majk83 Zgłoś #1 Napisano 20 Marca 2009 Panowie diagnoza mechaników jest bezlitosna...przepustnica zdycha. Cena w aso 1800 zł więc jak dla mnie odpada. Znalazłem na allegro zamienniki za ok 400 zł z 12 miesięczną gwarancją: http://moto.allegro.pl/item578177545_przepustnica_vw_passat_audi_a4_a6_058_133_063h.html http://moto.allegro.pl/item569225053_przepustnica_vw_passat_audi_a4_a6_058_133_063h.html Co o tym myślicie?? A może lepiej używke?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuczek Zgłoś #2 Napisano 20 Marca 2009 JAki masz dokladanie problem. przeciez je sie naprawia... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
majk83 Zgłoś #3 Napisano 21 Marca 2009 Tu masz mój temat, generalnie ciężka sprawa:( http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=47647 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MURGEN Zgłoś #4 Napisano 21 Marca 2009 Raczej uzywka z gwarancja rozruchowa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
G.R.Z Zgłoś #5 Napisano 21 Marca 2009 co do firmy GETZ to miałem w omedze silniczek krokowy tej firmy.od razu było wiadomo że to nie orginał(inaczej się auto zachowywało) ale dawał rade.12tyś km zrobiłem na nim i nic się nie działo,pózniej to nie wiem bo auto sprzedałem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
majk83 Zgłoś #6 Napisano 22 Marca 2009 Kurcze w sumie kogo nie zapytam to mówi, żeby szukać używki ori z gwarancją rozruchową bo te zamienniki to kupa....poczekam jeszcze aż kolega zuczek się wypowie bo chyba miał na mysli regenerację. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BobMk2 Zgłoś #7 Napisano 16 Grudnia 2012 A moze ktos dodac jakies foto gdzie jest ten czujnik temp. Silnika? bo mam te same objawy dojezdzam do skrzyzowania auto gasnie a podczas jazdy szarpie silnikem na vagu nie pokazalo bledow jedynie temp pokazalo 37 stopni a w aucie inaczej raz nawet na vagu pokazalo minus. Silnik pracuje zle jesli na liczniku jest ok 90 lub juz 90 st na zimnym spokoj. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
motylek8522 Zgłoś #8 Napisano 16 Grudnia 2012 kolego zdemontuj przepustnice, wyczyść ją w środku, wszystkie króćce na węże mają być drożne, czujnik temp silnika jest z tyłu za głowicą chyba jak dobrze pamiętam, niebieski na 4piny, termostat do sprawdzenia ewentualnie do wymiany. posprawdzaj wszystkie rury od przeplywki do przepustnicy, odma, listwa wtryskowa-przepustnica taki cienki, serwo-przepustnica, Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BobMk2 Zgłoś #9 Napisano 16 Grudnia 2012 Bd sie za to bral niestety dopiero w piatek lub sobote.. Mozesz jeszcze kolego podpowiedziec co termostat ma wspolnego z praca silnika? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #10 Napisano 16 Grudnia 2012 Silnik jest niedogrzany, przez co wzrasta jego spalanie :fajny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BobMk2 Zgłoś #11 Napisano 16 Grudnia 2012 tzn jesli praca silnika jest normalna to spalanie powiedzmy jade te 60km/h i na MFA jest jakies 8L a gdy silnik zacznie szarpac wskakuje na 20L a czemu mial by byc niedogrzany? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RAFAŁ W Zgłoś #12 Napisano 16 Grudnia 2012 tzn jesli praca silnika jest normalna to spalanie powiedzmy jade te 60km/h i na MFA jest jakies 8L a gdy silnik zacznie szarpac wskakuje na 20L a czemu mial by byc niedogrzany? Może być padniety czujnik temperatury i jak poda do ecu sygnał że jest zimny to ecu dorzuci trochę paliwa, a wskaźnik na liczniku może w tym samym czasie dobrze pokazywać 90 st. C Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BobMk2 Zgłoś #13 Napisano 22 Grudnia 2012 (edytowane) Przepustnica wyczyszczona, czujnik zmieniony(oryginal z ASO) niestety nic to nie pomoglo. Kiedys ktos na innym forum napisal ze moze przeplywomierz powietrza dolotowego jest padniety... na odpalonym silniku wypiolem kostke i autko pracuje idealnie:D teraz chwilowo jezdze bez podlaczonego, tylko pozostaje pytanie czy to nic nie zaszkodzi?? Edytowane 22 Grudnia 2012 przez BobMk2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach