lesław Zgłoś #1 Napisano 11 Marca 2009 Witam. Szukałem na forum, ale mojego przypadku nie znalazłem. Pasek nie chciał zapalać po nocy, potem w dzień palił (może nie idealnie ale palił), jak zapalił to jeździł i po niedługich przerwach znowu bez problemu zapalał. Teraz już nie zapala. Iskra na przewodzie od cewki do aparatu jest, ale na świecach już nie ma. Świece nowe, kopułka i palec też, przewody jeszcze nie. Czy mogą to być przewody (walnęłyby wszystkie 4 jednocześnie?), czy może np. czujnik halla w aparacie zapłonowym? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pakafoto Zgłoś #2 Napisano 11 Marca 2009 Moga to byc przewody albo swiece. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lesław Zgłoś #3 Napisano 11 Marca 2009 Zamówiłem już przewody Beru. Jak dostanę, to wymienię i dam znać czy pomogło. Mimo to dalej czekam na Waszą pomoc i opinie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pakafoto Zgłoś #4 Napisano 11 Marca 2009 sprawdz czy jest masa silnika i akku wymien kable a teraz taki myk wez kumpla i spryskiwacz do kwiatow z woda idzcie do auta maska w gore w ciemnym miejscu 1 kreci kluczykiem 2 psika na elektryke jakk beda "ognie sw. Elma" to zobaczysz co z elektryka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
toldek1 Zgłoś #5 Napisano 11 Marca 2009 http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=27650 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lesław Zgłoś #6 Napisano 12 Marca 2009 Dzięki wszystkim za pomoc. Problem rozwiązany. Po wymianie przewodów WN samochód zapalił i jeździ poprawnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pakafoto Zgłoś #7 Napisano 12 Marca 2009 jak masz stare swiece to profilaktycznie tez wymien Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #8 Napisano 12 Marca 2009 Jak problem rozwiązany to się podłączę z moim problemem. Z opisu wygląda to praktycznie tak samo jak u lesława. Od trzech dni rano nie odpali z rozrusznika, dopiero po sznurku zapali z tym że trzeba go targać kilkadziesiąt metrów póki nie zapali. Kable, kopułka, palec: nowe BERU (nowe kable w Autopartnerze 280 zł!!!, palec z kopułką 40zł). Do czego można się jeszcze przyczepić? Wtryskiwacz rozruchowy? Auto nie startuje ani na benzynie ani na muchozolu. toldek1 na moim kompie nie mogę otworzyć linku który podałeś, więc stamtąd nie skorzystam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Thorunczyk Zgłoś #9 Napisano 12 Marca 2009 Raczej coś z prądem. To, że coś jest nowe nie znaczy, że się nie zepsuło. Sprawdzaj wszystko po kolei. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #10 Napisano 15 Marca 2009 Jakieś pomysły jeszcze ktoś ma? Padło podejrzenie na pompę paliwa, słychać że chodzi ale nie wiem jak z ciśnieniem. Powinno być 0,2 MPa? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Thorunczyk Zgłoś #11 Napisano 15 Marca 2009 to 2 bary tak? jeśli tak to za mało. na forum golfa piszą, że 5-6 bar a nawet 8 przy silnikach wiekszej pojemności. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
multi Zgłoś #12 Napisano 15 Marca 2009 (edytowane) Powinno być 0,2 MPa? powinno być 0,3Mpa jeśli tak to za mało. na forum golfa piszą, że 5-6 bar a nawet 8 przy silnikach wiekszej pojemności. the saint ma silnik 2e czyli 8v 0,6Mpa to w 16v Auto nie startuje ani na benzynie ani na muchozolu.Padło podejrzenie na pompę paliwa podstawowe rzeczy jak mało prądu, rozrusznik i kostka stacyjki sprawdzone? powiedz mi co pompa paliwa ma do odpalenia autka z gazu? Edytowane 15 Marca 2009 przez multi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #13 Napisano 16 Marca 2009 Auto z gazu nie startuje za chętnie, obojętnie czy ciepłe czy zimne (więc ciężko sprawdzić) dlatego padło na pompę ale to już wykluczone-ciśnienie daje jak nowa. Prądu ma dobrze, rozrusznik kręci, kostka stacyjki co logiczne robiła by także pod górkę na ciepłym silniku. Czujnik temp. chyba robi bokiem, jak zewrę styki będzie dawał sygnał że jest zimny? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
multi Zgłoś #14 Napisano 16 Marca 2009 (edytowane) Czujnik temp. chyba robi bokiem, jak zewrę styki będzie dawał sygnał że jest zimny? raczej nie będzie w ogóle dawał sygnału jak go odłączysz a jak w takiej sytuacji zachowa sie ECU to nie wiem ale wydaje mi się że weźmie to jako zimny silnik EDIT: a powiedz mi jak już go ze sznurka odpalisz to jak chodzi na benzynce i gazie? Edytowane 16 Marca 2009 przez multi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #15 Napisano 16 Marca 2009 Jak go odłączę to się nie zmienia nic, więc nie daje sygnału raczej, dlatego pytam czy coś da zmostkowanie styków. Jak go odpalę i chwile pochodzi to pracuje bez zarzutu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
multi Zgłoś #16 Napisano 16 Marca 2009 kurcze nie wiem myślałem że może przy wymianie palca przestawiłeś zapłon choć to jeszcze niewykluczone (można sprawdzić) wiemy gdzie brakuje tej iskry więc: walnięte świece -//- przewody lub aparat ja bym sprawdził ustawienie zapłonu jak to będzie ok to po tych rzeczach bym leciał po kolei Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #17 Napisano 16 Marca 2009 Tytuł tego tematu jest mylący (ja się podłączyłem tylko) Ja iskrę mam jak najbardziej, przewody, palec, kopułka nowe, świece sprawdzone, paliwo dostaje-tylko "coś" robi że na zimno nie startuje. Sprawdzone ustawienie zapłonu, ustawienie rozrządu a nawet ciśnienie na cylindrach-wszystko gra. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piter84 Zgłoś #18 Napisano 16 Marca 2009 jak zewrę styki będzie dawał sygnał że jest zimny? Nie, bo rezystancja czujnika maleje wraz ze wzorstem temperatury, a jak zewrzesz styki to rezystancja będzie bliska 0. Jak chcesz zasymulować zimny silnik, to wstaw odpowiedni opornik. Poniżej masz wartości oporu dla poszczególnych temperatur. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
multi Zgłoś #19 Napisano 16 Marca 2009 jak to nie będzie czujnik temperatury to możesz sprawdzić jeszcze regulator ciśnienia paliwa jeżeli tego nie robiłeś Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #20 Napisano 17 Marca 2009 Po włożeniu nowej cewki zagadał od razu, stara cewka ma pęknięcie w obudowie-iskra skacze na boki. Nie mniej jednak czujnik temp do sprawdzenia, fachowiec po zmierzeniu omomierzem powiedział że mu się on nie podoba, cokolwiek to oznacza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach