Skocz do zawartości
Gość wojtas w

Pomocy ciepły ciężko pali 1,9 tdi 105 km

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.Klawiatura nie była ściagana i przy pompkach nic nie grzebane,simering wymieniłem bo ponoć sie juz pocił,na vagu niema błedów żadnych.samochód pali ale na ciepłym przy odpalaniu strasznie zatrzesie jak by chciał wyskoczyć!

 

Wtrące parę groszy a pro po zapalania silnika gdy jest ciepły. Znajomi mają 2 auta właśnie z tym silnikiem 1.9 105 km oba miały problem z odpalaniem. Na zimnym elegancko a na ciepłym długie kręcenie. Te silniki maja wadę i można to naprawić zmieniając dawkę startową u tunera i po problemie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie - u mnie podobnie ! 90 stopni i ciężko odpala - odłączyłem przed chwilą czujnik temperatury i bez zmian ! Czy mogą być to świece maja już z 4 lata (skoro po odłączeniu czujnika temperatury bez zmian wiec to raczej nie dawka paliwa) ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Świece przy takich temperaturach jakie są obecnie, nawet się nie włączą. Problem leży gdzieś indziej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No tak - na zegarach nie ma świecy - jedynie jak odłączyłem czujnik temperatury to faktycznie się pojawia i się grzeją ! Ale może już są zużyte te świece ale znowu na zimnym niby pali ok ( choć sprawdzę jeszcze rano ). U mnie nie kręcę aż tak długo silnika ale mam odczucie jak by jeden cylinder łapał i dopiero reszta tak go szarpie - całe auto !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie - u mnie podobnie ! 90 stopni i ciężko odpala - odłączyłem przed chwilą czujnik temperatury i bez zmian ! Czy mogą być to świece maja już z 4 lata (skoro po odłączeniu czujnika temperatury bez zmian wiec to raczej nie dawka paliwa) ?

 

dawke paliwa sprawdz

powinna byc 3,4-3,8

 

czym wiekszy wynik tym mniejsza dawka

przy okazji kat zaplonu tez

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W poniedziałek robię rozrząd bo już termin - więc zobaczę czy maja kogoś z komputerem w warsztacie ( ale czy dawka paliwa to to ! skoro na odłączonym czujniku temperatury nic się nie zmienia ? a wtedy dostaje odpowiednią dawkę chyba ). Jutro rano po nocy zobaczę jak odpali na zimnym ale wydaje mi się ze znacznie lepiej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rano na zimnym pali od ręki spokojnie bez szarpnięć ! Jakieś pomysły ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

podlacz VAGine

sprawdz temp paliwa tez

czujniki temp obydwa

dawke wtrysku

kat wtrysku

napiecie pompy

 

jak tam bedzie wszystko ok to pozostaje sprawdzenie sprezania

Edytowane przez kajos

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdż akumulator i świece może któraś jest padnieta

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Trochę odgrzeje :)

 

w październiku robiłem uszczelniacze , wymiana wałka rozrządu , zdjęcie i sprawdzenie głowicy tak w skrócie.

 

Od tamtej pory mam problem z rozruchem na ciepłym silniku i to nie zawsze. Przykład:

 

Rozgrzany silnik. Gaszę i zostawiam na około 10 min , wracam i ciężko pali. Zgaszę i przy ponownym rozruchu na dotyk ... tak samo jak ostygnie odpala na dotyk.

 

Jakby to były złe dawki na rozruch to za każdym razem by palił ciężko na ciepłym prawda ?

Dlaczego mi się pojawił ten problem po tak "poważnym" zabiegu jak wywalenie głowy i wymiana niemal wszystkiego u góry ?

 

Hej, mam identyczny problem - Na ciepłym silniku ciężko odpala (ale tylko wtedy gdy odstawie na kilka minut - po zgaszeniu silnika i natychmiastowym odpaleniu wszystko jest OK). Możesz podpowiedzieć jak sobie z nim poradziłeś?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Prawdopodobnie uszczelniacze pompek do wymiany. Przerabiałem temat

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam. Prawdopodobnie uszczelniacze pompek do wymiany. Przerabiałem temat

 

Pompowtryski zregenerowane, uszczelnione (a nawet jeden wymieniony na nowy), wszystkie wtryski mają idealne parametry pracy, pompka w baku OK, szczelność układu OK, nawet akumulator wymieniony na nowy - problem występuje nadal.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozrusznik jak kręci? Daje dobrego kopa czy tak słabo?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności