niosek Zgłoś #1 Napisano 3 Marca 2009 (edytowane) no wiec tak.. problem chyba w pompie wtryskowej aczkolwiek nie jestem pewny.. pompa robiona 5 raz w ciągu pół roku.. troche dziwne nie? mechanicy mówia ze to pompa ale ich zasady sa takie ze nawet na warsztat wejsc nie mozna i zobaczyc co robią.. teraz problem taki: zaczeło sie jak zawsze jazda ok 120km/h nagle spadek mocy w lusterku siwy dym z tłumnika... co mogło byc przyczyna? i jeszcze jedno pyt.. mechanik powiedział ze komputer nie steruje pompa (mozliwe?) i jak podłączył go inaczej (jak?) to samochód odpalił i chodzi normalnie.. troche dziwne bo zastanawiam sie jak sie inaczej da podłączyc pompe? moze jakies sugestie na ten temat? z góry dziekuje Edytowane 3 Marca 2009 przez niosek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #2 Napisano 3 Marca 2009 (edytowane) jak podłączył go inaczej (jak?) to samochód odpalił i chodzi normalnie.. Bezpośrednio, na krótko omijając filtr paliwa i przewody zasilające. Przyczyna zapchany filtr paliwa lub przewody zasilające. Albo zapchany filtr powietrza. Edytowane 3 Marca 2009 przez J@ceq Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
niosek Zgłoś #3 Napisano 4 Marca 2009 niestety to chyba nie to. byłem dzisiaj u niego i pojawiły sie nowe okoliczności z tego co zrozumiałem... mówił ze jak uzył samostart to odpalił i chodzi normalnie chwile póżniej jak sie podpiął komputerem i chciał odczytac te wszystkie wartości silnik zgasł... mówi ze cos z elektronika... mozliwe ze przy rozbieraniu pompy uszkodzili tam w niej cos? ostatnio wymieniali zawory w pompie.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość pepson90 Zgłoś #4 Napisano 5 Marca 2009 Ja mialem podobna sytuacje w pasku 02 fl...jechałem i nagle spadek ocy i dymił strasznie...na silniku był olej:> skądś chlapał. Pojechałem do mechanika i powiedział ze trzeba wymieniac chłodniczke(intercooler) ( koszty z wymianą jakies 400zl). Z chłodniczki wyrwało zabezpieczenie i nie trzymało cisnienia i z tego utrata mocy i dym:) Pan antek zrobił tak że nie musiałem wymieniać chłodniczki i wszystko gra:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
niosek Zgłoś #5 Napisano 6 Marca 2009 jeszcze dowiem sie co i jak i napisze... mam nadzieje ze wina dalej w pompie siedzi bo jeszcze gwwara jest:P napisze jak cos bede wiedział za juz wielkie dzieki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
turbobenzin Zgłoś #6 Napisano 8 Marca 2009 Jeśli to możliwe to niech ten twój "mechanior" sprawdzi lub wyreguluje jesli to oczywiście możliwe kąt wyprzedzenia zapłonu względem GMP, powymieni filtry i może będzie oki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach