driver187 Zgłoś #1 Napisano 24 Lutego 2009 Witam. Mam taki problem, że strasznie mi auto dymi na gazie ( normalnie zasłona dymna ). Mam passata b3 z silnikiem 1,8RP , silnik nie bierze mi prawie wcale oleju, pynu chłodzącego też mi ni ubywa no może troszke ale to przy króćcu przy głowicy. Czy można coś gdzieś wyregulować, dodam że mam instalacje pierwszej generacji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skcrack Zgłoś #2 Napisano 24 Lutego 2009 A może to fizyka tak działa? Mamy zimę, niskie temperatury, a z rury wydobywają się gorące spaliny. To jest normalne zjawisko. Mi się podoba jak w zimie dymi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawekm65 Zgłoś #3 Napisano 24 Lutego 2009 Czy spaliny śmierdzą gazem? Spróbuj pokręcić takim pokrętłem na czymś co przypomina silnik krokowy. Jest to montowane na wężu pomiędzy mikserem a reduktorem. Jak jest za bardzo rozkręcone to zalewa silnik gazem. Tak mi kiedyś tłumaczył gazownik. A swoją drogą to jak byś zainwestował ze 200zł to miałbyś drugą generację. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skcrack Zgłoś #4 Napisano 25 Lutego 2009 Spróbuj pokręcić takim pokrętłem na czymś co przypomina silnik krokowy.Kolego Od takiego "pokręcenia sobie" później robią się wątki typu >>P o m o c y nie chodzi na gazie<< lub >>Dużo pali i kiepsko przyspiesza<< i tym podobne. Ta śruba jest do regulacji a takowej dokonuje się w zakładzie wyposażonym w analizator spalin i przez osobę doświadczoną. A nie "w domowym zaciszu" i na słuch. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TUREK (SP7GTU) Zgłoś #5 Napisano 25 Lutego 2009 Jak bardzo ci dymi na gazie i jeśli dysponujesz kanałem to wejdź pod Auto i poruszaj za ostatni tłumik. Jeśli usłyszysz przelewanie się wody i poczujesz że tłumik jest bardzo ciężki to weź wiertarkę i wiertło 3,4 mm i zrób małą dziurkę w najniźszym miejscu ostatniego tłumika. Ja tak zrobiłem i pomogło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawekm65 Zgłoś #6 Napisano 25 Lutego 2009 Od takiego "pokręcenia sobie" później robią się wątki typu >>P o m o c y nie chodzi na gazie<< lub >>Dużo pali i kiepsko przyspiesza<< i tym podobne. Ta śruba jest do regulacji a takowej dokonuje się w zakładzie wyposażonym w analizator spalin i przez osobę doświadczoną. A nie "w domowym zaciszu" i na słuch. Kolego, forum jest chyba po to by właśnie takim doświadczeniem się wymieniać, inaczej możemy je zamknąć. Jak ktoś ma smykałkę do samochodów to taka podpowiedź mu wystarczy jak nie to zawsze jest fachowiec. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach