dany Zgłoś #1 Napisano 6 Lutego 2009 (edytowane) Witam serdecznnie. Mam pytanie odnosnie tylnych łożysk w moim Pasku. Mianowicie: bylem u mechanika, poniewaz juz tak okrutnie "wyją", ze trzeba je wymienic i tu zaczynaja sie jaja. Mechanik powiedzial, ze w kazdym normalnym samochodzie mozna je wymienic bez problemu, ale w Passacie jest jakos inaczej, na tyle co go zrozumialem (zaznaczam, ze mieszkam w Anglii) powiedzial on, ze musi wymienic caly tylny mechanizm, to znaczy łożysko ze wszystkim do okola i koszt tego wyniesie mnie okolo 200 funtow. Czy to prawda , ze nie da sie wymienic samego łozyska i trzeba wyminic całosc?? Prosze o odpowiedz. Z gory dziekuje i pozdrawiam. Edytowane 6 Lutego 2009 przez dany Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #2 Napisano 6 Lutego 2009 _tytul1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jago86 Zgłoś #3 Napisano 7 Lutego 2009 (edytowane) lozyska w tylnych kolach to wydatek rzedu 10f za Kit na strone czyli 20 lacznie. wymiana jest banalnie prosta.Wiec nie sluchaj tego mchanika bo on raczej ............... wejdz na te strone : http://www.goodgaragescheme.co.uk/ i tam poszukaj kogos z opinia lub wymien je sam...... jak bedziesz potrzebowal instrukcji jak to zrobic to daj znac. Pozdrawiam to male sprostowanie chodzilo mi o takie lozyska http://cgi.ebay.co.uk/Golf-Passat-Polo-Vento-Lupo-Jetta-REAR-WHEEL-BEARING-x2_W0QQitemZ370154087304QQcmdZViewItemQQptZUK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM?hash=item370154087304&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1689|66%3A2|65%3A12|39%3A1|240%3A1318 - one wystepuja w starszej wersji passata- moj blad, a wlasciwa czesc to ta: http://cgi.ebay.co.uk/Audi-A6-Skoda-Superb-VW-Passat-Rear-Wheel-Bearing-Hub_W0QQitemZ250299413928QQcmdZViewItemQQptZUK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM?hash=item250299413928&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1689|66%3A2|65%3A12|39%3A1|240%3A1318 przepraszam za pomylke, a wymiana jest jeszcze latwiejsza opis dolacze nizej Edytowane 7 Lutego 2009 przez jago86 pomylka- niestety Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość michal27 Zgłoś #4 Napisano 7 Lutego 2009 kolego jago86 czy moglbys podzielic sie ta instrukcja wymiany tylnych lozysk ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jago86 Zgłoś #5 Napisano 7 Lutego 2009 a tutaj jest opis:http://rapidshare.com/files/195047516/Wymiana_zespolu_piasty_i_lozyska.docx.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dany Zgłoś #6 Napisano 7 Lutego 2009 Super ze to takie proste jest.Tylko dlaczego wszyscy pisza cos o prasie do nabijania oraz o tym ze powinienem razem z tym lozyskiem kupic tez piaste.Jak ty sobie to wymieniales kolego jago86 to tez razem z piasta.No i czy byla do tego potrzebna ta prasa.Bo ten moj mechanik to chyba troszke przesadzil z ta cena.Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Alexx Zgłoś #7 Napisano 7 Lutego 2009 w b5 wymienia się całą piastę, raczej odradzam wymianę samego łożyska, w warunkach domowych raczej jest to niewykonalne aby nabić lub wprasować łożysko w piastę http://moto.allegro.pl/item538246404_lozysko_piasta_kola_tyl_audi_a6_vw_passat_b5.html ceny są różne w zależności od producenta, wymiana dziecinnie prosta Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jago86 Zgłoś #8 Napisano 7 Lutego 2009 Jak ty sobie to wymieniales kolego jago86 to tez razem z piasta.No i czy byla do tego potrzebna ta prasa.Bo ten moj mechanik to chyba troszke przesadzil z ta cena.Pozdrawiam. ja u siebie tego jeszcze nie wymienialem robilem lozyska kumplowi w golfie i myslalem ze w pasku sa takie same i sa tylko w starszej wersji- przepraszam ze wprowadzilem Cie w blad.a co do tych piast to masz mniejwiecej 100f za 2 i w maxie 2h wymiany(mysle ze dalo by to zrobic w 1h max 1,5h) i wymiana jest banalnie prosta tj. potrzebujesz tylko dluzszego imbusa-nasadke, 2 klucze chyba 13 i 15 nie jestem- w 100% pewnien(do zaciskow) i po sprawie zapewne posiadasz jakies narzedzia- w sumie masz mozliwosc zaoszczedzenia 80-100 a satysfakcja z wykonanej pracy-bezcenna Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dany Zgłoś #9 Napisano 7 Lutego 2009 Wybacz ze mecze tylek kolego jogo86,ale czy dal bys rade jeszcze napisac cos o tej prasie do nabijania tego lozyska.Na innym forum wylukalem ze jakis koles dal rade to zrobic przy ****** wiekszego mlotka.Co o tym myslisz? Az tak zielony jesli chodzi o auta to nie jestem.Ale lozysko to by bylo pierwsze w mojej histori i wolalbym tego nie spaprac.A tak nie bardzo usmiecha mi sie dac Angielskiemu mechanikowi 400 funtow gdy w polsce to kosztuje o wiele mniej.Zrobilbym to w naszym kraju, tyle tylko ze do Polski jade dopiero w maju, a to lozysko moze nie dac rady. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jago86 Zgłoś #10 Napisano 8 Lutego 2009 (edytowane) Dany tak jak pisalem wczesniej zainwestuj w 2 piasty co bedzie cie kosztowac mniej wiecej 100-120funtow nie 400 jak napisales i wymien to sam- nie jest to wymagajaca operacja (jezeli chodzi o narzedzia lub umiejetnosci). a co do wymiany lozysk w piastach to potrzebna jest Ci prasa. Napisales: wylukalem ze jakis koles dal rade to zrobic przy ****** wiekszego mlotka. to moze sie udac lecz jest 2 strona medaly tj. jak dlugo mu to lozysko wymienione przy ****** mlotka sluzylo?wydaje mi sie ze nie za dlugo. Pozdrawiam Edytowane 8 Lutego 2009 przez jago86 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach