Njah Zgłoś #1 Napisano 7 Lutego 2009 (edytowane) Witam. Otóż kolektor w moim pasku jest pęknięty, jak widać na załączonym obrazku. W kabinie nie czuć spalinami (co podobno oznacza, że jeszcze nie jest tak źle), ale obroty czasem leciutko falują przy odpalaniu silnika lub hamowaniu. Poza tym innych objawów nie stwierdziłem, choć mechanik uważa że słychać delikatne "popiardywanie" przy dodawaniu gazu. Co robić w takiej sytuacji? Podobno pęknięcie jest blisko sondy lambda co może się doprowadzić do poważniejszych komplikacji. Czy faktycznie należy się tym zająć jak najszybciej? Jeśli tak to czy spawać, czy wymieniać na zdrową używkę? I w jakich wartościach powinna oscylować cena tej części? Edytowane 7 Lutego 2009 przez Njah pomyłka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kserkses Zgłoś #2 Napisano 7 Lutego 2009 .....kolego kolektory wydechowe są żeliwne ...chciałbym zobaczyć plasitkowy:D .....ssące i owszem są plastikowe:cool: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Njah Zgłoś #3 Napisano 7 Lutego 2009 Racja. Przeglądając allegro pomieszałem wylotowy z ssącym. Chodzi mi oczywiście o kolektor wydechowy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kyniovtg Zgłoś #4 Napisano 7 Lutego 2009 Wymień na używany. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal.Enter Zgłoś #5 Napisano 7 Lutego 2009 A podjedz z ciekawosci do jakiegos spawacza i zapytaj ile by wziął za "nasmarkanie" tam czegos. Kolektor widziałem na allegro za 300 zł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Alexx Zgłoś #6 Napisano 7 Lutego 2009 spawanie na gorąco kosztowało mnie 40 zł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach