Skocz do zawartości

masa77

  • Liczba zawartości

    34
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O masa77

  • Urodziny 07.08.1977

Informacje osobiste

  • Imię
    Adrian
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kilkenny/Irl

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9TDI-PD 101KM (AVB)
  • Rok produkcji
    2002
  1. Przy płynnym puszczaniu sprzęgła następuje kilka szarpnięć - trwa to sekunde może dwie - najbardziej jest to odczuwalne przy ruszaniu pod górę, nieraz zjawisko to wogóle nie występuje albo jest bardzo mało wyczuwalne - na płaskim terenie lub z górki. Dodam jeszcze, że przy porannym uruchamianiu zimnego auta słychać stuki, które może trwają sekunde a następnie dopiero silnik zaczyna płynnie pracować - nie ma tego zjawiska na ciepłym silniku
  2. Jeżeli to koło dwumasowe, to czy można jeździć autem w takim stanie, dodam, że szarpnięcia nie są tak bardzo mocno odczuwalne, ile można tak jeździć bo wybieram się wkrótce w dalszą trasę powiedzmy ok 1000-1300km
  3. Witam. Zauważyłem, że podczas ruszania z pierwszego biegu auto trochę szarpie. Szczególnie odczuwalne jest to przy ruszaniu pod górkę i z większym obciążeniem. Z tego co czytalem na forum w większości przypadków jest to koło dwumasowe lub sprzęgło. Dodam, że według mojej książki serwisowej sprzęgło było wymieniane conajmniej z dwa razy, auto ma 200tys przebiegu. Czyżby dwumas? Pozdrawiam
  4. Witam. U mnie jest to samo z kierunkami - nie migaja, chociaż mam tą funkcję włączoną
  5. Witam. Jestem przed wymianą turbiny w moim aucie. Mam pytanie: jak wyczyścić przewód doprowadzający olej do turbiny i sprawdzić jego drożność, czy trzeba go odkręcić od bloku? Drugie pytanko: jak zrobić to samo z przewodem spustowym oleju z turba?Pozdrawiam:)
  6. Witam ponownie. Okazalo sie, ze nowa turbina nic nie warta - ogromny luz poprzeczny na wirniku i do tego po paru dniach puscila olej. Sprzedawca z Ebay'a okazal sie w porzadku i po korespodencji mailowej zrefundowal nieudany zakup pomniejszony o koszty przesylki. Uszkodzone turbo zostalo u mnie:). Pozostaje szukac nowej turbiny:D
  7. Witam. Mam juz kabelek i vaga 311-2. Testowalem - dziala. Wyskoczylo pare bledow. Jakie logi zrobic w moim przypadku? Pozdrawiam i z gory dzieki
  8. U mnie jest problemem to, ze auto chodzi jakby mialo ze 70-80KM. Praktycznie wogole nie czuc przyspieszenia. Nie ma zadnych roznic na odlaczonej przeplywce. Czekam na kabelek i zobaczymy co pokaze VAG.
  9. Wiec mam rozumiec, ze czeka mnie rowniez wymiana pompek, wezy cisnieniowych, kolektora dolotowego i na koniec strojenie? To nie brzmi ciekawie, ale ciekaw jestem, ze niektorym kolegom z forum auta chodza normalnie na wiekszych turbinach. Pozdro Cytat: Napisał ziewal to dlaczego u mnie nie trzeba było nic zmieniac ? a dodam że auto lepiej się zbiera
  10. Zamowilem wlasnie kabelek VAG na ebay-u:D. Jest to kabel USB. Z jaka wersja Vag-Com bedzie on dzialal poprawnie? Ja mam zainstalowanego vaga 409.1
  11. Zabralem sie dzis za sprawdzanie wezykow, wezow itp. Wszystko ok. Obserwowalem tez ruch sztangi - wydaje sie byc w porzadku. Po odpaleniu auta gruszka ladnie ja wciaga o jakies trudno powiedziec 1 - 2 cm, a po dodaniu gazu widac, ze sztanga pracuje - obniza sie i podnosi w zaleznosci od obrotow silnika. Im wyzsze obroty - sztanga idzie w dol, im nizsze wraca do gory. Waz dolotowy do kolektora nie puchnie ale gdy auto schodzi z obrotow na biegu jalowym (przy dodawaniu gazu) jest taki moment, ze czuc takie chwilowe uderzenie cisnienia w wezu - dziwne zachowanie. Nic wiecej nie jestem w stanie sprawdzic. Rozkrecalem tez 3 sruby laczace turbine z wydechem celem sprawdzenia czy katalizator nie jest zapchany - bylo troche lepiej, waz dolotowy lekko puchnal podczas gazowania na biegu jalowym, ale nie bylo czuc poprawy osiagow w czasie jazdy...chyba tylko pozostalo podpiecie pod VAG-a, lecz nie znam nikogo w poblizu co ow kabelek posiada...
  12. dzieki, ale czy moglbys troche jasniej, gdzie dokladnie wpiac ten wezyk od gruszki ?
  13. Gruszki te nie roznily sie niczym oprocz srednicy glowki, na ktora nachodzi waz podcisnieniowy. Poza tym - identyczne
  14. Tez sie nad tym zastanawialem, tyle tylko, ze faktem jest to, ze jeszcze pare dni temu autko smigalo normalnie na starej uszkodzonej turbinie, ale rzeczywiscie katalizator moze byc powodem zamulenia, moze byc waskim gardlem... co o tym sadzicie?
  15. Dzieki, jutro napewno zadzwonie, choc martwi mnie to, ze waz dolotowy wogole prawie nie "puchnie", czyzby sterownik az tak ograniczyl cisnienie doladowania dla turbiny o innych parametrach?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności