Gość Mathew1 Zgłoś #1 Napisano 18 Kwietnia 2009 Witam Was Mam silinik 1,8 tsi czy to jest normalne ze przy jezdzie w miesvie powiedzmy tak 30-60 minut po zajechaniu czest w silniku wlancza mi sie wiatrak?? czy jest to taka specyfikacja silnika? Oczywiscie jak jestem blisko silnika na zewnatrz to niekiedy tez bucha z niego nie male cieplo Czy jest to normalne?? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wazzi Zgłoś #2 Napisano 18 Kwietnia 2009 wiartak klimy...normalne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Mathew1 Zgłoś #3 Napisano 18 Kwietnia 2009 Dzieki Maciek za odpowiedz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pbalsam Zgłoś #4 Napisano 19 Kwietnia 2009 a moze ktos poprawi ortografie tytulu postu...? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mwlodarc Zgłoś #5 Napisano 19 Kwietnia 2009 Wydaje mi sie, ze to nie jest jednak wiatrak klimy... a na pewno juz to buchajace cieplo nie ma nic wspolnego z klimatyzacja. Rowniez jezdze 1.8 TSI od 600km i bardzo mnie to zaskoczylo, ale wyglada na to, ze to jest normalne... a przynajmniej mam taka nadzieje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Matsil Zgłoś #6 Napisano 19 Kwietnia 2009 a moze ktos poprawi ortografie tytulu postu...? Eeee...., czepiasz się, kolega ma po prostu w aucie sporo włanczników . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Mathew1 Zgłoś #7 Napisano 19 Kwietnia 2009 Witam Cie Marcin U Ciebie tez czesto wlancza sie ajkis tam wiatrak np po jezdzie w miescie?? Mi sie wydaje ze to taka specyfikacja silnika poprostu lubie szybko lapac temperature ale wydaje mi sie ze to nic zlego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Duży Zgłoś #8 Napisano 20 Kwietnia 2009 Mathew1 - popraw błąd w tytule i postach. Dzięki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mwlodarc Zgłoś #9 Napisano 20 Kwietnia 2009 Tak, raz to nawet nie przestraszyłem się: zgasiłem silnik pod sklepem, wychodzę zamykam, a tutaj huk jakby nadal pracował :-) aż wróciłem, otworzyłem, ale niby wszystko normalnie. Za jakąś chwilę już się uciszył. Zdziwiło mnie, bo to nowiutki samochód, więc go nie katuję zupełnie, ani nie gaszę od razu po szybszej jeździe... upału też nie było... Zobaczę jak będzie latem. Ale mam nadzieję, że to nic złego. Temperatura jest zawsze ok, oleju też nie brakuje, więc może ten typ tak ma. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marik Zgłoś #10 Napisano 22 Kwietnia 2009 Witam Wg. mnie wszystko jest dobrze. Bezpośredni wtrysk ma to do siebie że generuje sporo ciepła. U mnie w 2.0 FSI od wiosny do wczesnej jesieni wiatrak prawie zawsze chodzi (nie zależnie od klimy). Co innego jak silnik będzie pracował na postoju (uboga mieszanka paliwo-pow.), przy -3 na zewnątrz ok.1 godz. czekałem na autobus temperatura po tym czasie dopiero 60-70 stopni. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Mathew1 Zgłoś #11 Napisano 23 Kwietnia 2009 Witam Cie Marcin ponownie. Mam do Ciebie pytanie ile w zbirniczku powinno byc płynu chlodzacego u mnie jest tak w tej kuloce ze na polowie lu;ki jest napis minimum a okolo pół cm wyzej jest druga kreska. Ile tego płynu powinno byc zakładam ze raczej napewno nie cała kula po sam kotek tylko pewnie powyzej minimum czyli kolo tej drugiej kreseczki?? I jeszcze jedno pytanko czy juz dolewales płynu chlodzacego a jesli tak czy oryginalny do passata czy innej firmy?/ Z góry dzieki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość ffen Zgłoś #12 Napisano 5 Czerwca 2009 Miałem nową (2009.06) octavkę z takim sinikiem 1.8 TSI - zaraz, od nowości miałem ten problem. Wiatrak nawet po wyłączeniu silnika chodził na pełnych obrotach przez 2 - 3 minuty. Po pierwszej reklamacji serwis nic nie stwierdził - po drugiej (się uparłem, że to nie jest normalne) zdiagnozowali usterkę termoregulatora i sterownika wentylatora- wymienili cały blok: sterownik + wentylator i problem zniknął. Zdecydowanie nie jest to "ten typ tak ma" Mogę polecić serwis w Łodzi, który jest dociekliwy i umie tą wadę usunąć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mwlodarc Zgłoś #13 Napisano 5 Czerwca 2009 To moze jest to rzeczywiscie usterka... ja przejechalem dopiero 1300km, ale ostatnio znow to zaobserwowalem, ale jeszcze inaczej: wylaczam silnik, wychodze, zamykam samochod, a tutaj wiatrak zaczyna huczec. Dziwne... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach