Sadziak Zgłoś #81 Napisano 14 Stycznia 2014 Dzięki bardzo jutro ruszam na sprawdzenie .Oby to była sonda. Chce wszystkie usterki opanować i ruszyć do Comsportu na program. Do CS do BB? może umów się z Patrykiem, żeby oni najpierw ziadgnozowali problem i naprawili a potem dopiero zrobili Soft. Pewnie dojdą do tego co jest nie tak szybciej od wszystkich innych warsztatów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzysieks Zgłoś #82 Napisano 14 Stycznia 2014 Sprawdż jeszcze pompę wysokiego ciśnienia, ja niedawno wymieniałem i obiawy podobne do uszkodzonego DV, a u mnie jednak pompa siedziała, a dokładnie czujniki. Auto mi lata normalnie nie brakuje mocy. Ale dzięki za informację. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris_82 Zgłoś #83 Napisano 15 Stycznia 2014 Auto mi lata normalnie nie brakuje mocy. Ale dzięki za informację. Tez mialem kiedys taki problem i tez nie brakowalo mocy, okazal sie nieszczelny zawór regulacji cisnienia , po wymianie kontrolka juz sie nie pojawiła nr zaworu jakbys potrzebował to 06F129101F. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzysieks Zgłoś #84 Napisano 29 Stycznia 2014 Tez mialem kiedys taki problem i tez nie brakowalo mocy, okazal sie nieszczelny zawór regulacji cisnienia , po wymianie kontrolka juz sie nie pojawiła nr zaworu jakbys potrzebował to 06F129101F. Dzięki Kris miałeś rację u mnie też zdiagnozowano uszkodzony zawór regulacji ciśnienia tzw.odma nr. różni się tylko literą końcową 06F129101N. Bardzo prosto można uszkodzenie zdiagnozować.Należy włączyć silnik - dobrze aby był ciepły, niech pochodzi ok 30 s. Następnie wyłączyć silnik i natychmiast spróbować otworzyć korek oleju(u mnie się udało ale silnik zgasł) Jak będziemy czuć ciśnienie tzn., że jest zassany to oznacza, że jest uszkodzony zawór. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris_82 Zgłoś #85 Napisano 29 Stycznia 2014 Dzięki Kris miałeś rację u mnie też zdiagnozowano uszkodzony zawór regulacji ciśnienia tzw.odma nr. różni się tylko literą końcową 06F129101N. Bardzo prosto można uszkodzenie zdiagnozować.Należy włączyć silnik - dobrze aby był ciepły, niech pochodzi ok 30 s. Następnie wyłączyć silnik i natychmiast spróbować otworzyć korek oleju(u mnie się udało ale silnik zgasł) Jak będziemy czuć ciśnienie tzn., że jest zassany to oznacza, że jest uszkodzony zawór. Spoko dobrze że udało się zdjagnozować problem i że mogłem w jakiś sposób pomóc. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtek901 Zgłoś #86 Napisano 11 Stycznia 2015 witam zapalila mi sie kontrolka CHECK mozna z tym jezdzic i czy to jakas powazna usterka ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Endrju Zgłoś #87 Napisano 12 Stycznia 2015 Raczej nie i to nie ten dział. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sadziak Zgłoś #88 Napisano 13 Stycznia 2015 witam zapalila mi sie kontrolka CHECK mozna z tym jezdzic i czy to jakas powazna usterka ? Tak, może być bardzo poważna usterka, dlatego jedz na diagnostykę VAGiem, żeby dowiedziec sie co jest przyczyna, a mogą być rożne o czym przeczytasz w tym wątku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kondziow Zgłoś #89 Napisano 4 Maja 2015 Podłącze się do tematu, ponieważ nie mogę założyć nowego topicu i zadam pytanie. Profilaktycznie zleciłem mechanikowi wymianę popychacza przy 145 tyś w moim BWA 2.0TFSI. Ostatnio był on wymieniany przy 90 tyś. Dodam, że auto w momencie oddania auta mechanikowi pracowało zupełnie normalnie. Po wymianie nagle z auta zaczęły dochodzić stuki, zarówno na starym jak i na nowym popychaczu samochód pracuje tak samo źle. Po rozebraniu silnika mechanik zdiagnozował dwa porysowane wałki, a całą naprawę zawierającą 16 popychaczy zaworowych, 2 wałki, dźwigienkę zaworową, wariator, łańcuch z napinaczem, świece, olej i uszczelki wycenił na ponad 6,5 tyś zł (!). Z racji tej kwoty zrodziło się moje pytanie - czy możliwe, że mechanik wymieniając popychacz coś źle złożył? Jakim cudem auto wcześniej pracowało w pełni prawidłowo, a nagle do wymiany jest pół silnika? Nawet nie wiem jak podejść do tematu, mechanik twierdzi, że części był ze sobą "dotarte" i po wymianie popychacza dopiero wyszły wadliwie wyrobione elementy... Czy warsztat w ogóle może tak się bronić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtasgwe Zgłoś #90 Napisano 10 Maja 2015 po pierwsze nie masz łańcucha Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Endrju Zgłoś #91 Napisano 11 Maja 2015 I tu się mylisz kolego . Jest łańcuszek i wariator od sterowania zmiennymi fazami rozrządu . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sadziak Zgłoś #92 Napisano 11 Maja 2015 I tu się mylisz kolego . Jest łańcuszek i wariator od sterowania zmiennymi fazami rozrządu . tak, jest, ale to jest łańcuszek między wałkami. Mi ten łańcuszek się zerwał w pierwszym silniku BWA (właśnie przez zepsuty wariator napinacza i Silnik ładnie zmieliło). Koledze chodziło o rozrząd. w TSI nie ma już paska i rolek jak w TFSI, tylko rozrząd jest już na łańcuchu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
patefoniq Zgłoś #93 Napisano 26 Kwietnia 2016 (edytowane) Witam,właśnie wymieniłem w ASO przepustnicę, która to powodowała zapalanie się tej nieszczęsnej kontrolki . Z tego co mieli w swojej dokumentacji okazało się że niedomykanie przepustnicy w modelach z roku 2006 i 2007 wynika z wadliwego wykonania w/w części przez producenta tych przepustnic. W swoim czasie w Stanach była akcja serwisowa VW i wymieniali wszystkie wadliwe przepustnice. Zaplaciłem w ASO ok. 900 zł. wraz z wymiana za kompletną przepustnice wraz z silniczkiem. I problem z kontrolką z głowy. Wiem, że kotlet ale mam to samo. Własnie dostałem wycenę z ASO i wyszło ok. 5k, to możliwe? Lp.||Nr kat.||Nazwa||Jedn.||Ilość||Ilość sprzed.||Cena jedn. brutto||Rabat %||Wart. brutto||Vat||Wart. netto 25||3C0998281B||SILNIK NASTAWIAJACY (ZAM)||szt.||1,00||1,00||1 426,47||10,00||1 283,82||23%||1 043,76 27||06F133062T||KRÓCIEC (ZAM)||szt.||2,00||2,00||1 796,85||10,00||3 234,34||23%||2 629,54 to tylko części. Edytowane 26 Kwietnia 2016 przez patefoniq Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach