napster Zgłoś #21 Napisano 16 Grudnia 2010 pomoze ktos z moim problemem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
napster Zgłoś #22 Napisano 1 Stycznia 2011 Ponawiam temat, Panowie otoz raz na jakis czas jak sa te mrozy to mi auto bardzo zadymi na bialo i w kabinie jak mam nadmuch wlaczony to leci nawiewem dym spalin i nie da sie usiedziec w aucie, jak auto wylacze odczekam chwile i zapale normlanie to nie ma juz zadnego kopcenia, dodam ze mam lacznik elastyczny i mam w nim dziurke ale czy to moze byc spowodowane takimi objawami? pomoze ktos bardzo bym prosil Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
napster Zgłoś #23 Napisano 2 Stycznia 2011 widze ze nikt nie pomoze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #24 Napisano 2 Stycznia 2011 Ponawiam temat, Panowie otoz raz na jakis czas jak sa te mrozy to mi auto bardzo zadymi na bialo i w kabinie jak mam nadmuch wlaczony to leci nawiewem dym spalin i nie da sie usiedziec w aucie, jak auto wylacze odczekam chwile i zapale normlanie to nie ma juz zadnego kopcenia, dodam ze mam lacznik elastyczny i mam w nim dziurke ale czy to moze byc spowodowane takimi objawami? pomoze ktos bardzo bym prosil zawór recyrkulacji spalin do przeczyszcznia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
napster Zgłoś #25 Napisano 3 Stycznia 2011 a czym go najlepiej czyscic i gdzie sie znajduje w 1.8 Turbo w bezynie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mareve Zgłoś #26 Napisano 1 Kwietnia 2013 Witam, dwa dni temu zaczęło mi kopcić auto i do tego dziś zauważyłem , że ubywa olej . Kopci ciągle na zimnym i na ciepłym silniku, płyn chłodzący nie ubywa. Do tego zauważyłem straszne drgania tłumika, czyżby koniec turbiny? (dodam , że wcześniej na zimnym silniku mi się przycinała) Dołączam filmik : http://www.youtube.com/watch?v=iXUZf...ature=youtu.be Pozdrawiam. Znaczy powiem tak, możliwe że to przypadek, ale mam uszkodzony króciec od vacum pompy (brak sterowania turbiną i brak wspomagania hamulców) auto zaczęło dymić to moc była jak zawsze, ale gdy następnego dnia poruszyłem tym króćcem to straciłem wspomaganie hamulców i brak sterowania turbiną (czyli auto dosłownie nie jedzie). I nie wiem czy teraz auto nie jedzie bo turbina pada czy po prostu nie ma ona sterowania. Włożyłem ten króciec do vacum i wydaję się być szczelny , hamulce mają wspomaganie , a turbina nadal nie działa, dopiero przy 3600 obrotów poczułem delikatnie, że turbina coś tam próbowała zadziałać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rufus110hp Zgłoś #27 Napisano 1 Kwietnia 2013 Dołączam filmik : http://www.youtube.com/watch?v=iXUZf...ature=youtu.be Gdzie ten film?:hmm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mareve Zgłoś #28 Napisano 1 Kwietnia 2013 Sorka, coś źle skopiowałem;/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mareve Zgłoś #29 Napisano 2 Kwietnia 2013 Zdiagnozowane , padła turbina . Kupię turbinę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mareve Zgłoś #30 Napisano 10 Kwietnia 2013 (edytowane) Okazało się , że przyczyną nie była turbina , tylko uszkodzony pompowtryskiwacz.. A więc sprzedam moją starą turbinę , wypadało by ją wyczyścić : https://www.dropbox.com/sh/x6ht392ryd6t3m1/vc-7kQDZf3 Edytowane 10 Kwietnia 2013 przez Mareve Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość slavek Zgłoś #31 Napisano 23 Maja 2013 W dieslu przy takich objawach to na 99% jest nieszczelny ogrzewacz spalin. Pod kolektorem wydechowym. Jesli plyn ubywa a silnik pracuje rowno i w oleju nie ma wody, to jest wlasnie ten defekt. Ja tak mialem w B6 i kolega w Superbie ---------- Dodano o 11:46 ---------- Poprzednia wiadomość o 11:41 ---------- Dokladnie to sie nazywa "podgrzewacz spalin zaworu erg" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
passatt Zgłoś #32 Napisano 20 Lutego 2017 witam prosze o pomoc w moim passacie b5 1.6 benz 98 przy dodaniu gazu cos strzela w rurze wydechowej i kopci na bialo pozostaje wodnista plama przy wylocie z rury wydechowej i jest specyficzny zapach płynu nie ubywa oleju tez nie bierze zauwazylem pechezyk powietrza na bagnecie oleju Temperatura stoi w miejscu na pulpicie ani nie drgnie wskazówka a wozie cieplutko prawdopodobnie mam uszkodzony termostat czy to moze bys przyczyna moze kataliatora prosze o pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ZyWiecki Zgłoś #33 Napisano 20 Lutego 2017 Masz masło pod korkiem wlewu oleju ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Corio Zgłoś #34 Napisano 20 Lutego 2017 Witam. Przed chwila jechalem swoim paskiem AWX. Wszystkobylo ok, wjechalem na most, jechalem ok 120 i bylo lekkie laczenie mostu, delikatny uskok (nawet przy 180 ledwo czuc) samochod po minieciu laczenia zaczal szarpac, jakby sie duusil, zjechalem na bok, silnik chodzi jak traktor, glosno, ciezko miał odpalic, 0 błędów, olej jest i lekko kopci na bialo. Wyglada jakby dzialal na 3 cylindrach... miesiac temu mialem tegenerowane pompowtryski ale dochodze do wniosku ze slaba firma parametry po regeneracji sa ok 0.4-0.3-0.2-+0.7. Co mu sie moglo stac? pompowtryski paść? Kostka jakas albo przewod sie rozpiac? Chociaz nic nie widzialem zeby sie rozpielo juz nie mam sily na niego... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ZyWiecki Zgłoś #35 Napisano 21 Lutego 2017 Sprawdź świece oraz cewke/cewki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kownas19 Zgłoś #36 Napisano 21 Lutego 2017 jaką cewke - to diesel - - - - - aktualizacja - - - - - jaką cewke - to diesel zobacz polaczenia wtryskow -podoginaj konektorki w kostkach przy wtryskiwaczach ?moze ktorys z przewodow powietrza sie zsunal Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zygzag Zgłoś #37 Napisano 3 Sierpnia 2017 Panowie a ja zapytam o benzynkę VW Passat B5 1.6 AHL. Zakładając ,ze uszczelka pod głowicą jest OK bo płyn czysty, olej również a auto po rozgrzaniu zaczyna dymić jak stary parowóz na biało , zadyma straszna. Pali od strzała, obroty ok. do momentu rozgrzania pluje z rury wydechowej jakby wodą po rozgrzaniu tak jak pisałem straszny dym. Widzę ,ze mam również urwaną rurkę od odpowietrzenia skrzyni korbowej która idzie do przepustnicy ale to chyba nie przyczyna. Proszę o jakieś wskazówki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach