JACU6X6 Zgłoś #41 Napisano 16 Lutego 2009 Lub MAHLE te najlepsze są. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wertum Zgłoś #42 Napisano 16 Lutego 2009 (edytowane) Jestem w stanie wymienić to sam bez planowania głowicy? A jeżeli nie to ile może mnie wynieść robocizna u mechanika? W Q service zaśpiewali mi 1200 złotych !!! Kolejny 2000 tyś.!!! Może zacząć od samodzielnej wymiany uszczelniaczy bez zdejmowania głowicy?;/ Edytowane 16 Lutego 2009 przez wertum Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #43 Napisano 16 Lutego 2009 Jak masz garaz i kanał to zmienisz bez wyjmowania silnika, planowanie głowicy u nas to kolo 80 zł zmien tez uszczelniacze i dotrzyj zawory. Pracochłonne to ale nie skomplikowane pod warunkiem ze masz gdzie robić i masz jakietakie pojęcie o tym co będziesz robił. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wertum Zgłoś #44 Napisano 16 Lutego 2009 (edytowane) No właśnie moje pojęcie ogranicza się do pozycji wydawnictwa komunikacji "sam naprawiam - passat b3/b4" styknie? Byłbym mega wdzięczny, gdyby ktoś mi podał instrukcję krok po kroku. Wtedy ze wsparciem technicznego teścia "krok po kroku" dałbym radę Edytowane 16 Lutego 2009 przez wertum Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #45 Napisano 16 Lutego 2009 Krok po kroku rozbierasz i krok po kroku składasz ja jak robie pierwszy raz silnik to robie fotki coby potem nie szukać gdzie jakie wtyczki i wężyki idą, choś potem i tak na nie nie patrze bo w inne miejsce nie pasują. Po prostu rozbierasz wszystko po kolei myjesz wkładasz noweczęści i składasz proste. Musisz mieć klucz dynamomentryczny i sciskacz do pierscieni i to tyle ze specjalistycznych narzedzi. Rozrząd ustawiasz na znaki dla pewności robisz swoje znaki. A przede wszystkim pilnujesz czystości przy rozbieraniu i składaniu bo piach zabije momentalnie silnik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #46 Napisano 16 Lutego 2009 dorzucić do tego wszelakie momenty dokręcania i dobry klucz dynamometryczny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #47 Napisano 17 Lutego 2009 Napisałem o kluczu ormowiec Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wertum Zgłoś #48 Napisano 17 Lutego 2009 A czy ktokolwiek z was stosował te cuda - ceramizery? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #49 Napisano 17 Lutego 2009 I zaczołeś pieprzyć bez sęsu albo chcesz sprzedać auto. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach