radas Zgłoś #1 Napisano 1 Grudnia 2008 Ogólnie jestem bardzo zadowolony z mojej instalacji gazowej BRC Sequent 24. Właściwie nie stwarza ona żadnych problemów , poza jednym (opisanym w innym wątku). Jedyny minus (a może plus) to moment przełączania się z benzyny na LPG. Wcześniej (do 1000 przejechanych km. po zamontowaniu) , miałem ustawiony moment przełączania się na 49*C . Teraz mam zmienione na 40*C. To tak ok. 2 km jazdy do momentu rozgrzania. Podobno można zmniejszyć ten moment do 35*C bez szkody dla silnika. Jak Wy macie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Amanda Zgłoś #2 Napisano 1 Grudnia 2008 Bez szkody dla silnika to możesz całkiem wyłączyć zależności temperaturowe - jedyna szkoda to dla membrany parownika/reduktora (tak twierdzą co poniektórzy i ja skłaniam się ku tej teorii ). Ja (co prawda nie sekwencyjny, ale II gen.) od 14 lat przełączam zaraz po zapaleniu (po ok 1 minucie - wyjadę z garażu, pozamykam bramy) przy zamkniętym ogrzewaniu i w tym okresie w wymieniłem 3 membrany, więc chyba nie jest źle. Przy temperaturach na zewnątrz poniżej -5stC przełączam po ok 2-3km (bo inaczej może zamarznąć reduktor) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkbd2 Zgłoś #3 Napisano 1 Grudnia 2008 Mi gazownik ustawił odrazu na 30 st i jest ok. Nie narzekam. ale wcale tak szybko sie nie przełacza na lpg. teraz przy temp ok 4 st przełaczła mi się przy około 1 km czyli ok 3,5 min jazdy. Mysle , że ustawienia climatronika mają też wpływ ponieważ w pozycji auto przełacza mi na gaz po przejechaniu ok 2 km. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach