jamal_2005 Zgłoś #41 Napisano 4 Sierpnia 2010 prosze bardzo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś #42 Napisano 4 Sierpnia 2010 A jak tu odnalesc swoje auto/zawieszenie po PR Numbers ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jamal_2005 Zgłoś #43 Napisano 4 Sierpnia 2010 Po front axle czyli przedniej osce. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś #44 Napisano 4 Sierpnia 2010 Po front axle czyli przedniej osce. Widze juz tylna os i przednia tylko co dalej ,bo tam widze rodzaje zawieszen ? Moj jest variant. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jamal_2005 Zgłoś #45 Napisano 4 Sierpnia 2010 No to wlasnie o tym mowie. Pierwszy rzad przedstawia rodzaje zawieszen. Nie ma roznicy miedzy variantem a sedanem. Jest roznica miedzy zaiweszeniem zwyklym, zawieszeniem z regulacja wysokosci itd.czytaj pierwszy rzad Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś #46 Napisano 4 Sierpnia 2010 (edytowane) Czyli tak regulacji zawieszenia brak i nie sport , wiec C, D,F odpada . Najlepiej chyba B ale nie wiem co to/do E,G,H . Wlasnie wyczytalem cos takiego , to jako inf. "Znane są też przypadki nieprawidłowej pracy systemów ESP spowodowanych np. zgiętym drążkiem kierowniczym (gdy mamy skręconą kierownice a jedziemy na wprost, ESP próbuje ingerować, gdyż taka sytuacja dla komputera oznacza poślizg)." Edytowane 4 Sierpnia 2010 przez Gość Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jamal_2005 Zgłoś #47 Napisano 4 Sierpnia 2010 E - to jakies wzmacniane zawieszenie , chyba tylko na rynek amerykanski wychodzilo ale nie jestem pewny G - tylko wersje blue motion H - przeznaczone dla R36 jesli nie masz sportline'a ani 18" felg to dla Ciebie jest slupek B Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś #48 Napisano 4 Sierpnia 2010 (edytowane) Ok. Dzieki za tyle , a mozesz objasnic 3,4,5,6,7,8,9,13,14,15,16,17 bo nie wiem co konkret pisze ? sportline - nie jest comfortline Fele alu 16' Edytowane 4 Sierpnia 2010 przez Gość Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tuhaj Zgłoś #49 Napisano 5 Sierpnia 2010 (edytowane) ... do usunięci @DOWN Mój post. Edytowane 6 Sierpnia 2010 przez Tuhaj Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś #50 Napisano 8 Sierpnia 2010 ... do usunięci @DOWN Mój post. W edycji/zaawansowane sam mozesz usunac. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś #51 Napisano 10 Sierpnia 2010 (edytowane) Ten maly luz pochodzi od tarczy , ktora trzymaja sruby kola i jeszcze jedna mala srubka. Natomiast ta sruba co idzie w polos to skreca polos do piasty i nijak sie nie ma do tarczy , nie wiedzialem doputy nie zostala odkrecona ta mala srubka w tarczy . Wytlumaczenie dlaczego z lewej jest ten luzik a z prawej nie ma ,jest takie ze po prawej zapiekla sie tarcza do piasty i sie nie rusza . Moze troche smarku miedzianego poszlo z lewej ,bo troche pomazalem laczenie fela -tarcza po tym jak tylnie kola bez mlota nie zeszly. I tak ma byc ,nic tam zle nie ma . Dzis byla geometria wszystko 100PLN , kiera prosto (ale jeszcze popatrze). Auto jakos lepiej sie prowadzi . Przydal by mi sie ktos kto by wlasciwie ocenil wyniki po tej operacji . Edytowane 17 Sierpnia 2010 przez Gość Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś #52 Napisano 17 Października 2010 Kiera juz prosto ,ale katy raczej nie regulowane byly .Na elektrodzie ktos mi napisal ze nie byly bo sie nie da , czy to prawda to nie wiem. Musial by wyniki jakis spec ogladnac ale brak chetnych/madrych tutaj. Po wytarciu nadmiaru smaru miedzianego ktory po srubach kola dostawal sie pod tarcze , jest juz Ok ,zapiekla sie ponownie i nie rusza sie jak wczesniej . Wiem bo zmienialem kola na zimowe . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach