Poochini Zgłoś #61 Napisano 1 Lipca 2011 Cytat: Napisał Poochini Zobacz post dodatkowy przycisk wylączający doświetlanie zakrętów, np na autostradzie. Znaczy się na autostradzie są niebezpieczne i ostre zakręty wymagające doświetlenia? No patrz pan - całe życie się czegoś człowiek uczy... Jeszcze raz piszę - powyżej 40 km/h to nie ma prawa działać... Na naszych kilku kilometrach autostrad, wszystkiego można się spodziewać, nawet złego pochylenia nawierzchni do kierunki jazdy... Nie rozumiem, poco ta zbędna ironia Jak zauważył kolega ormowiec, chodziło mi o przycisk wylączający czyli wyłączający doświetlanie. Jak napisałem wcześniej, kosztowało mnie to grosze, bo chciałem sprawdzić jak to działa. Szkoda wydać kilka stów na coś, co nie będzie potrzebne. W poliftowych vectrach, klosz halogenu był inaczej zrobiony i doświetlanie nie dawało takiego efektu jak w przedlifcie. Co do wpięcia się w VSS, to też to planowałem, ale w pół godziny podpiąłem przekaźniki do instalacji i mi się odechciało grzebać dalej Po paru miesiącach użytkowania, powiem tak - doświetlanie zakrętów jest bardzo przydatne i szkoda, że nie było montowane seryjnie w B5. pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bifu Zgłoś #62 Napisano 19 Listopada 2014 Stary kotlet, ale może ktoś robił doświetlenie zakrętów na fabrycznych halogenach VCDS'em. Mój AVF jest z 2005 roku i może dałoby się zrobić takie coś. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach