joandaw Zgłoś #1 Napisano 12 Lutego 2009 (edytowane) Witam, mam problem z kontrolką oleju podczas jazdy zapala się i dłuższy czas bzyczy.Oleju mam nalane max,odłączyłem kabelek z czujnika zamieszczonego z tyłu głowicy,bzyczy dalej ale bardzo rzadko. Słyszałem coś o zimnych lutach na stabilizatorze w liczniku .Czy może być to powód ?Jak to można usunąć.Z góry wielkie dżięki . Edytowane 12 Lutego 2009 przez joandaw Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DAN82 Zgłoś #2 Napisano 12 Lutego 2009 Witam. Powiem Ci ze ja mialem podobny problem. zazwyczaj jak dodawalem GAZU to zaczynalo bzyczec. CO dziwne czasami pomagalo dluzsze uzycie KLAKSONU. ale do czasu. Dzialo sie to jeszcze jak autko mial moj ojciec. wedy jego mechanik stwierdzil ze to wlasnie gdzies jakies "zwarcie" wlasnie gdzies w okolicach LICZNIKA.... DOSTAWALEM szalu jak jechalem a tu bzyczalo i bzyczalo. czasami to az juz smiac mi sie chcialo z tej bezradnosci. pomagalo zgszenie auta i ponowne uruchomienie. ale wystarczylo dodac gazu (zwiekszaly sie obroty) i bzyczenie wracalo. Tak jakby od pewnego momentu OBROTOW. nawet nauczylem sie juz jezdzic tak zeby nie przekroczyc tego pulapu (na sluch bo nie mam obrotka) ktoregos razu wziolem rozkrecilem na czesci 1wsze licznik. cala plytke przetarlem powzepialem wszystko na swoje miejsce dobrze skrecilem do kupy i o DZIWO problem znikl. do dzisiaj ANI razu nie BZYKLO Pozdrawiam Daniel Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jsxx Zgłoś #3 Napisano 12 Lutego 2009 a olej i filtr zmieniony ? kontrolka + brzeczek to chybaza wysokie cisnienie oleju ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DAN82 Zgłoś #4 Napisano 12 Lutego 2009 (edytowane) wysokie cisnienie oleju skoro odlaczyl czujnik to jak moglo sprawdzic ze jest wysokie cisnienie skoro nie mialo czym. no i teraz mi sie przypomnialo ze SAM zakladalem taki temat http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=29895 Edytowane 12 Lutego 2009 przez DAN82 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
joandaw Zgłoś #5 Napisano 13 Lutego 2009 Witam,olej i filtr wymieniony wymieniam co 10 tyś. Jest po wymianie spróbuje rozkręcić licznik bardziej prawdopodobna przyczyna.Jak poszło i co dalej dam znać. Dzięki za pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
joandaw Zgłoś #6 Napisano 21 Lutego 2009 Dziś wymieniłem licznik na inny, stary był popalony z tyłu i ułamane mocowanie.Mam nadzieje że będzie teraz wszystko w porządku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nikusss Zgłoś #7 Napisano 21 Lutego 2009 czujnik od wysokiego cisnienia (za nie odpowiada brzęczyk) znajduje sie w podstawie filtra oleju - na probe mozesz kabel od niego podlaczyc do masy, jesli brzeczenie bedzie sie dalej pojawiało to znaczy ze masz cos nie tak z instalacja, jak sie nie pojawi to znaczy ze nie masz cisnienia oleju Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PINIO VW Zgłoś #8 Napisano 24 Lutego 2009 czujnik od wysokiego cisnienia (za nie odpowiada brzęczyk) znajduje sie w podstawie filtra oleju - na probe mozesz kabel od niego podlaczyc do masy, jesli brzeczenie bedzie sie dalej pojawiało to znaczy ze masz cos nie tak z instalacja, jak sie nie pojawi to znaczy ze nie masz cisnienia oleju niewiem jak to wydedukowałeś ale każde dotknięcie kabla od czujnika ciśnienia oleju do masy będzie skutkowało świeceniem się kontrolki w liczniku bo czujniki są tak skonstruowane że podczas zaniku cisnienia mostkują właśnie masę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nikusss Zgłoś #9 Napisano 25 Lutego 2009 nie wiem skad masz takie info ale jestes w bledzie. czujnik wysokiego cisnienia przy stracie cisnienia rozłącza obwod, ciekawy patent, ale zgodny z prawda osobiscie mostkowalem kabel od niego z masą po zmianie silnika na taki w ktorym nie bylo otworu na czujnik w podstawie filtra wiec proszę cię nie pleć bzdur a poszukaj informacji w dziale o b3 - tam jest to rozwiniete szerzej - po zdjeciu kabla z czujnika wysokiego cisnienia brzęczek wyje po przegazówce. zreszta... nie chcesz, nie wierz, zaden biznes dla mnie w uswiadamianiu :PP Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Artur rodzic Zgłoś #10 Napisano 26 Lutego 2009 Zgadzam się z przedmówcą sam kilka lat temu miałem dokładnie taki przypadek na wolnych obrotach ledwie dotoczyłem się do znajomego mechanika (następnego dnia miałem jechać z dzieckiem do lekarza 500 km) tam już mieliśmy wkręcać manometr żeby sprawdzić ciśnienie ale zauważyłem, że spadł kabel i to było przyczyną brzęczenia (od tamtego czasu przejechałem 150 tyś km.). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DAN82 Zgłoś #11 Napisano 12 Marca 2009 chwalilem sie ze temat bzyczenia mam juz za soba:( jednak ten jak zly koszmar powrocil wczoraj. Fakt mial prawo sie wlaczyc (chyba) ... mam maly wyciek oleju i troche go ubylo... wiec moze dlatego sie wlaczyl BZZZZYczek... uzupelnilem OLEJ ... jest w polowie tej miarki. Bzyczenie pojawia sie w momencie przekroczenia pewnejilosci obrotow. nie mam obrotka wiec ciezko mi stwierdzic ile tych obrotow w danym momencie jest.. ale moge powiedziec ze bzyczek pojaia sie zawsze mniej wiecej w tej samej ilosci obrotow. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
joandaw Zgłoś #12 Napisano 12 Marca 2009 (edytowane) Witam po wymianie licznika nie działał mi wskażnik temperatury jak trzeba oraz nie mrugała czerwona kontrolka nad wskażnikiem temperatury Przełożyłem środek licznika ze starego tam było ok i teraz jak narazie wszystko działa :pSie zobaczy na jak długo Edytowane 14 Marca 2009 przez joandaw Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DAN82 Zgłoś #13 Napisano 17 Marca 2009 Panowie.... taka sprawa z tym BZYCZENIEM. owo bzyczenie zaczyna bzyczec na zimnym silniku. i bzyczy i bzyczy..... ale.... ustaje jak snilnik sie nagrzeje do tych swoich 90'.... Wiecie moze dlaczego tak sie dzieje ? kosmo mowil mi kiedys ze to moze byc pompa oleju.... dowiadywalem sie to taka pompka 110zl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
joandaw Zgłoś #14 Napisano 18 Marca 2009 (edytowane) U mnie była wina licznika i jak wymieniłem wszystko gra Jak był zimny to sie włączał bzyczek ale na ciepłym też się włączał szału można było dostać jak jechałem i tak naginał przez dłuższy czas.Licznik sprawdzałeś albo masz już wymieniony? Edytowane 18 Marca 2009 przez joandaw Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DAN82 Zgłoś #15 Napisano 18 Marca 2009 licznik juz kiedys rozkrecalem na czesci pierwsze. pozniej bzyczenie ustalo. teraz jak mi ubylo troche oleju bzyczek sie wlaczyl. po uzupelnieniu ubytku bzyczek dalej sie wlacza co jakis czas. Jutro go chyba znowu rozkrece. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tuniek Zgłoś #16 Napisano 19 Marca 2009 U mnie bzyczek w ogóle się nie odzywa. Nawet przy bardzo niskim stanie oleju. Ale zauważyłem też, że mam jakiś czujnik w bloku silnika, który nie jest podłączony. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Smolli Zgłoś #17 Napisano 19 Marca 2009 tez posiadam owy bzyczek...szlag mozę czasem człowieka trafić. Osobiście nie rozgryzłem jeszcze powodu włączania sie bzyczka bo działa różnie raz siedzi cicho przez tydzień a czasem włącza sie na 30min i nie chce przestać zrobi chwile przerwy i znowu bzyczy. Ponoć można go jakos wymontować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DAN82 Zgłoś #18 Napisano 19 Marca 2009 dzisiaj bede rozkrecal licznik to przy okazji zrobie foto jak mi sie uda zlokalizowac tego bzyczka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach