maniek11229 Zgłoś #21 Napisano 8 Grudnia 2008 dzisiaj rano ten sam problem pojawił się też u mnie. Tzn rozrusznik się zatrzymuje i w dodatku centralny zamek zwariował. Porażka;] Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarek978 Zgłoś #22 Napisano 31 Grudnia 2008 witam jeszcze w starym roku. a czy jest mozliwosc zeby tulejki sie ''kleiły''? jak wymontowalem rozrusznik to chodzi jak zloto. elektryk sprawdzal go na stole i niby ok. szczorki tez ok. tulejki takze ale nasuwa sie pytanie czemu wiec tak sie blokuje przy pierwszym odpaleniu. czy wiec jest mozliwosc zeby te tulejki sie kleily? wspomne ze jak juz sie odpali to przy nastepnej prubie chodzi jak powinien. nie stuka nie puka , chodzi prawidlowo. aha. i napiszcie jakie parametry ma miec aku bo planuje wymiane a ten ktory mam teraz jest znacznie za ''duzy'' do niego. passat b3 1.8 107km. wszystkiego dobrego w nowym roku Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ziomus210 Zgłoś #23 Napisano 4 Stycznia 2009 Witam co prawda mam Seata Toledo ale ten sam sinik 1.8 benzyna + gaz mam to samo juz drugi sezon tez mi blokuje rozrusznik troszke grzebie przy samochodach pzepatrzylem juz wszystko i ostatnio znalazlem ze mam luzy w zapłonie w tym tygodniu zdjanozuje to i zobaczymy dam wam znac wspomne tylko ze masa rozrusznik akumulator wszystko jest ok zostaje tylko zapłon Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ziomus210 Zgłoś #24 Napisano 6 Stycznia 2009 Witam wszystko przepatrzyłem nic nie pomogło nie mam juz pojecia co sie dzieje może ktoś z was juz rozwiązał problem proszę o pomoc dzieje mi sie to tylko jak jest poniżej zera pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawekm65 Zgłoś #25 Napisano 6 Stycznia 2009 Witam wszystkich w Nowym Roku. Mam podobny problem z rozruchem, czyli ciężko kręci, nie tak "radośnie" jak w nowych autach. Jeżdże tak już ze trzy lata i się przyzwyczaiłem. Myślę, że jak auto ma już trochę kilometrów nabite to i gorzej odpala. Nie jestem mechanikiem, ale wyobrażam sobie, że pojawiają się gdzieś jakieś luzy, które powodują, że silnik ciężej odpala i pewnie ubywa trochę koników. Nie wiem jaki macie przebiegi ale ja szacuje o siebie przebieg na jakieś 400tys.km. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #26 Napisano 6 Stycznia 2009 Ja rozumie ze zimno i kolejne sezonowe posty ale jest już kilka tematów w przeciągu dwóch dni.... _zamkniety Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach