pasek007 Zgłoś #1 Napisano 18 Stycznia 2009 Witam. Zauważyłem w swoim passacie następujący problem, zwiększyło mi się spalanie powiedział bym znacznie. jak kiedyś robiłem na całym baku 1400km to teraz ledwo do 1000 dobijam. Co może być powodem takiego zwiększenia zużycia palenia. Dodam jeżdżę tak samo, wiem że w zimę jest większe spalanie ale rok temu też była i tyle nie palił (w zimę jeżdże na Econ). Wymieniłem filtry paliwa powietrza. A może to wskazówka może nie mam problemy z N75 (w kabinie słychać bardzo głośno syczenie podciśnienie wcześniej tak nie było czy to przez ten zawór mi tyle pali?) Proszę o wskazówki co to może być. Pozdrawiam:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robertAVF Zgłoś #2 Napisano 18 Stycznia 2009 po pierwsze to wez to wszystko poprawnie napisz, bo strasznie to sie czyta i wogle nie wiadomo o co chodzi. skoro ci wiecej pali to sprawdz przeplywke, n75 nawet jesli mowisz ze dziala, n18, moze masz cos nie tak z turbina, jakis nie szczelny uklad. wiele przyczyn w tych afn-ach jest. czasami zaluje ze kupilem ten silnik a nie 1.8T Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #3 Napisano 18 Stycznia 2009 nie bardzo możliwe żebyś robił 1400km na zbiorniku 61l a co do 1000km to raczej mało prawdopodobne ale da się w trasie na autostradzie przy 100km/h Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pasek007 Zgłoś #4 Napisano 18 Stycznia 2009 Przepraszam za moją składnie, jak to teraz przeczytałem to sam siebie nie rozumiem. Chodziło mi o to ,że mam problem z N75 nie zawsze działa poprawnie. I chciałem się was spytać, Czy to przez zawór spalanie zwiększyło się, czy on nie ma nic wspólnego z spalaniem. Lub co jeszcze może być tak gwałtownego zwiększenia spalania. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robertAVF Zgłoś #5 Napisano 18 Stycznia 2009 a ja wlasnie zrouzmialem ze n75 dziala poprawnie:) jesli jest on uszkodzony to oczywiscie ze moze miec to wplyw na spalanie.. jesli gdzie temat jak przeczyscic n75. zrob to i sprawdz czy cos sie poprawi:) --- scalone --- tutaj masz link jak zabrac sie do n75 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=67926&highlight=reanimacja sprawdz rowniez moze EGR, w warsztacie masz jak sie jego czysci Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stern Zgłoś #6 Napisano 18 Stycznia 2009 nie bardzo możliwe żebyś robił 1400km na zbiorniku 61l a co do 1000km to raczej mało prawdopodobne ale da się w trasie na autostradzie przy 100km/h Paweł, kolega ma VP a nie paliwożernego, 130 konnego PD-ka. Swoim starym robiłem 1350 km na baku (na emeryta), to żaden wyczyn. Teraz kapa, 880 i muszę dzwonić po dostawcę Sorry za OT Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #7 Napisano 18 Stycznia 2009 Paweł, kolega ma VP a nie paliwożernego, 130 konnego PD-ka. Swoim starym robiłem 1350 km na baku (na emeryta), to żaden wyczyn. Teraz kapa, 880 i muszę dzwonić po dostawcę Sorry za OT wiem ze ma VP ale 4l na 100km?raczej na rolkach w garażu:)sorki za OT Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stern Zgłoś #8 Napisano 18 Stycznia 2009 wiem ze ma VP ale 4l na 100km? Nie będę pisał ile mi wychodziło bo wiesz jak to na forum. W kazdym razie po zmianie auta na AVB się zniechęciłem do tych silników. Druga sprawa to leje paliwo u siebie na placu i "na odpowietrznik" wchodzi koło piątki, więc jak wynikało z mioch obliczeń do baku wchodziło lekko poniżej 70l Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stern Zgłoś #9 Napisano 18 Stycznia 2009 no niestety albo wrażenie z jazdy, albo ekonomia. Pozostaje się przejechać 130, następnie 90 i zastanowić czy nie warto dodać trochę paliwa aby czuć pod nogą auto... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ChangHemp Zgłoś #10 Napisano 18 Stycznia 2009 powiem tak przed czipem robiłem 750 na baku teraz robię 850 / lekko wkładam w p...e/ i nie ma bata we wsi ze 1400 kolega tutaj nie wykręci tym AFNem, Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stern Zgłoś #11 Napisano 18 Stycznia 2009 nie ma bata we wsi ze 1400 kolega tutaj nie wykręci tym AFNem, Wiesz ile czynników wpływa na spalanie? Ile w życiu zrobiłeś kilometrów i iloma autami? Ja ze swojego doświadczenia wiem, że AHU i AFN to były najlepsze wyjścia pasków tak jak 124 w mercu. AFN miałem krótko, przywiozłem na handel to nie wypowiadam się choć wydaje mi się, że ten konkretny egzemplarz palił więcej niż AHU. Z kolei AHU jeździłem kilka miesięcy i jak pisałem na jedym baku zrobiłem 1350km. To samo auto w rękach mojej rodzinki robi dziś 900km na baku, więc jak to jest? objeździj kolego z dziesięc samochodów, nakręć choć z 800 tyś kilometrów to wtedy może dojdziesz do tego, że technika jazdy ma kolosalny wpływ na spalanie. Jak jesteś taki niedowiarek to może jakiś mały zakładzik?? Mogę wziąć mojego byłego AHU i spróbować powtórzyć ten wynik. Może nie na 1350, ale na 1200 w każdej chwili Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach