Iwan1985 Zgłoś #1 Napisano 29 Lipca 2006 czesc wam gdy zalacza mi sie turbina to zaczyna gwizdac, moc jest wszystko jets wporzadku tylko troszke nieprzyjemne to dla ucha. POMÓŻCIE Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość simo Zgłoś #2 Napisano 29 Lipca 2006 no z tego co sie orientuje to gwiz turbiny to normalna sprawa. Zreszta jest to bardzo przyjemne ;] W twoim silniku (90KM) to i tak jest to dosc ciche. Ja to slysza tylko przy otwartych oknach przy jakims murze, albo barierce. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość kim Zgłoś #3 Napisano 29 Lipca 2006 Nieprzyjemne dla ucha ? Toz to piekne dla ucha gwizdanie ! :629: A tak powaznie, sprawdz czy sa slady oleju w rurach intercoolera. Chocby do tych przy silniku, nie musisz nic rozkrecac, tyko wystarczy sciagnac obejme. A dlaczego swiszczy? To norma, ale zalezy jak glosno. Jesli slyszyl teraz duzo zmiane to turbina sie konczy. :586: Ale nadal mozesz jezdzic, jak kreci to nie ma co sie martwic. Ja juz tak pol roku jezdze. Co ciekawe, jak odpadla mi rura wydechowa tuz przed katalizatorem, to gwizdala jak glupia - zero oporow miala :629: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sej34 Zgłoś #4 Napisano 22 Października 2009 moja turbinka po regeneracji zaczeła gwizdać.wczesnie wogóle nie było jej słychac jak sie okazało łopatki w turbo były zapieczone.takze gwizdanie turbinki to objaw porządany poprostu jest wtedy ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hotair Zgłoś #5 Napisano 22 Października 2009 Sprawdź też szczelność intercoolera bo szkoda dobierac sie do turbiny, chyba że będzie taka konieczność. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ulan Zgłoś #6 Napisano 8 Grudnia 2009 Witam. Miałem podobny problem. W wakacje mój mechanik mi powiedział że moja turbina się lekko poci. W ostanich 2 dniach Turbina zaczęła mi gwizadać: na każdym biegu (N,1,2,3,4,5) i przy każdej prędkości i na każdych obrotach. Piszczała tylko jak dodawałem gazu. Wczoraj rano zobaczyłem małą plamkę oleju między lewym przednim kołem a światłem. Sprawdziłem olej i miałem go dosłownie na 3mm od końca bagnetu (kontorlka mi nic nie pokazywała). Jakieś 2 tygodnie temu miałem oleju miałem praiwe na max. Dolałem oleju i zadzwoniłem do mechanika. Powiedział mi że plama oleju jest z InterCoolera że tam się on gromadzi i że to jest wina umierającej turbiny. Po odpaleniu auta kopcił mi białym bymem jak szalony (świeca dymna to pikuś przy tym co mi szło z wydechu). Pojechałem do mechanika żeby obadał problem. Jak na złość turbo nie świszczało wszystko było cacy. Powiedział mi co jest grane i zapytałem się czy mogę z tym jeździć powiedział że można ale nie szaleć na wysokie obroty nie wrzucać czyli spokojnie oszczędzać ale będzie trzeba wymienić bo z tym nie ma żartów. Powiedział również że może tak się zdarzyć (bardzo żadko to się dzieje ale dzieje). Że turbina wraz z powietrzem z IC zassie olej się tam znajdujący i wtedy obroty silnika momentalnie wskakują na MAX i nie można wyłączyć silnika kluczykiem tylko trzeba wbić jak największy bieg i później haulec żeby go zadławić, ale powiedział że to naprawde trzeba mieć pecha żeby tak się stało. Pośmialiśmy się chwile umówiłem się na oględziny i wyjechałem od niego. Po 500 metrach delikatnej jazdy nagle zaczął mi wyć silnik obroty na MAX wskoczyły zaczął iść biały dym odruchowo chciałem wyłączyć kluczykiem a tu żadnej rekacji silnik wyje na wysokich obrotach no i wbiłem 5 i hamulec auto się wyłączyło. Mój mechanik mnie poholował do siebie, na kanale odczepił przewód wychodzący z IC i wylało mu się z 1l oleju. Miałem PECHA!!! Teraz mam auto niesprawne i muszę kupić turbinę. Tylko nie wiem czy kupić używaną czy regenerowaną czy poprostu nową (bez szybkiego kredytu się pewnie nie obejdzie). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #7 Napisano 8 Grudnia 2009 Po pierwsze może pociągnąć olej,a po drugie może się rozsypać turbina.Z tym gaszeniem auta to jedyna możliwość...Ja mam nieco odmienne zdanie w tym temacie niż Twój mechanik-nie jeździł bym w takim przypadku-teraz widzisz do czego to prowadzi...A używanej bym raczej nie polecał,prędzej tą po regeneracji(choć widziałem już niektóre po regeneracji i też to był szrot...)Przed kupieniem turbiny musi ją obejrzeć mechanik który naprawdę się na tym zna.Pzdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ulan Zgłoś #8 Napisano 8 Grudnia 2009 http://turbo-expres.eu/ mam do nich nie całe 80km polecił mi ich koleś który regenerował do Laguny turbo i jest zadowolony tym bardziej że dają 12 miesięcy gwarancji a przez 12 miechów to ja ją sprawdze z każdej strony (miesięcznie robie jakies 2,5 tys km). Mój mechanik nie zapewniał mnie że wszystko będzie dobrze dlatego powiedział że trzeba to wymienić, zrobić i umówiłem się z nim na czwartek na oględziny jak widać już nie muszę jechać bo już wiadomo co jest nie tak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #9 Napisano 8 Grudnia 2009 Dokładnie,już wiesz co jest "nie tak" Jak rzeczywiście dobrze regenerują to możesz zakładać.Tylko żeby nie spartolili roboty Powodzenia,pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ulan Zgłoś #10 Napisano 8 Grudnia 2009 No tak turbina mi umarła, auto nie na chodzie i muszę szybko je zrobić bo bez auta mam kiche z pracą (nie mam jak dojeżdżać) i w ogóle jest do d... ręce mi opadają człowiek dba o auto lekko stuka, puka to zaraz naprawia a tu ciągle kur... coś. Chyba przestane dbać o nie tak jak dużo ludzi którzy nie wiedzą co to jest mechanik tylko wymieniaja olej i inne płyny i jeżdżą z uszkodzonymi pompami od wspomagania, chłodzenia, uszkodzonym ABS`em i innymi rzeczami i jakoś żyją. Pozdro. Dzięki pewnie się przyda. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dareczek Zgłoś #11 Napisano 11 Grudnia 2009 Czesc mam małe pytanko? mam passka i turbina mi gwiżdze ostro jak bym jechał wozem policyjnym na sygnale,a czesc znaiomych mówi ze to cos z turbina jest nie tak,bo w passku nie powino byc wogle słyszec,a czesc mówi ze jest ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ulan Zgłoś #12 Napisano 11 Grudnia 2009 Poczytaj forum i posprawdzaj ja spędziłem dwie noce na szukaniu i przeglądaniu forum i pisząc prv wiadomości do użytkowników forum i że gwiżdże to może być turbina, dziura w dolocie lub uszkodzony elastyczny łącznik wydechu. Oby to nie była turbina dlatego spr ją na końcu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bartek_Wroclaw Zgłoś #13 Napisano 11 Grudnia 2009 (edytowane) Witam, To ja się podłączę pod temat. Z gwizdaniem turbiny to mam już od dawna problem, ale postanowiłem się za to zabrać niedawno. Problem się nasilił, bo samochód traci moc powoli więc trzeba naprawić. Oznaki są takie: 1. Jak samochód zimny to gwiżdże na wszystkich obrotach i nie ma mocy. 2. Jak się rozgrzeje i trochę go popędzę na wyższych, to przestaje gwizdać i odzyskuje moc. 3. Miałem też ostatnio problem z przyspieszaniem na autostradzie. Przejechałem już około 100 km. a nagle samochód zmulił przy 90 km/h. Nie mogłem na autostradzie wyprzedzić tira. Zatrzymałem się, wyłączyłem, poczekałem trochę. Po włączeniu było ok... 3. Mechanik ostatnio mi mówił,że jest olej gdzieś w okolicach intercoolera. 4. Nogę mam nie za ciężką, także czasami w mieście nawet nie wchodzę ponad 2500 obrotów. Także sprawa mocy na autostradzie mogła być związana z "zablokowaniem" turbiny. Ponoć tak się czasami dzieje i trzeba samochód przepędzić, żeby się turbina rozruszała. 5. Za kilka dni spodziewam się VAG-a i zacznę ściągać logi - co sprawdzić, żeby ostatecznie określić co go boli ? Będę wdzięczny za rady. Pozdrawiam Bartek Edytowane 11 Grudnia 2009 przez Bartek_Wroclaw Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ulan Zgłoś #14 Napisano 12 Grudnia 2009 No to stary masz turbinę do wymiany miałem tak samo z gwizdaniem tylko że mocy mi nie tracił. Sprawdź olej i jedź do mechanika i działaj z turbo (nowa lub regenerowana [jak masz jakiś zakład co ma dobrą renomę] z używkami to różnie bywa niektórzy kupują i jeżdżą lub nie bo zepsuta tak samo regenerują i jeżdżą lub nie bo się zepsuła) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bartek_Wroclaw Zgłoś #15 Napisano 12 Grudnia 2009 Witam, Niestety jeśli chodzi o mechaników Wrocławskich to wolę, żeby się ten samochód sam rozsypał - wtedy chciaż nie będę za to płacił. Wiesz może w jaki sposób ostatecznie określić, czy jest to turbina ? Które logi z Vaga zebrać i jak je interpretować ? Ile kosztowała cała impreza z wymianą turbiny ? PS. Co mam sprawdzić w kwestji oleju ? Akurat mi idzie termin wymiany, a poziom jest ok... Pozdrawiam Bartek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
td_maser Zgłoś #16 Napisano 12 Grudnia 2009 Miałem też ostatnio problem z przyspieszaniem na autostradzie. Przejechałem już około 100 km. a nagle samochód zmulił przy 90 km/h. Nie mogłem na autostradzie wyprzedzić tira. Zatrzymałem się, wyłączyłem, poczekałem trochę. Po włączeniu było ok... U mnie coś podobnego zdarzyło się w czerwcu (parę razy) kiedy wypuściłem się na południe Polski. Silnik zero mocy. Jechał bo jechał. Po zatrzymaniu i zgaszeniu silnika, odpaliłem i jak ręką odjął. VAG pokazał że to pochodzi od magicznego zaworku N75, czy jakoś tam. Od tamtego czasu nie powtórzyło się. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zaba371 Zgłoś #17 Napisano 12 Grudnia 2009 n75 sie zawiesil i wskoczyl ci na tryb awaryjny normalne takze albo zmiana n75 albo czyszczenie zaworka ;p Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dareczek Zgłoś #18 Napisano 17 Grudnia 2009 panowie byłem nie tak dawno u mechanika sprawdzał mi turbine bo mi otro gwizdała jak bym jechał reka,mam na turbinie nie wielka ryske i przez znia mi tak gwizdze.poprostu miałem mocno zanieczyszczony filtr powietrza i cos sie przedostało do turbiny i zarysowało. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misieek86 Zgłoś #19 Napisano 18 Grudnia 2009 Mi turbina gwizdała jak szalona kiedy miałem nieszczelną siatkę na wydechu Tłumikarz wymienił i jest ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chudy333 Zgłoś #20 Napisano 4 Stycznia 2012 (edytowane) Witam. Ja mam taki problem od dwóch dni od kiedy trochę się spieszyłem i trochę w pedał dałem pojawiło się gwizdanie najbardziej słychać na 2 i 3 gdy przyspieszam a na luzie gdy puszczam gaz. Co to może być? Przesyłam dźwięk nagrany na luzie i dodaniu gazu żebyście słyszeli co to. Najbardziej słychać 1-2 sec http://www59.zippyshare.com/v/82132780/file.html sorki chyba nie ten dział ;/ Edytowane 4 Stycznia 2012 przez chudy333 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach