pablo076 Zgłoś #1 Napisano 3 Marca 2009 Witam. Mam do wymiany przegub w moim pasku 2,5 TDI V6 99r. Dowiadywale sie W serwisie autoryzowanym w Gdansku i powiedzieli mi Przegub wymiana 200 zl ,czesci 1720 zl (austauch 766) szt. szukalem w necie przegubu i ceny sa zatrwazajaco nizsze. Czy ktos mi moze powiedziec o co tu chodzi? Z Gory Dziekuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Carrey Zgłoś #2 Napisano 3 Marca 2009 Witam... bo to ASO właśnie ) Ja wczoraj wymieniałem przegub zewnętrzny lewy. U kolegi po rabatach dostałem kompletny przegub Meyle za 97zł, za robotę zaprzyjaźniony mechanik wziął mi 30zł ... Dodam tylko że ja mam 1.8 20V i tu części będą napewno niższe niż do 2,5TDi.. ale napewno nie będzie aż takiej różnicy ... Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szefomaciek22 Zgłoś #3 Napisano 3 Marca 2009 za przegub spidana lub lobro zapłacisz od 180 do 280zł + wymiana około 40zł pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Radoslav Zgłoś #4 Napisano 3 Marca 2009 Ja robiłem u siebie jakieś pół roku temu. Zapłaciłem za przegub (chyba Febi) z wymianą i geometrią po robocie 440 zł brutto z fakturą. Więc oferta ASO "nie co" wygórowana. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
armus Zgłoś #5 Napisano 3 Marca 2009 U kolegi po rabatach dostałem kompletny przegub Meyle za 97zł, za robotę zaprzyjaźniony mechanik wziął mi 30zł ... A jak jakościowo się sprawuje ten przegub? Bo na forum raczej "króluje" Spidan i Lobro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fibbia Zgłoś #6 Napisano 3 Marca 2009 Niecałe dwa miesiące temu: 200 + 80 za robotę, wliczając w to geometrię. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
armus Zgłoś #7 Napisano 3 Marca 2009 Zapłaciłem za przegub (chyba Febi) z wymianą i geometrią po robocie..... Pytanie jak wyżej jak się sprawuje Febi? Robiłeś coś więcej z zawieszeniem? Bo chyba po wymianie przegubu geometria nie jest wymagana. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Radoslav Zgłoś #8 Napisano 3 Marca 2009 Pytanie jak wyżej jak się sprawuje Febi? Robiłeś coś więcej z zawieszeniem? Bo chyba po wymianie przegubu geometria nie jest wymagana. Bez najmniejszego zarzutu. Zrobiłem jakieś 15.000 km i wszystko suche, nic nie strzela. Więcej nie było potrzeby akurat robić, bo generalnie zawieszenie mam jeszcze całkiem sprawne. Jeśli chodzi o geometrie to można nie robić, ale myślę że warto było dołożyć parę groszy żeby za kolejne pół roku nie wycieło mi nowych letnich opon...bo było by drożej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziewal Zgłoś #9 Napisano 3 Marca 2009 kup tu http://www.allegro.pl/item545830467_przegub_audi_a4_a6_a8_v8_vw_passat_b5_b6_lobro.html i nawet jak zawymiane zapłacisz 100 zł to nie bdzie biedy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nero2313 Zgłoś #10 Napisano 5 Marca 2009 może się nie znam, ale co ma geometria do wymiany przegubu?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziewal Zgłoś #11 Napisano 5 Marca 2009 może się nie znam, ale co ma geometria do wymiany przegubu?? no raczej nic nie ma Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kyniovtg Zgłoś #12 Napisano 5 Marca 2009 nic!wymień przegub i się ciesz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach