kot_ik Zgłoś #1 Napisano 15 Stycznia 2009 (edytowane) Witam. Uszkodziło mi się to plastikowe kółeczko na zdjęciu poniżej, po prostu otwór w nim wyrobił się i nie ma regulacji bo kręci się luźno na tym metalowym bolcu, myślałem aby je złożyć na klej ale może jest do kupienia w ASO ? Bo są na nim jakieś numery ale nie wszystkie są czytelne, pewnie jeżeli jest w sprzedaży kosztuje niewiele ....? ............. Edytowane 15 Stycznia 2009 przez kot_ik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Blackpassat Zgłoś #2 Napisano 15 Stycznia 2009 (edytowane) to samo mam u siebie i ostatnio byłem na przeglądzie technicznym i pan diagnosta po kilku próbach regulowania światła poradził mi aby wziąść reflektor do domu i jak się ogrzeje - w uszkodzone ząbki w plastiku wlać kleju kropelka.... to zespoli plasticzek ze śrubą i będzie regulacja. Lampy są 10 letnie więc tego nie robię ale zacząłem się rozglądać za soczewkami typu DEPO FK .... . ooo tu znalazłem coś podobnego : http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=7880 Edytowane 15 Stycznia 2009 przez Blackpassat b?ad Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomcio Zgłoś #3 Napisano 15 Stycznia 2009 Obawiam się, że nie kupisz samego kółeczka. Powiem więcej, samo kółeczko to tylko skutek awarii, i jeśli nawet da się je dokupić to nic to nie pomoże. Główna przyczyna to rdzewiejący bolec, który blokuje się w obudowie lampy. Samego bolca nie wyciągniesz na zewnątrz, bo jest on wkładany od środka, a później jest nakładane to kółko. Możesz spróbować rozruszać owy bolec (to jest właściwie wał) łapiąc go kombinerkami, a następnie spróbować to nasmarować i na koniec wkleić to nieszczęsne kółko. Robiłem to w lampie w B3 i ta metoda nie pomogła w 100%, więc rozebrałem reflektor (jest łatwo bo szkło jet na spinki) i wyciągnąłem owy metalowy wałek, wyczyściłem go papierem, następnie towot, wszystko do kupy i klejenie kółka. Teraz śmiga aż miło. Czy warto się bawić biorąc pod uwagę klejony reflektor? Musisz sam zadecydować. (ja bym robił, bo lubię się grzebać z takimi pierdółkami ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
qgoldi Zgłoś #4 Napisano 15 Stycznia 2009 Samej nakrętki chyba nie ma ale po nr.śruby regulacyjnej może dojdziesz prawdy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomcio Zgłoś #5 Napisano 15 Stycznia 2009 Samej nakrętki chyba nie ma ale po nr.śruby regulacyjnej może dojdziesz prawdy Ale ta śruba jest do silniczka - czyli trzeciego punktu regulacji. Są jeszcze dwa i to o tamte w tym przypadku biega Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
qgoldi Zgłoś #6 Napisano 15 Stycznia 2009 No wygląda na to że VW nie uważa tego za element wymienny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kfor Zgłoś #7 Napisano 15 Stycznia 2009 Niestety ale Etka nie podaję tych dwóch kółeczek jako osobny element Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kot_ik Zgłoś #8 Napisano 15 Stycznia 2009 No szkoda ale dziwne skoro na tym kółeczku są wybite numery ........no nic trudno będę próbowałem go wkleić, bo już sam bolec metalowy rozruszałem kombinerkami. Dzięki bardzo za wszystkie odpowiedzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
qgoldi Zgłoś #9 Napisano 15 Stycznia 2009 Jak ma nr. słabo czytelny pytaj w serwisie może jakiś sprytny sprzedawca znajdzie na czuja ale wątpie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach