Skocz do zawartości
klaudek

Obroty spadają po delikatnym dodaniu gazu na biegu jałowym - jaka przyczyna?

Rekomendowane odpowiedzi

witam mam passata 1,6 97 rok kombi i mam pytanie wszystko jest ok ale gdy dotkne delikatnie ale to bardzo delikatnie gazu obroty schodza na dol tak dziwnie ale zaraz wracaja i jeszt wszystko ok co to moze byc????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy ten sam objaw występuje, jak pociągasz linkę przepustnicy w komorze silnika?

 

Poza tym:

kick1mi0.gif

 

1. Podłącz omomierz do styków wyłącznika kick-down,

2. Powoli naciskaj pedał gazu,

3. Zaraz po przejściu przez punku kick-down rezystancja powinna spaść do 0 ohm, pedał przyspieszenia powinien znajdować bezpośrednio przed punktem ograniczenia,

4. Jeżeli jest coś nie tak, na początek wyregulować linkę przepustnicy, ostatecznie wymienić wyłącznik kick-down.

 

To tyle z ogólnej wiedzy na początek.

Edytowane przez sipowitz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a tego nie sprawdzalem wiec ci nie powiem a co to moze byc waszym zadniem??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam!

 

podepne sie pod temat

 

czy to normalne ze na biegu jalowym przy wcisnietym sprzegle podczas przygazowania obroty szybciej schodza niz bez wcisnietego sprzegla?

 

ostatnio takie zjawisko u siebie zauwazylem...

Edytowane przez wojtusp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W tym czasie masz wrzucony bieg, czy lewarek w pozycji biegu jałowego? Rozumiem, że skrzynka manual?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czy to normalne ze na biegu jalowym przy wcisnietym sprzegle podczas przygazowania obroty szybciej schodza niz bez wcisnietego sprzegla?

Chyba normalne, ale jak nie to niech mnie ktoś poprawi :D

Ja tego nigdy nie sprawdzałem, ale terotycznie ze wcisnietym sprzegłem (rozłaczony silnik od skrzyni) ma mniejszy moment bezwładności i szybciej spadaja obroty? :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

W tym czasie masz wrzucony bieg, czy lewarek w pozycji biegu jałowego? Rozumiem, że skrzynka manual?

 

lewarek w pozycji biegu jalowego, ale na biegu ze wcisnietym sprzeglem jest tak samo. Tylko wolniej spadaja na jalowym bez sprzegla.

 

u kumpla w golfie IV TDI nie ma roznicy dlatego zastanawia mnie czy to normalne

Edytowane przez wojtusp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłbym wysprzęglik na skrzyni, czy przypadkiem już się nie kończy, znaczy tylko poprzez wymianę na nowy. Inaczej się nie da, no chyba, że już cieknie na maksa. Moim zdaniem nie wysprzęgla Ci do końca i stąd te "niespodzianki" z obrotami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Sprawdziłbym wysprzęglik na skrzyni, czy przypadkiem już się nie kończy, znaczy tylko poprzez wymianę na nowy. Inaczej się nie da, no chyba, że już cieknie na maksa. Moim zdaniem nie wysprzęgla Ci do końca i stąd te "niespodzianki" z obrotami.

 

Kolega sipowitz mial na mysli moj problem czy kolegi wyzej? :)

 

 

ile taki wysperzeglik moze kosztowac? szykuje sie do wymiany sprzegla i kola dwumasowego bo sie skonczylo to moze za jednym razem da sie zrobic.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wojtusp, oczywiście to w odpowiedzi na Twój problem. Koledze klaudek, już odpowiedziałem. Cena wysprzęglika nie powinna przekroczyć 150 zł (nowy, nie ASO).

 

Wygląda tak:

 

wysprzeglikpassatri7.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzieki, w ktorym miejscu w aucie moge ten wysprzeglik znalezc?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bliskie okolice skrzyni biegów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiec pojechalem do naprawde dobrego mechanika,zrobil mi odme cos tam poczyscił,zaadaptowal na nowo przepustnice i obroty są jak w szwajcarskim zegarku :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy pomozcie,co moze byc przyczyna spadanie obrotow jak zapale auto(zimne)chodzi normalnie przez pare sekund i spada z obrotow?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności