mateuszhg Zgłoś #1 Napisano 9 Marca 2009 Przejrzałem forum co to u mnie się dzieje to u nikogo nie wystąpiło. Otóż od jakiegoś czasu mrugała mi lampka od temp płynu i wtedy zaczynała wskazówka rosnąć do góry. Pomyślałem ze mam mało płynu w zbiorniczku i dlatego tak się dzieje. Dolałem i dalej jest to samo auto stoi nieruchome jest ok poruszam nim lampka zaczyna łypać i wskazówka rosnąć do góry:). z momentem przestania telepania autem przestaje łypać lampka i wskazówka wtedy pomału opada do prawidłowej temperatury. Podpinałem dopiero pod vaga no i nic nie pokazał czujnik na króćcu jest dobry. Odpinałem kostkę co jest przy zbiorniku i wtedy telepałem samochodem efekt taki sam zaczyna mrugać i z chwilą przestania ruszania autem lampka gaśnie i wskazówka opada. Szlak mnie juz trafia z tym zegary rozbierałem pukałem w nie i nic nie zapala sie jedynie jak bede bujał autem. POMOCY :confused::confused::confused:juz nie wiem co robić. A może jeszcze jest jakiś inny czujnik ?? Rzudzcie mi jakiś pomysł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
r0mek Zgłoś #2 Napisano 9 Marca 2009 zimne luty Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mateuszhg Zgłoś #3 Napisano 9 Marca 2009 zimne luty A to by tak się działo ze zabujam autem i takie rzeczy się dzieją ?? Licznik mam na wierzchu i nie wiem co z nim zrobić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vireless Zgłoś #4 Napisano 9 Marca 2009 Ewentualnie przetarty kabel przy samym czujniki (ja tak miałem przy podobnej zagwostce) ale osobiście bym stawiał na zimne luty... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mateuszhg Zgłoś #5 Napisano 9 Marca 2009 Ewentualnie przetarty kabel przy samym czujniki (ja tak miałem przy podobnej zagwostce) ale osobiście bym stawiał na zimne luty... kabel odpada bo przy bloku pomiarowym na vagu wszystko ok jest. No ok zimne luty ale czego nie podnosi się wskazówka jak pukam w licznik tylko jak zabujam autem hmmm ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
r0mek Zgłoś #6 Napisano 9 Marca 2009 ale osobiście bym stawiał na zimne luty... Sprawdź zimne luty, (przelutuj gniazdo) i jak problem będzie się powtarzał będziemy myśleli Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mateuszhg Zgłoś #7 Napisano 9 Marca 2009 Sprawdź zimne luty, (przelutuj gniazdo) i jak problem będzie się powtarzał będziemy myśleli Daj więcej szczegółów które gniazdo mam przelutować ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zdun_VW Zgłoś #8 Napisano 9 Marca 2009 Daj więcej szczegółów które gniazdo mam przelutować ?? problem zimnych lutów dokładnie opisany jest w innym temacie. Przy okazji możesz wymienić stabilizator, chyba tak to się nazywa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Thorunczyk Zgłoś #9 Napisano 9 Marca 2009 Oczywiście, że zimne luty Mam to samo, tylko, że u mnie dodatkowo mozna trzepnąć łapą w konsolę, to również wskazówka sie ruszy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
r0mek Zgłoś #10 Napisano 9 Marca 2009 (edytowane) Przy okazji możesz wymienić stabilizator, chyba tak to się nazywa Tak to sie nazywa, stabilizator napiecia chyba LM 7810, ale nie dam sobie reki uciąć @mateuszhg podjedz do sklepu elektronicznego na Partyzantów, oni będą wiedzieli co to za stabilizator, powiedz, że do passata do zegarów. Edytowane 11 Marca 2009 przez r0mek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mateuszhg Zgłoś #11 Napisano 9 Marca 2009 Oczywiście, że zimne luty Mam to samo, tylko, że u mnie dodatkowo można trzepnąć łapą w konsolę, to również wskazówka sie ruszy Bujasz autem a tam Ci się zapala czerwona lampka i mruga no i jeszcze temperatura rośnie a gdy przestaniesz to wszystko się stabilizuje ? Ja to tylko się zastanawiam czemu tak się nie dzieje jak stukam w licznik tylko jak bujam autem wytłumaczcie mi to proszę ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Thorunczyk Zgłoś #12 Napisano 9 Marca 2009 Radzę Ci wyciągnij zegary a o wszystkim sie przekonasz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mateuszhg Zgłoś #13 Napisano 9 Marca 2009 Radzę Ci wyciągnij zegary a o wszystkim sie przekonasz. Wyciągałem zegary wyciągnąłem tarcze od paliwa i wody i nic mi to wiele nie powiedziało. Paliwo działa dobrze tylko ta woda świruje. Podgrzewałem te luty co są przy tuch dziurkach na wejsciu zegara wody i paliwa ale nic to nie dało. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
r0mek Zgłoś #14 Napisano 9 Marca 2009 http://forum.vw-passat.pl/search.php?searchid=2030143 Sprawdź te zimne luty najpierw, tak jak wszyscy ci piszą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mateuszhg Zgłoś #15 Napisano 10 Marca 2009 zimne luty sprawdzone licznik wyczyszczony zmieniony stabilizator i dalej to samo. Ruszam licznikiem wtyczką nic się nie dzieje wszystko gra a rusze autem od razu zapala się lampka od wody i mruga. Odłączałem kostkę od czujnika na króćcu jak i też przy zbiorniczku płynu no i jest to samo tak to nie mruga tylko jak ruszam. To jakieś fatum jest normalnie ręce mi opadają mam dość. Myślałem że może to czujnik od paliwa robi zwarcie no ale nie tez go odłączyłem to tyle się zmieniło ze wskazówka od paliwa się nie podniesie a tak to to samo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
r0mek Zgłoś #16 Napisano 11 Marca 2009 teraz, to nie wiem obstawiał bym czujnik w zbiorniczku wyrownawyczym, ale jak mowisz ze po jego odlaczeniu tez miga hmm, moze cos z przewodami? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mateuszhg Zgłoś #17 Napisano 11 Marca 2009 no to jest takie jakieś głupie że naprawdę ja już zgłupiałem nie wiem o co chodzi. Teraz na postoju zauważyłem że jak złapie np 80stopni to wskazówka się podnosi i zaczyna mrugać, podniesie się do 110 i zaczyna opadać i przestaje mrugać później jak spadnie do 80 to znowu zaczyna mrugać i automatycznie wskazówka idzie do góry. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cysiokysio Zgłoś #18 Napisano 11 Marca 2009 (edytowane) Teraz na postoju zauważyłem że jak złapie np 80stopni to wskazówka się podnosi i zaczyna mrugać, podniesie się do 110 i zaczyna opadać i przestaje mrugać później jak spadnie do 80 to znowu zaczyna mrugać czujnik zalicza padakę albo gdzieści się przewód przetarł. Podlącz sie mierniczkiem pod czujnik i podczas jazdy sprawdź czy rezystancjia też tak szaleje. W diselkach mamy dwa czujniki z dwoma pinami lub jeden z czterema. Jeden obwód jest dla wskażnika temp a drugi dla świec żarowych. Czy wagiem odserwowałeś oba obwody. kabel odpada bo przy bloku pomiarowym na vagu wszystko ok jest. No ok zimne luty ale czego nie podnosi się wskazówka jak pukam w licznik tylko jak zabujam autem hmmm ??? U mnie tak samo sie działo jak się kabelek przy wtyczce przy zborniku się obluzował. Tam jest czujnik tylko pozimu płynu a nie temperatury więc jego awarii na wagu chyba nie widać. Edytowane 11 Marca 2009 przez cysiokysio Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mateuszhg Zgłoś #19 Napisano 11 Marca 2009 czujnik zalicza padakę albo gdzieści się przewód przetarł. Podlącz sie mierniczkiem pod czujnik i podczas jazdy sprawdź czy rezystancjia też tak szaleje. W diselkach mamy dwa czujniki z dwoma pinami lub jeden z czterema. Jeden obwód jest dla wskażnika temp a drugi dla świec żarowych. Czy wagiem odserwowałeś oba obwody. U mnie tak samo sie działo jak się kabelek przy wtyczce przy zborniku obluzował. Tam jest czujnik tylko pozimu płynu a nie temperatury więc jego awari na wagu chyba nie widać. No właśnie na vagu wszystko dobrze jest licznik o ok.10stopni zawyża ale to mniejsza o to. ruszałem wtyczką a czujnik to mam jeden na 4piny. Bardzo dziwna sprawa to jest jeszcze takiego czegoś to nie miałem. A mówisz że wtyczka się obluzowała jak ja ją całkiem ściągne z czujnika to jest to samo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cysiokysio Zgłoś #20 Napisano 11 Marca 2009 A mówisz że wtyczka się obluzowała jak ja ją całkiem ściągne z czujnika to jest to samo. ale nie przy czujniku tepmetatury, tylko przy zbiorniczku od płynu chładzącego. Jak ściągniesz z niego wtyczkę to kontrolko powinna po ok 10 s od zalączenia zapłonu mrugać non stop Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach