Los22 Zgłoś #1 Napisano 18 Lutego 2009 Witam, Po raz kolejny pojawia się problem początkowego kąta wtrysku. Ale nigdzie tak naprawdę nie zostało to wyjaśnione w przypadku silników na PD. Według producenta wartości danych w bloku 000/2 to od 124 do 134. U mnie jest 111. Czyli nieco za wczesny. Samochód generalnie pali na strzała ale tylko zimny. Ciepły muszę kręcić 2-3 sekundy. Czy kąt wtrysku można w jakiś sposób skorygować VAGiem?? Z tego co wiem to ludzie, którzy zajmują się chip tuningiem i mapują wtrysk robią to tylko za 500zł. Ja generalnie nie wiem czy można samemu wprowadzić jakieś zmioany w adaptacjach odnośnie kąta wtrysku. No chyba że ktoś z Ponania zrobi mi to za mnijeszą kaskę to proszę o info. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciek-s Zgłoś #2 Napisano 19 Lutego 2009 Witam. Sprawdź grupę 4, pole 4: 4,0,Unit Injectors valves command 4,1,Engine speed,820-900 rpm ;4WD:860-945 4,2,Spec start of Inj,1 °BTDC-2.5 °ATDC 4,3,Spec Inj duration,5-7 °Ck. 4,4,Synchro angle,-3...+3 °Ck. to interesuje Ciebie. Najlepiej jak wartość jest bliska 0. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Los22 Zgłoś #3 Napisano 20 Lutego 2009 No właśnie, synchronizacja jest około 1,2-1,5. I co dalej zrobić żeby było 0?? Autko jest na PD więc P. wtryskową kręcić się nie da. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #4 Napisano 20 Lutego 2009 Kręci się kółkiem na wałku rozrządu, wystarczy zdjąć górną pokrywę rozrządu i zorientujesz się co i jak. Kółko jest przykręcone na trzy śruby z możliwością regulacji. Na forum już opisane wiele razy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach