piotrek24dm Zgłoś #21 Napisano 28 Czerwca 2015 Witam.Klawiatura nie była ściagana i przy pompkach nic nie grzebane,simering wymieniłem bo ponoć sie juz pocił,na vagu niema błedów żadnych.samochód pali ale na ciepłym przy odpalaniu strasznie zatrzesie jak by chciał wyskoczyć! Wtrące parę groszy a pro po zapalania silnika gdy jest ciepły. Znajomi mają 2 auta właśnie z tym silnikiem 1.9 105 km oba miały problem z odpalaniem. Na zimnym elegancko a na ciepłym długie kręcenie. Te silniki maja wadę i można to naprawić zmieniając dawkę startową u tunera i po problemie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zoneezonee Zgłoś #22 Napisano 25 Czerwca 2016 Panowie - u mnie podobnie ! 90 stopni i ciężko odpala - odłączyłem przed chwilą czujnik temperatury i bez zmian ! Czy mogą być to świece maja już z 4 lata (skoro po odłączeniu czujnika temperatury bez zmian wiec to raczej nie dawka paliwa) ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Darof Zgłoś #23 Napisano 25 Czerwca 2016 Świece przy takich temperaturach jakie są obecnie, nawet się nie włączą. Problem leży gdzieś indziej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zoneezonee Zgłoś #24 Napisano 25 Czerwca 2016 No tak - na zegarach nie ma świecy - jedynie jak odłączyłem czujnik temperatury to faktycznie się pojawia i się grzeją ! Ale może już są zużyte te świece ale znowu na zimnym niby pali ok ( choć sprawdzę jeszcze rano ). U mnie nie kręcę aż tak długo silnika ale mam odczucie jak by jeden cylinder łapał i dopiero reszta tak go szarpie - całe auto ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #25 Napisano 25 Czerwca 2016 Panowie - u mnie podobnie ! 90 stopni i ciężko odpala - odłączyłem przed chwilą czujnik temperatury i bez zmian ! Czy mogą być to świece maja już z 4 lata (skoro po odłączeniu czujnika temperatury bez zmian wiec to raczej nie dawka paliwa) ? dawke paliwa sprawdz powinna byc 3,4-3,8 czym wiekszy wynik tym mniejsza dawka przy okazji kat zaplonu tez Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zoneezonee Zgłoś #26 Napisano 25 Czerwca 2016 W poniedziałek robię rozrząd bo już termin - więc zobaczę czy maja kogoś z komputerem w warsztacie ( ale czy dawka paliwa to to ! skoro na odłączonym czujniku temperatury nic się nie zmienia ? a wtedy dostaje odpowiednią dawkę chyba ). Jutro rano po nocy zobaczę jak odpali na zimnym ale wydaje mi się ze znacznie lepiej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zoneezonee Zgłoś #27 Napisano 26 Czerwca 2016 Rano na zimnym pali od ręki spokojnie bez szarpnięć ! Jakieś pomysły ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #28 Napisano 26 Czerwca 2016 (edytowane) podlacz VAGine sprawdz temp paliwa tez czujniki temp obydwa dawke wtrysku kat wtrysku napiecie pompy jak tam bedzie wszystko ok to pozostaje sprawdzenie sprezania Edytowane 26 Czerwca 2016 przez kajos Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kaganilek Zgłoś #29 Napisano 30 Czerwca 2016 Sprawdż akumulator i świece może któraś jest padnieta Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lucky88 Zgłoś #30 Napisano 15 Lipca 2017 Trochę odgrzeje w październiku robiłem uszczelniacze , wymiana wałka rozrządu , zdjęcie i sprawdzenie głowicy tak w skrócie. Od tamtej pory mam problem z rozruchem na ciepłym silniku i to nie zawsze. Przykład: Rozgrzany silnik. Gaszę i zostawiam na około 10 min , wracam i ciężko pali. Zgaszę i przy ponownym rozruchu na dotyk ... tak samo jak ostygnie odpala na dotyk. Jakby to były złe dawki na rozruch to za każdym razem by palił ciężko na ciepłym prawda ? Dlaczego mi się pojawił ten problem po tak "poważnym" zabiegu jak wywalenie głowy i wymiana niemal wszystkiego u góry ? Hej, mam identyczny problem - Na ciepłym silniku ciężko odpala (ale tylko wtedy gdy odstawie na kilka minut - po zgaszeniu silnika i natychmiastowym odpaleniu wszystko jest OK). Możesz podpowiedzieć jak sobie z nim poradziłeś? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
znachor Zgłoś #31 Napisano 15 Lipca 2017 Witam. Prawdopodobnie uszczelniacze pompek do wymiany. Przerabiałem temat Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lucky88 Zgłoś #32 Napisano 15 Lipca 2017 Witam. Prawdopodobnie uszczelniacze pompek do wymiany. Przerabiałem temat Pompowtryski zregenerowane, uszczelnione (a nawet jeden wymieniony na nowy), wszystkie wtryski mają idealne parametry pracy, pompka w baku OK, szczelność układu OK, nawet akumulator wymieniony na nowy - problem występuje nadal. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
znachor Zgłoś #33 Napisano 16 Lipca 2017 Rozrusznik jak kręci? Daje dobrego kopa czy tak słabo? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach