antonio007 Zgłoś #1 Napisano 5 Stycznia 2009 (edytowane) Mam 1.9tdi AWX od 8 miesiecy. Po pierwszym miesiacu zaczal sie dziwny gwizd, jakby cisnienie gdzies uciekalo. Sprawdzilem turbine tzn na oko, nie ma zadnego luzu, oleju nie za wiele. podlaczylem pod kompa- zero bledow i nie traci mocy. wymienilem wszystkie wezyki i rury w ukladzie turbo. Syczenie nadal jest a zczyna sie przy 2000 obr, szczegolnie pod gorke. Intercooler nie ma dziur. na jalowym jak go przygazuje to slychac go z rury idacej od turbo do dlugiej metalowej ktora idzie prosto do intercoolera . prosze o pomoc bo to strasznie denerwujace Edytowane 5 Stycznia 2009 przez antonio007 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #2 Napisano 5 Stycznia 2009 _tytul1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
antonio007 Zgłoś #3 Napisano 5 Stycznia 2009 Wymienilem rury Nr 5, Nr 10 i Nr 7. dalej to samo. Gdzie mam szukac usterki? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WP-33 Zgłoś #4 Napisano 5 Stycznia 2009 Zdejmij rurę gumową na wejściu do turbo i zatkaj to wejście szczelnie ręką. Jeśli zgaśnie to masz od tego miejsca szczelne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
antonio007 Zgłoś #5 Napisano 5 Stycznia 2009 (edytowane) Wymienilem wszystkie rury na oryginalne z volkswagena, nie ma mozliwosci aby bylo nieszczelne. Ta rura z ktorej jest ten swist (Nr 5) ma metalowe wejscie a poza tym kupilem nowe klipsy. W tym wlasnie problem. Sprawdzilem N75 bo raz wywalilo mi overboost condition limit exeeded. Skasowalem i nie powraca. Czy to moze byc jakas usterka turbiny? Edytowane 5 Stycznia 2009 przez antonio007 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WP-33 Zgłoś #6 Napisano 5 Stycznia 2009 Turbina czasami gwiżdże. to sprawdzenie nie zajmie Ci wiele czasu. Piszesz, że przy metalowej rurze. To sprawdzenie pozwoli Ci postawić diagnozę, że i tę metalową masz szczelną. Spotkałem się już z taką sprawą, że mechanik nie mógł przykręcić podłogi więc nawiercił otwór w tej rurze i przykręcił na blachowkręt. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
antonio007 Zgłoś #7 Napisano 5 Stycznia 2009 Dodam ze gdy go gazuje na jalowym swist pojawia sie przy spadku obrotow i brzmi jakby tam za duzo cisnienia ladowale. Dziwne to srasznie bo jak jade swist jest zaraz gdy turbo daje kopa i ustaje przy 2300rpm. Czy moze to byc spowodowane tym ze turbina daje za duzo goracego powietrza do intercoolera? --- scalone --- To metalowe wejscie to jest turbina, dlatego pytam o turbo. Pytam bo nie traci mocy, nie dymi,nie ma za duzo oleju, silnik tez go nie bierze. Moze ktos mial juz taki problem. Walcze z tym od 6miesiecy! Powymienialem nawet te wszystkie male wezyki i nic. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WP-33 Zgłoś #8 Napisano 5 Stycznia 2009 Przecież nie masz błędów. Wszystko działa dobrze. SZUKASZ DZIURY W CAŁYM. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artuj Zgłoś #9 Napisano 6 Stycznia 2009 Dobrze że nie słyszałeś AFN'a koleżanki - odrzutowiec. Turbina ma chyba minimalne uszkodzenie wirnika na brzegu które nie ma wpływu na działanie czy wyważenie, i powoduje mega świst. Jeżeli bardzo Ci to przeszkadza to kupuję od Ciebie tą turbinę w ciemno a Ty zafundujesz sobie nową salonówkę Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach