Skocz do zawartości
driver187

Nadmierne dymieni na gazie

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam taki problem, że strasznie mi auto dymi na gazie ( normalnie zasłona dymna ). Mam passata b3 z silnikiem 1,8RP , silnik nie bierze mi prawie wcale oleju, pynu chłodzącego też mi ni ubywa no może troszke ale to przy króćcu przy głowicy. Czy można coś gdzieś wyregulować, dodam że mam instalacje pierwszej generacji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A może to fizyka tak działa? Mamy zimę, niskie temperatury, a z rury wydobywają się gorące spaliny. To jest normalne zjawisko. Mi się podoba jak w zimie dymi :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy spaliny śmierdzą gazem? Spróbuj pokręcić takim pokrętłem na czymś co przypomina silnik krokowy. Jest to montowane na wężu pomiędzy mikserem a reduktorem. Jak jest za bardzo rozkręcone to zalewa silnik gazem. Tak mi kiedyś tłumaczył gazownik. A swoją drogą to jak byś zainwestował ze 200zł to miałbyś drugą generację.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Spróbuj pokręcić takim pokrętłem na czymś co przypomina silnik krokowy.
Kolego :krzeslem:

Od takiego "pokręcenia sobie" później robią się wątki typu >>P o m o c y nie chodzi na gazie<< lub >>Dużo pali i kiepsko przyspiesza<< i tym podobne. Ta śruba jest do regulacji a takowej dokonuje się w zakładzie wyposażonym w analizator spalin i przez osobę doświadczoną. A nie "w domowym zaciszu" i na słuch.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak bardzo ci dymi na gazie i jeśli dysponujesz kanałem to wejdź pod Auto i poruszaj za ostatni tłumik. Jeśli usłyszysz przelewanie się wody i poczujesz że tłumik jest bardzo ciężki to weź wiertarkę i wiertło 3,4 mm i zrób małą dziurkę w najniźszym miejscu ostatniego tłumika. Ja tak zrobiłem i pomogło.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Od takiego "pokręcenia sobie" później robią się wątki typu >>P o m o c y nie chodzi na gazie<< lub >>Dużo pali i kiepsko przyspiesza<< i tym podobne. Ta śruba jest do regulacji a takowej dokonuje się w zakładzie wyposażonym w analizator spalin i przez osobę doświadczoną. A nie "w domowym zaciszu" i na słuch.
Kolego, forum jest chyba po to by właśnie takim doświadczeniem się wymieniać, inaczej możemy je zamknąć. Jak ktoś ma smykałkę do samochodów to taka podpowiedź mu wystarczy jak nie to zawsze jest fachowiec.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności