Gość Adrian60 Zgłoś #1 Napisano 26 Grudnia 2008 (edytowane) Witam wszystkich jest nowy i mam problem wczoraj rano wsiadam do auta przekręcam kluczyk odpala od strzała czyli tak jak przez 2 lata jadę elegancko na myjkę temp silnik 90 stopni umyłem auto wsiadam i klapa auto kręci kontrolki wszystkie gasną a nie chce odpalić odłączyłem akumulator na 10 min poskładałem wszystko od nowa a i tak nie odpalił po 15 mi udało się z wielkim trudem ale odpalił jadąc do domu gdy podjeżdżałem do świateł na wolnych obrotach zgasł oczywiście nie odpalił po 15 min kręcenia z trudem zaskoczył i jakoś dojechałem na parking. Na parkingu chodził na wolnych obrotach i nie zgasł przyciąłem go do 4000 obr/min i wszystko ok pracuje tak jak dawniej zgasiłem i już nie odpalił. Po 7 godzinach gdy silniczek był zimno poszedłem do auta i odpalił od strzała bez najmniejszego problemu. Nagrzałem silniczek do 90 stopni i zgasiłem i już nie odpaliłem. a i przy przyspieszaniu na 3 4 5 biegu czuje takie 3 szarpnięcia coś mi się wydaje ze skończył mi się czujnik położenia wału korbowego. Miał może ktos taki problemik Moje auto to Passat b5 1,9 TDI z 1999roku bez żadnych chipów itd. Pozdrawiam //popraw interpunkcję bo się nie da tego czytać. Edytowane 26 Grudnia 2008 przez artmin Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kujon Zgłoś #2 Napisano 26 Grudnia 2008 A powodzi w podszybiu nie ma po tej myjni tzn. otwory drożne, wycieraczki suche. Co do czujnika to musiałby być straszny pech tak zaraz po myjni... stawiam na podtopienie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Adrian60 Zgłoś #3 Napisano 26 Grudnia 2008 Właśnie pierwsze co to tez o tym pomyślałem ale tam jest wszystko okej nie ma wody otwory drożne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość olo32 Zgłoś #4 Napisano 26 Grudnia 2008 Witam wszystkich. Miałem trochę inny problem,auto strasznie szarpało powyżej 3400-3500 obr./min i czasami nie chciał zapalić na ciepłym motorze.Przyczyną była woda we wtyczce na kablu od czujnika położenia wału korbowego.Po wysuszeniu wtyczki problem zniknął.Sprawdź wtyczkę,może po kąpieli jest w niej woda. Pozdrawiam! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Adrian60 Zgłoś #5 Napisano 27 Grudnia 2008 Dzisiaj został podłączony pod komputer i ku zdziwieniu zero błędów. Wtyczkę od wału wyczyściłem była sucha czyli mycie prawdopodobnie nie zaszkodziło temu ze nie pali. Jutro z rana pójdę zmierzę oporność czujnika od wału bo jzu nic innego mi do głowy nie przychodzi. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Adrian60 Zgłoś #6 Napisano 28 Grudnia 2008 Okazało się że pompa w zbiorniku wogóle nie pracuje dzisiaj wymieniłem filtr paliwa przekręciłem kluczyk a tu nic ani kropelki nie wpadło to filtra posprawdzałem bezpieczniki i są ok. Wziąłem neonówkę i sprawdzam czy prąd dochodzi do pompy oczywiście prądu nie ma, napięcia brak nawet na bezpieczniku 28 od pompy paliwa. Miał może ktoś podobny przypadek jutro chyba oddaje auto do mechanika bo już nie wiem nawet gdzie patrzeć. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Donald Zgłoś #7 Napisano 28 Grudnia 2008 Okazało się że pompa w zbiorniku wogóle nie pracuje dzisiaj wymieniłem filtr paliwa przekręciłem kluczyk a tu nic ani kropelki nie wpadło to filtra posprawdzałem bezpieczniki i są ok. Wziąłem neonówkę i sprawdzam czy prąd dochodzi do pompy oczywiście prądu nie ma, napięcia brak nawet na bezpieczniku 28 od pompy paliwa. Miał może ktoś podobny przypadek jutro chyba oddaje auto do mechanika bo już nie wiem nawet gdzie patrzeć. Pozdrawiam sprawdz przekaznik do pompy paliwowej K6:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Adrian60 Zgłoś #8 Napisano 28 Grudnia 2008 a gdzie dokładnie jest ten przekaźnik bo ja dzisiaj już chyba wszystko rozebrałem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek85 Zgłoś #9 Napisano 28 Grudnia 2008 ale czy aby napewno dobrze sprawdzasz tą pompe? bo po przekreceniu stacyjki tylko na chwile pojawia sie na niej napiecie i zanika(nie zdążył bys przekrecic kluczyk i pójść sprawdzic czy jest napięcie), dopiero jak silnik pracuje to pompa chodzi nonstop Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KruK Zgłoś #10 Napisano 28 Grudnia 2008 to AJM ma pompę w baku? chyba nie, sam mam z tym problem i on bankowo nei ma takiej pompy w zbiorniku, ja bym to prędzej z waku kombinował, wymieniłem i na trochę pomogło, ale tylko "na trochę"... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Adrian60 Zgłoś #11 Napisano 29 Grudnia 2008 Sprawdzam we 2 osoby jedna kręci stacyjką a ja sprawdzałem ale najlepsze jest to ze jak wyciągnę bezpiecznik to na jednej wtyczce powinien być prąd cały czas a wogóle go nie ma. Pompa jest bank w zbiorniku a ja wymieniłem filtr paliwa i jest pusty bo pompa nie chodzi i nie chce wogóle odpalić. Dzisiaj jeszcze pójdę posprawdzać przekaźniki. Wie ktoś może gdzie jest ten przekaźnik od pompy czy tu w nogach po stronie kierowcy czy w tej skrzynce gdzie komputer. --- scalone --- rano poszedłem sprawdzać pompę i jest tak po przekręceniu kluczyka nie ma nigdzie napięcia a jak kręcę rozrusznikiem to prąd jest wszędzie tylko pompa nie działa to chyba rozwikłałem zagadkę później jeszcze idę podłączyć ja na krotko prosto z aku i zobaczę czy wogóle działa. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KruK Zgłoś #12 Napisano 29 Grudnia 2008 powiem Ci tak, kable do baku dochodzą, ale nie ma na nich napięcia, w baku jest tylko filtr, to wszystko, rozbierałem to by bak przeczyścić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jozko Zgłoś #13 Napisano 29 Grudnia 2008 ja mam bore 2000r AJM i do baku mam tylko 2 przewody, sprawdzalem u siebie tez nie mam pompy w baku. Mnie ciezko pali po wymianie rozrzadu. Fakt rozrzad do tej pory zle zrobiony a auto nie pali jak postoi i jest zimne. Podejrzenie na wtryski. Ale u mnie to inna historia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Adrian60 Zgłoś #14 Napisano 6 Stycznia 2009 Panowie sprawa prawie wyjaśniona, czujnik położenia wału jest dobry, pompy w zbiorniku nie ma tak jak pisali koledzy wyżej. To co powiem jest normalną masakrą przed wjazdem na myjnie zatankowałem tzn zatankował pan z obsługi shella 20 litrów czystej benzyny v power 99 oktanów :633: oczywiście do silnika TDI 115km gdy rozbierałem bagażnik by dostać się do zbiornika poczułem ze nie śmierdzi ropą tylko benzyną, wziąłem pompę i prawie wszystko wypompowałem wymieniłm filtr paliwa. Dodam ze zrobiłem na benzynie prawie 30 kilometrów i przez to padał Vacum pompa, musiałem oddac auto do warsztatu poniewaz by sprawdzili jeszcze wtryski. Teraz mam nauczke żeby nie dopuszczac nikogo do pistoletu do tankowania. Pozdrawiam wszystkich i dziękuje za odpowiedzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jozko Zgłoś #15 Napisano 7 Stycznia 2009 a dostales jakis dokument na tankowanie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Adrian60 Zgłoś #16 Napisano 7 Stycznia 2009 (edytowane) No właśnie nic nie brałem bo tankuje tam już 5 lat i nie miałem nigdy problemu z paliwem zawsze wszystko było okej. I naprawa skończona łączny koszt razem z robocizną 300zł także nie jest źle. Pozdrawiam Edytowane 7 Stycznia 2009 przez Adrian60 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawcio162 Zgłoś #17 Napisano 10 Lutego 2016 Witam koledzy mam podobny problem z passatem cc polega on na tym ze auto nie chce zapalić po kilku prubach auto odpala i jest wszystko w porzontku po jakimś czasie znuw to samo dodam też ze nie działa mi oświetlenie w kabinie raz się pali a raz nie tak samo jak z tym odpalenie nie wiem co robić koledzy pomuscie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
R@lph Zgłoś #18 Napisano 10 Lutego 2016 Witam koledzy mam podobny problem z passatem cc polega on na tym ze auto nie chce zapalić po kilku prubach auto odpala i jest wszystko w porzontku po jakimś czasie znuw to samo dodam też ze nie działa mi oświetlenie w kabinie raz się pali a raz nie tak samo jak z tym odpalenie nie wiem co robić koledzy pomuscie ...to juz jest ortograficzny ewenement...:wstyd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawcio162 Zgłoś #19 Napisano 10 Lutego 2016 Sorki za pisownię ale nie wiem co robić problem pojawia się co raz częściej może ktoś coś wie na ten temat czy może to być moduł comfortu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #20 Napisano 10 Lutego 2016 Po za tym Kolega zadaje pytanie w nieodpowiednim miejscu. Proszę zadać pytanie(bez skandalicznych błędów orto.) w odpowiednim wątku w tym miejscu http://forum.vw-passat.pl/forums/20-Passat-B6-B7-(3C) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach