Skocz do zawartości
niosek

pasek zadymił na siwo i zgasł po raz kolejny

Rekomendowane odpowiedzi

no wiec tak.. problem chyba w pompie wtryskowej aczkolwiek nie jestem pewny.. pompa robiona 5 raz w ciągu pół roku.. troche dziwne nie? mechanicy mówia ze to pompa ale ich zasady sa takie ze nawet na warsztat wejsc nie mozna i zobaczyc co robią.. teraz problem taki: zaczeło sie jak zawsze jazda ok 120km/h nagle spadek mocy w lusterku siwy dym z tłumnika... co mogło byc przyczyna? i jeszcze jedno pyt.. mechanik powiedział ze komputer nie steruje pompa (mozliwe?) i jak podłączył go inaczej (jak?) to samochód odpalił i chodzi normalnie.. troche dziwne bo zastanawiam sie jak sie inaczej da podłączyc pompe? moze jakies sugestie na ten temat? z góry dziekuje

Edytowane przez niosek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jak podłączył go inaczej (jak?) to samochód odpalił i chodzi normalnie..

Bezpośrednio, na krótko omijając filtr paliwa i przewody zasilające. Przyczyna zapchany filtr paliwa lub przewody zasilające. Albo zapchany filtr powietrza.

Edytowane przez J@ceq

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

niestety to chyba nie to. byłem dzisiaj u niego i pojawiły sie nowe okoliczności z tego co zrozumiałem... mówił ze jak uzył samostart to odpalił i chodzi normalnie chwile póżniej jak sie podpiął komputerem i chciał odczytac te wszystkie wartości silnik zgasł... mówi ze cos z elektronika... mozliwe ze przy rozbieraniu pompy uszkodzili tam w niej cos? ostatnio wymieniali zawory w pompie..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość pepson90

Ja mialem podobna sytuacje w pasku 02 fl...jechałem i nagle spadek ocy i dymił strasznie...na silniku był olej:>:/ skądś chlapał. Pojechałem do mechanika i powiedział ze trzeba wymieniac chłodniczke(intercooler) ( koszty z wymianą jakies 400zl). Z chłodniczki wyrwało zabezpieczenie i nie trzymało cisnienia i z tego utrata mocy i dym:) Pan antek zrobił tak że nie musiałem wymieniać chłodniczki i wszystko gra:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jeszcze dowiem sie co i jak i napisze... mam nadzieje ze wina dalej w pompie siedzi bo jeszcze gwwara jest:P napisze jak cos bede wiedział za juz wielkie dzieki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli to możliwe to niech ten twój "mechanior" sprawdzi lub wyreguluje jesli to oczywiście możliwe kąt wyprzedzenia zapłonu względem GMP, powymieni filtry i może będzie oki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności