Skocz do zawartości

Sadziak

  • Liczba zawartości

    105
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Sadziak

  • Urodziny 21.07.1980

Informacje osobiste

  • Imię
    Piotr
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warszawa

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TFSI 200KM
  • Rok produkcji
    2006
  • Link do tematu o samochodzie
    92365

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Sadziak

    R-line b6

    https://forum.vw-passat.pl/topic/65083-wyłaczenie-dcc-przez-vcds/ da się- wątek powyżej, ale ogólnie lipa. to DCC jest zajebiste i bez sensu zmieniać na zwykłe amory.
  2. Siema, ostatnio znalazłem w domu w pudełku pedał gazu do DSG oraz nakładkę na hamulec R-line do passata b6, pewne pasuje do b7 i b8 też. Ktoś chce kupić to prośba o PW, mogę wysłać do paczkomatu po przedpłacie. Pozdro dla wszystkich.
  3. tak, jest, ale to jest łańcuszek między wałkami. Mi ten łańcuszek się zerwał w pierwszym silniku BWA (właśnie przez zepsuty wariator napinacza i Silnik ładnie zmieliło). Koledze chodziło o rozrząd. w TSI nie ma już paska i rolek jak w TFSI, tylko rozrząd jest już na łańcuchu.
  4. Czy ktoś wie kiedy bedzie dostępny 2,0tsi 280hp 4motion DSG? Bo mnie interesuje to z oferty CompSport:) "2.0 TSI (280,300Ps) Stage 0,5 (360-370PS,460-470Nm) moduł zewnętrzny* *modul zewnętrzny gwarantuje bezpieczny przyrost mocy bez utraty gwarancji Modyfikacje przewidziane są dla paliwa 98octan RON lub lepszych"
  5. BĘDZIE ROBIĆ ROBOTĘ. TSI najnowszej generacji są na turbinie IHI. Golf R, który ma 300koni, przy stage 0,5 CompSport (czyli zewnętrzny box, który nie powoduje utraty gwarancji) stroją na 360koni, stage 1 380koni...
  6. cześć, czy ktoś wie kiedy wejdzie do sprzedaży wersja 280 konna 4x4 DSG ? cena będzie zabójcza, ale ten passat będzie "robił robotę".
  7. Tak, może być bardzo poważna usterka, dlatego jedz na diagnostykę VAGiem, żeby dowiedziec sie co jest przyczyna, a mogą być rożne o czym przeczytasz w tym wątku.
  8. Pierwsze co zrób sprawdź w warsztacie śruby od sanek zawieszenia z przodu. śruby te się wyciągają i powstaje luz pomiędzy sankami zawieszenia a karoserią (przy okazji za zwyczaj też zmiany w geometrii). można śruby dokręcić i na jakiś czas będzie spokój, ale docelowo polecam taki zestaw, który sam zastosowałem ECS Tuning. składa się z mocniejszych śrub i podkładek pomiędzy sanki a karoserie zapobiegającym przemieszczaniu się sanek. temat dotyczy Passata B6, golfów MKV. VIDEO żeby wiedzieć o co chodzi: ogólnie prosta naprawa, ale ważne, żeby potem zrobić GEOMETRIĘ. http://www.ecstuning.com/News/MKV_Subframe_Spacer/ można też to kupić w UK w AWESOME GTI, ale Ci biorą dużo za kuriera (35 GBP) wiec warto kupić razem z innymi rzeczami, żeby się kurier rozłożył na różne frukty:) http://www.awesomegti.com/ecs-subframe-spacer-plates-kit-mk5-mk6
  9. cześć też miałem od roku stukanie przy mocniejszym hamowaniu i przyspieszaniu. Stukanie następowało również przy wjeżdzaniu i zjeżdzaniu np. z krawężnika przy mocno skręconej kierownicy. Diagnostyka - poluzowane sanki / wyciągnięte śruby mocujące sanki. rozwiązanie: na dzień dzisiejszy miałem dokręcone śruby i zrobiona była korekta geometrii. Nastała cisza, ale przeczytałem, że śruby wyciągnięte z czasem się znów poluzują, a nowe śruby z ASO po jakimś czasie także się wyciągną i poluzują i kłopot powróci. Znalazłem coś takiego, zamówiłem taki zestaw naprawczy firmy (znanej w USA i UK) ECStuning. Zestaw składa się z mocniejszych śrub i podkładek zapobiegających ruszaniu się sanek. Zestaw jest w drodze i jak przyjdzie to będę wymieniał. tutaj link do zestawu na awesomegti.com (anglia): http://www.awesomegti.com/ecs-subframe-spacer-plates-kit-mk5-mk6 a tutaj film z opisanym problemem i pokazaną wymianą:
  10. Według wielu źródeł sprawa popychacza dotyczyła w 99% aut na rynek USA i to głownie golfów gti mkv. Ja też swego czasu zrobiłem raban w serwisie żeby wymienić, a okazało sie, że stary był w idealnym stanie.
  11. Absolutnie Nie! Do 380nm jest OK. ZMIENIAJ TYLKO CZĘŚCIEJ OLEJ W SKRZYNI - najlepiej 2 razy częściej niż zaleca ASO aby mieć spokojny sen.) Jak wrażenia z jazdy?
  12. Super, dokładnie tak wyglada dobre strojenie dla tfsi na seryjnym wydechu, dlatego napisałem, że jak koledze wyszło 380nm samym programem to nie warto inwestować w wydech bo nm już dużo wiecej nie przybędzie.
  13. Jezeli dobrze jest zrobiony wydech tak jak np w MG albo u Wojtka Lutomskiego w Piastowie to spełnia normy dźwięku i na przeglądzie nie ma problemów. Ja przeszedłem ostatnie 3 badania bez jakiegokolwiek zwrócenia na wydech uwagi. Natomiast oczywiście wydech ze sportowym catem nie bedzie spełniał założonej dla auta normy emisji spalin. Dla passata tfsi BWA to jest euro4 jezeli dobrze pamietam. Na zachodzie gdzie chyba także sprawdzają emisje mógłbym byc problem. W Polsce jeszcze chyba nie.. Ale odpukać prędzej czy pózniej mogą tez zacząć to badać na badaniach technicznych. Kto wie.
  14. Mi sie marzy rs6 plus avant v10 biturbo. Wydech + strojenie w Sportmile i jakies 700hp i 3,5 do paczki w kombiaku rodzinnym jest;)
  15. Zawsze mozna nic nie robić, odkładać kase i zrobic przesiadke do czegoś co ma od razu 4x4 i powyżej 300hp. Hehe. Dzis gdybym mógł cofnąć czas tak bym zrobił.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności