joandaw Zgłoś #1 Napisano 14 Marca 2009 Chciałbym się dowiedzieć czy dało by rade zwiększyć moc silnika 1.3 gaz czy jest to możliwe Z takim silnikiem kupiłem nie mam z nim problemu ale jest słaby na taki ciężar:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuczek727 Zgłoś #2 Napisano 14 Marca 2009 zmien gaznik.....w B1 byly montowane silniki YP i BY.....niczym sie nie roznily poza gaznikiem......YP mial o 14 KM wiecej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
joandaw Zgłoś #3 Napisano 14 Marca 2009 Jaki to jest gażnik YP jaka nazwa producent:confused: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuczek727 Zgłoś #4 Napisano 14 Marca 2009 YP to oznaczenie silnika o podwyzszonej mocy....silnkia 1.6,to byl przyklad jak zwiekszyc moc,czyli wstawic inny gaznik....musialbys dobrac gaznik,najlepiej od silnika o podobnej pojemnosci ale z dwoma przelotami,ogolnie ciekawy temat Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kosmo Zgłoś #5 Napisano 14 Marca 2009 wsadzaj 1.6 lub 1.8 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nikusss Zgłoś #6 Napisano 14 Marca 2009 lub 2,0 albo 5 cyllindrow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
klapek Zgłoś #7 Napisano 15 Marca 2009 5 cylindrów nie da rady. Inne mocowanie silnika, inna pompa paliwa,inne zawieszenie przód,elektryka. Za dużo przeróbek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
joandaw Zgłoś #8 Napisano 15 Marca 2009 Zmiany silnika nie mam w planach jak narazie.Tylko chciałem troche zwiększyć moc:rolleyes: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DAN82 Zgłoś #9 Napisano 15 Marca 2009 jak nie mozna zwiekszycmocy to trzeba zmniejszyc MASE pojazdu ... wywal silnik bedzie auto lzejsze ... a w moim przypadku ? da rade zamontowac inny gaznik ? w tej chwili mam Pierburga 1B Solex... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
joandaw Zgłoś #10 Napisano 15 Marca 2009 Jak zmienię gaznik i go odpowiednio się ustawi , czy auto będzie więcej palić W jaki sposób zwiększy się moc silnika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuczek727 Zgłoś #11 Napisano 15 Marca 2009 DAN82,u ciebie to prosta sprawa,wstaw gaznik 2B2 ,najlepiej razem z kolektorem(dwugardzielowy sred. gardzieli 26/28).....po dobrej regulacji powinienes miec cos kolo 86 KM....jeszcze podaj oznaczenie twojego silnika.....reszte na PW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
joandaw Zgłoś #12 Napisano 15 Marca 2009 (edytowane) Oznaczenie silnika EP Będę miał możliwość założenia części z silnika 1.6 Jeszcze nie wiem jaki jest tam gażnik ale zobaczę Jeszcze jedno mam sanie ręczne chyba z przeróbką na automat niema wielkiego problemu? Gaznik 2B2 producent? Edytowane 15 Marca 2009 przez joandaw Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuczek727 Zgłoś #13 Napisano 15 Marca 2009 joandaw,post o gazniku 2B2 byl dla DAN82...dla ciebie musze troche poszperac,silniki 1.3 nie mialy chyba opcji gaznika 2-przelotowego,a 2B2 to Pierburg Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DAN82 Zgłoś #14 Napisano 15 Marca 2009 joandaw. jak masz ssanie reczne to lepiej sobie zostaw. ja bardzo bym chcial miec w swoim ssanie reczne. automatyczne to tylko KLOPOT przez duze K zuczek727 - a czy duzo jest z tym roboty ? czy tylko wystarczy przykrecic ? w tych sprawach jestem laikiem. to pytanie juz zadal joandaw.... - czy zwiekszy sie spalanie ? z czego wezma sie te dodatkowe KM ? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuczek727 Zgłoś #15 Napisano 15 Marca 2009 (edytowane) Jest tak.....przy gazniku 1B masz moc maksymalna nizsza i dostepna przy nizszych obrotach,przy gazniku 2B2 moz max masz wyzsza ale dostepna przy wyzszych obrotach,po otwarciu drugiej przepustnicy....czyli poki jezdzisz spokojnie zuzycie paliwa masz podobne,przy lepszym deptaniu musi urosnac bo moc z powietrza sie nie bierze.Sprawdze jutro czy mam taki kolektor,gaznik mam tylko w czesciach i chyba nic z niego juz nie bedzie ale kolektor ,jesli bedzie pasowal ,oddam chetnie w dobre rece Edytowane 15 Marca 2009 przez zuczek727 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
joandaw Zgłoś #16 Napisano 15 Marca 2009 (edytowane) Tak jak pisałem mam sanie ręczne ale czy można przerobić automatyczne na ręczne?Co do kolektora czy mógłby ktoś wstawidż foto lub linka żebym mógłzobaczyć jak wygląda. Edytowane 15 Marca 2009 przez joandaw Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DAN82 Zgłoś #17 Napisano 15 Marca 2009 LAIK jestem w tych tematach ale troche czytajac forum wyczytalem ze jakis bimetal czy cos steruje przepustnica... czyli rownie dobrze pod ta przepustnice mozna podciagnac linke ktora ja bedzie zamykac lub otwierac Poprawcie mnie jezeli zle mowie (a chyba napewno) Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ksynio Zgłoś #18 Napisano 15 Marca 2009 (edytowane) taka mała sugestia;zmniejszenie(odelżenie) wagi koła zamachowego oczywiście przez profesjonalną firmę. tak zrobił mój kumpel w oplu kadecie 1,3 s i po tej modyfikacji auto kręciło na obroty jak szalone. wzrost mocy był bardzo wyraźnie odczuwalny Edytowane 15 Marca 2009 przez ksynio Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach