Skocz do zawartości
antonio007

Czy to wina turbo???

Rekomendowane odpowiedzi

Mam 1.9tdi AWX od 8 miesiecy. Po pierwszym miesiacu zaczal sie dziwny gwizd, jakby cisnienie gdzies uciekalo. Sprawdzilem turbine tzn na oko, nie ma zadnego luzu, oleju nie za wiele. podlaczylem pod kompa- zero bledow i nie traci mocy. wymienilem wszystkie wezyki i rury w ukladzie turbo. Syczenie nadal jest a zczyna sie przy 2000 obr, szczegolnie pod gorke. Intercooler nie ma dziur. na jalowym jak go przygazuje to slychac go z rury idacej od turbo do dlugiej metalowej ktora idzie prosto do intercoolera . prosze o pomoc bo to strasznie denerwujace

DSC01772.jpg

Edytowane przez antonio007

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

_tytul1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wymienilem rury Nr 5, Nr 10 i Nr 7. dalej to samo. Gdzie mam szukac usterki?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zdejmij rurę gumową na wejściu do turbo i zatkaj to wejście szczelnie ręką. Jeśli zgaśnie to masz od tego miejsca szczelne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wymienilem wszystkie rury na oryginalne z volkswagena, nie ma mozliwosci aby bylo nieszczelne. Ta rura z ktorej jest ten swist (Nr 5) ma metalowe wejscie a poza tym kupilem nowe klipsy. W tym wlasnie problem. Sprawdzilem N75 bo raz wywalilo mi overboost condition limit exeeded. Skasowalem i nie powraca. Czy to moze byc jakas usterka turbiny?

Edytowane przez antonio007

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Turbina czasami gwiżdże. to sprawdzenie nie zajmie Ci wiele czasu. Piszesz, że przy metalowej rurze. To sprawdzenie pozwoli Ci postawić diagnozę, że i tę metalową masz szczelną. Spotkałem się już z taką sprawą, że mechanik nie mógł przykręcić podłogi więc nawiercił otwór w tej rurze i przykręcił na blachowkręt.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dodam ze gdy go gazuje na jalowym swist pojawia sie przy spadku obrotow i brzmi jakby tam za duzo cisnienia ladowale. Dziwne to srasznie bo jak jade swist jest zaraz gdy turbo daje kopa i ustaje przy 2300rpm. Czy moze to byc spowodowane tym ze turbina daje za duzo goracego powietrza do intercoolera?

--- scalone ---

To metalowe wejscie to jest turbina, dlatego pytam o turbo. Pytam bo nie traci mocy, nie dymi,nie ma za duzo oleju, silnik tez go nie bierze. Moze ktos mial juz taki problem. Walcze z tym od 6miesiecy! Powymienialem nawet te wszystkie male wezyki i nic.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przecież nie masz błędów. Wszystko działa dobrze.

SZUKASZ DZIURY W CAŁYM.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobrze że nie słyszałeś AFN'a koleżanki - odrzutowiec. Turbina ma chyba minimalne uszkodzenie wirnika na brzegu które nie ma wpływu na działanie czy wyważenie, i powoduje mega świst.

 

Jeżeli bardzo Ci to przeszkadza to kupuję od Ciebie tą turbinę w ciemno a Ty zafundujesz sobie nową salonówkę :)

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności