Skocz do zawartości
kulpetti

dziwne położenie kierownicy

Rekomendowane odpowiedzi

Gość

A jak tu odnalesc swoje auto/zawieszenie po PR Numbers ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Po front axle czyli przedniej osce.

Widze juz tylna os i przednia tylko co dalej ,bo tam widze rodzaje zawieszen ?

Moj jest variant.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to wlasnie o tym mowie. Pierwszy rzad przedstawia rodzaje zawieszen. Nie ma roznicy miedzy variantem a sedanem. Jest roznica miedzy zaiweszeniem zwyklym, zawieszeniem z regulacja wysokosci itd.czytaj pierwszy rzad

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Czyli tak regulacji zawieszenia brak i nie sport , wiec C, D,F odpada .

Najlepiej chyba B ale nie wiem co to/do E,G,H .

 

Wlasnie wyczytalem cos takiego , to jako inf.

"Znane są też przypadki nieprawidłowej pracy systemów ESP spowodowanych np. zgiętym drążkiem kierowniczym (gdy mamy skręconą kierownice a jedziemy na wprost, ESP próbuje ingerować, gdyż taka sytuacja dla komputera oznacza poślizg)."

Edytowane przez Gość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

E - to jakies wzmacniane zawieszenie , chyba tylko na rynek amerykanski wychodzilo ale nie jestem pewny

G - tylko wersje blue motion

H - przeznaczone dla R36

 

jesli nie masz sportline'a ani 18" felg to dla Ciebie jest slupek B

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Ok. Dzieki za tyle , a mozesz objasnic 3,4,5,6,7,8,9,13,14,15,16,17 bo nie wiem co konkret pisze ?

 

sportline - nie

jest comfortline

 

Fele alu 16'

Edytowane przez Gość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

... do usunięci

 

@DOWN

 

Mój post.

Edytowane przez Tuhaj

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
... do usunięci

 

@DOWN

 

Mój post.

 

W edycji/zaawansowane sam mozesz usunac.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Ten maly luz pochodzi od tarczy , ktora trzymaja sruby kola i jeszcze jedna mala srubka. Natomiast ta sruba co idzie w polos to skreca polos do piasty i nijak sie nie ma do tarczy , nie wiedzialem doputy nie zostala odkrecona ta mala srubka w tarczy . Wytlumaczenie dlaczego z lewej jest ten luzik a z prawej nie ma ,jest takie ze po prawej zapiekla sie tarcza do piasty i sie nie rusza . Moze troche smarku miedzianego poszlo z lewej ,bo troche pomazalem laczenie fela -tarcza po tym jak tylnie kola bez mlota nie zeszly.

 

I tak ma byc ,nic tam zle nie ma .

 

Dzis byla geometria wszystko 100PLN , kiera prosto (ale jeszcze popatrze). Auto jakos lepiej sie prowadzi .

Przydal by mi sie ktos kto by wlasciwie ocenil wyniki po tej operacji .

Edytowane przez Gość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Kiera juz prosto ,ale katy raczej nie regulowane byly .Na elektrodzie ktos mi napisal ze nie byly bo sie nie da , czy to prawda to nie wiem.

 

Musial by wyniki jakis spec ogladnac ale brak chetnych/madrych tutaj.

 

Po wytarciu nadmiaru smaru miedzianego ktory po srubach kola dostawal sie pod tarcze , jest juz Ok ,zapiekla sie ponownie i nie rusza sie jak wczesniej . Wiem bo zmienialem kola na zimowe .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności