Skocz do zawartości
masa77

brak mocy po wymianie turbiny na wieksza

Rekomendowane odpowiedzi

kolego jak chcesz to przyjedz do mnie. mieszkam w Droghedzie 50 km od Dublina na Belfast mam VAG i możemy posprawdzać co trzeba.

masz do mnie 180 km, jeśli chcesz służę pomocą. mój tel: 0851599186

pozdrawiam

Andrzej

Edytowane przez golab21

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zamowilem wlasnie kabelek VAG na ebay-u:D. Jest to kabel USB. Z jaka wersja Vag-Com bedzie on dzialal poprawnie? Ja mam zainstalowanego vaga 409.1

Edytowane przez masa77

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a ja nie barrdzo rozumiem co ma dac wymiana samej turbiny?

na prosty rozum wieksza suszara wieksza ilosc podawanego powietrza a co za tym idzie wiecej paliwa musi byc podane wiec pompki musza byc od 130 ale to dalej nie wszystko przeciez przeplywomiez tez ma tu duzo na zeczy nie jest w stanie zmiezyc wiekszej dawki zasynanego powietrza a jego srednica w 130 ps jest sporo wieksza nie mowiac juz o tym iz rury od interkulera maja wieksza srednice lacznie z egr i kolektorem dolotowym ktore rowniez sa znaczaco wieksze noi na koncu pozostaje modyfikacja oprogramowania modyfikacja map tak aby sterownik nie wprowadzal przy wiekszym doladowaniu auta w stan awaryjny

 

Zero interpunkcji!! W następnych postach się postaraj!! Dzięki.

Edytowane przez Duży

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiec mam rozumiec, ze czeka mnie rowniez wymiana pompek, wezy cisnieniowych, kolektora dolotowego i na koniec strojenie? To nie brzmi ciekawie, ale ciekaw jestem, ze niektorym kolegom z forum auta chodza normalnie na wiekszych turbinach. Pozdro

 

Cytat:

Napisał ziewal viewpost.gif

to dlaczego u mnie nie trzeba było nic zmieniac ? a dodam że auto lepiej się zbiera :)

Edytowane przez masa77

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

normalnie? tzn normalnie jak 131 ps czy normalnie jak 101 ps

Po wymianie samej turbiny nigdy nie bedzie chodzic jak 130 to juz trzeba bylo sobie jakiegos wiruska zapodac bylo by lepiej to tak jakbys w starym kompie zamontowal super wydajna karte graficzna to nie wiele da po pozostale komponenty nie beda pozwalaly na prace z pelna wydajnoscia

proponuje ci spojrzec pod maaske 130 -konnego silnikka i poruwnac z twoim wtedy zozumiesz roznice nawet ta plastikowa obudowa silnika na pierwzszy zut oka jest taka sama a jest dosc spora roznica i nie pasuje z twojego silnika do 130 wlasnie przez to iz uklad dolotu ppowietrza jest ssporo wiekszy

mozesz prubowac zapodac jakiegos wirusa na tej suszarce ale i tak nigdy nie uzyskasz takiego efektu jaki ma byc bez wymiany tych komponetow pzdr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
na prosty rozum wieksza suszara wieksza ilosc podawanego powietrza a co za tym idzie wiecej paliwa musi byc podane wiec pompki musza byc od 130

Mój rozum naprawdę jest prosty i pierwsze słyszę że po wymianie Turbosprężarki na większą należy wymieniać również pompo-wtryski i inne elementy ! No OK jeśli kręcimy auto to większy POWER

 

ale to dalej nie wszystko przeciez przeplywomiez tez ma tu duzo na zeczy nie jest w stanie zmiezyc wiekszej dawki zasynanego powietrza a jego srednica w 130 ps jest sporo wieksza

Uważasz że większa średnica przepływomierza, więcej zbada!

 

 

Czytając wypowiedź ziewal’a jakoś w jego przypadku nie była potrzebna wymienian wtryskiwaczy pompy, rur intercollera i innych elementów.

Znam też przypadek auta z silnikiem AHU gdzie właściciel zamontował turbo od AWX’a i zbudował od nowa cały układ sterowania turbo! Niczego nie stroił !

 

Już wcześniej pisałem napisze również teraz!

Podstawa to diagnostyka VAG !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie jest problemem to, ze auto chodzi jakby mialo ze 70-80KM. Praktycznie wogole nie czuc przyspieszenia. Nie ma zadnych roznic na odlaczonej przeplywce. Czekam na kabelek i zobaczymy co pokaze VAG.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość dany2784

witam

jestem nowicjuszem jezeli chodzi o volkswageny bo mam paska dopiero 2 tygodnie ale wlasnie przez te dwa tygodnie walczylem z problemem utraty mocy.

naczytalem sie na forum o czyszczeniu turbiny, zaworkach n75 i n18, dziurawych wezykach i syfie w intercoolerze.

wymienilem turbo, wymienilem n75, wyczyscilem uklad dolotu, posprawdzałem wezyki i co? i nic.

wkoncu w sobote jechalem taksowka audi z 1,9 tdi i olsnienie, taksowkarz mial to co ja, wymienil czujnik cisnienia ktory jest na rurze od intercoolera do egr za 99 zl nowy podbnie jak reszta czesci i wszystko chodzi jak marzenie!:) auto wciska w fotel, turbo nie przeladowuje.

i tak sobie mysle ze sprawdz ten czujnik, malo o nim tu pisza a sadze ze to bardzo czesta przyczyna tych wlasnie "zamulen" naszych paskow.

oczywiscie czesci w moim wymienialem po konsultacjach z mechanikami, diagnozach komputerowych itd.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam

 

wymienilem turbo, wymienilem n75, wyczyscilem uklad dolotu, posprawdzałem wezyki i co? i nic.

 

i tak sobie mysle ze sprawdz ten czujnik, malo o nim tu pisza a sadze ze to bardzo czesta przyczyna tych wlasnie "zamulen" naszych paskow.

oczywiscie czesci w moim wymienialem po konsultacjach z mechanikami, diagnozach komputerowych itd.

 

kurcze niezly jestes, tak turbo od razu wymienic...:P, a jaki blad Ci wywala na diagnostyce??

ten zawor/czujnik o ktorym piszesz, to zawor dv???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość dany2784

ten czujnik o ktorym mowie to nie zawor, na rorze łączącej intercooler z zaworem egr jest u góry czujnik przykrecony na dwie srobki, z wtyczka w ktorej sa cztery kabelki. na allegro pisza ze to jest czujnik intercoolera.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam juz kabelek i vaga 311-2. Testowalem - dziala. Wyskoczylo pare bledow. Jakie logi zrobic w moim przypadku? Pozdrawiam i z gory dzieki :)

Edytowane przez masa77

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie. Okazalo sie, ze nowa turbina nic nie warta - ogromny luz poprzeczny na wirniku i do tego po paru dniach puscila olej. Sprzedawca z Ebay'a okazal sie w porzadku i po korespodencji mailowej zrefundowal nieudany zakup pomniejszony o koszty przesylki. Uszkodzone turbo zostalo u mnie:). Pozostaje szukac nowej turbiny:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Dołączę do tematu mam pytanko odnośnie właśnie turbiny mam 101 avb silnik po zmianie mapy na te teoretyczne 130 padła mi turbina związku z czym założyłem nowa od 130 ale niestety nie ciągnie jak na starej w tym przypadku muszę znów wgrywać zmodyfikowana mapkę?

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Tak myślałem właśnie kurcze nom nic dzięki za pomoc coś trzeba będzie pomyśleć nad chipem:/

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Wymieniłem turbo na takie jakie powinno być i wszystko gra. A co dobre gościu zarzekał się że już nie jedna osoba tak wymieniała i nie miała problemów:D Ale już nie kombinuje :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności