Skocz do zawartości
kot_ik

kółeczko (trybik) regulacji reflektora - jaki numer wg Etki ?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Uszkodziło mi się to plastikowe kółeczko na zdjęciu poniżej, po prostu otwór w nim wyrobił się i nie ma regulacji bo kręci się luźno na tym metalowym bolcu, myślałem aby je złożyć na klej ale może jest do kupienia w ASO ? Bo są na nim jakieś numery ale nie wszystkie są czytelne, pewnie jeżeli jest w sprzedaży kosztuje niewiele ....? ............. 91561148cb1e0ebbm.jpeg

Edytowane przez kot_ik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to samo mam u siebie i ostatnio byłem na przeglądzie technicznym i pan diagnosta po kilku próbach regulowania światła poradził mi aby wziąść reflektor do domu i jak się ogrzeje - w uszkodzone ząbki w plastiku wlać kleju kropelka.... to zespoli plasticzek ze śrubą i będzie regulacja. Lampy są 10 letnie więc tego nie robię ale zacząłem się rozglądać za soczewkami typu DEPO FK .... .

 

 

ooo tu znalazłem coś podobnego :

 

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=7880

Edytowane przez Blackpassat
b?ad

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Obawiam się, że nie kupisz samego kółeczka. Powiem więcej, samo kółeczko to tylko skutek awarii, i jeśli nawet da się je dokupić to nic to nie pomoże. Główna przyczyna to rdzewiejący bolec, który blokuje się w obudowie lampy. Samego bolca nie wyciągniesz na zewnątrz, bo jest on wkładany od środka, a później jest nakładane to kółko. Możesz spróbować rozruszać owy bolec (to jest właściwie wał) łapiąc go kombinerkami, a następnie spróbować to nasmarować i na koniec wkleić to nieszczęsne kółko.

Robiłem to w lampie w B3 i ta metoda nie pomogła w 100%, więc rozebrałem reflektor (jest łatwo bo szkło jet na spinki) i wyciągnąłem owy metalowy wałek, wyczyściłem go papierem, następnie towot, wszystko do kupy i klejenie kółka. Teraz śmiga aż miło. Czy warto się bawić biorąc pod uwagę klejony reflektor? Musisz sam zadecydować. (ja bym robił, bo lubię się grzebać z takimi pierdółkami :) )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Samej nakrętki chyba nie ma ale po nr.śruby regulacyjnej może dojdziesz prawdy2009-01-15_190059.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Samej nakrętki chyba nie ma ale po nr.śruby regulacyjnej może dojdziesz prawdy

 

Ale ta śruba jest do silniczka - czyli trzeciego punktu regulacji. Są jeszcze dwa i to o tamte w tym przypadku biega :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No wygląda na to że VW nie uważa tego za element wymienny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety ale Etka nie podaję tych dwóch kółeczek jako osobny element

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No szkoda ale dziwne skoro na tym kółeczku są wybite numery ........no nic trudno będę próbowałem go wkleić, bo już sam bolec metalowy rozruszałem kombinerkami.

Dzięki bardzo za wszystkie odpowiedzi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak ma nr. słabo czytelny pytaj w serwisie może jakiś sprytny sprzedawca znajdzie na czuja ale wątpie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności