Skocz do zawartości
jedrus

filtr stożkowy do B3 2.0 16V 136KM

Rekomendowane odpowiedzi

po zlocie baaardzo spodobał mi się dźwięk silnika kuczlawa, generowany głównie przez filtr stożkowy :) chciałem dowiedzieć się, czy jest możliwość zamontowania takiego filtra w moim silniku? jest to 2.0 16V 136KM DOHC.

 

wygląda to tak:

silnik5ur.th.jpg

 

zastanawiam się jak z czujnikami i jakąś linką sterowania, która dochodzi do puszki filtra?

 

prosze o pewne wypowiedzi :629:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość pszemek

Silnik u niego chodzi ładnie bo to V6 :611: i żadna czwórka mu nie dorówna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wiem że nie dorówna. ale pytam czy idzie zamontować stożek do tego silnika o którym piszę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość pszemek

Słuchaj,w każdym się da.Ale ja tego nie robiłem więc nie pomogę a nie chcę wprowadzać w błąd.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ok, czekam więć dalej na odpowiedź :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość bebpl

Witam , troche mało miejsca i trzeba mieć na uwadze ,że w tej obudowie jest cały mechanizm sterowania paliwem. Można by było prubować przed obudową do filtra ( ale , czy wtedy filtr spełni swoja rolę). Jutro spytam sie kumpla ,może sie spotkał z takim dylematem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość ppmarian

W toim przypadku jest bardzo ciezko i moze miec to negatywny wplyw na prace.

 

odpusc sobie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość ppmarian
bo to V6

 

moze bede nudny ale poprawie Cie

 

to jest VR6 a nie V6 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ok, dzięki za wyprowadzenie z błędu.

rozebrałem dziś całe to wszystko co wisi na filtrze powietrza i tam chyba jest przepływomierz. odpuszczam kategorycznie :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przepływomierz to nie tragedia.

Trzeba było w ostatni weekend zapytać. Wiedziałbyś od razu wszystko. :629:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tam chyba jest przepływomierz

Tam napewno jest przepływomierz i do tego ta "gnida", do Naszych silników, kosztuje 1085 zł (oczywiście nowy).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość bebpl

Z tego co pamiętam to urządzenie nie reguluje przepływem powietrza , ale dawką paliwa dostarczanego na wtryski , więc nazywaniem tego "przepływomierzem" jest raczej błędne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Z tego co pamiętam to urządzenie nie reguluje przepływem powietrza , ale dawką paliwa dostarczanego na wtryski , więc nazywaniem tego "przepływomierzem" jest raczej błędne.

No to chyba pamiętasz niedokładnie, a dla porządku sprawdź w programie ETKA, gdzie na rysunku pokazane jest umiejscowienie przepływomierza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość bebpl

Fakt ,pomyliłem się część znajdująca się na obudowie filtra powietrza w silnikach KR i 9A nazywa się PRZEPŁYWOMIERZEM POWIERZA i dopiero wewnątrz jest tarcza spiętrzająca , która reguluje dawką paliwa (upraszczając). Dobrze , że jest forum , bo kto by wyprowadził człowieka z błędu :641:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość koko

Nie chce sie rozpisywac, ale (moje prywatne zdanie) jestem na NIE w temacie stozkow... a jesli masz gaz to juz calkiem. Moze glos bedzie lepszy ale lista minusow stozka jest baaaaaardzo dluga

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

koko, Twoi przedmówcy już wybili mi ten pomysł z głowy, ale myślę, że jeśli wiesz coś na temat stożków (bo ja nie bardzo :P ) to pisząc w tym wątku pozostawimy to "potomnym" :) zapraszam więc do wyrażania za i przeciw :640:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość koko

1. po pierwsze primo to stozek zawsze slabiej oczyszcza powietrze, piasek rysuje cylindry...

2. po drugie primo czasem jest nasaczony jakims "syfem" i on siada na przepustnicy

3. po trzecie primo jest drogi, trzeba zrobic dolot zimnego powietrza itp

4 po czwarte primo, ultimo.... nie sprawdza sie z gazem (no chyba ze z blosem :) )

 

Lista za i przeciw jest bardzo dluga, ja jednak jak zawsze powtarzam wyrazam tylko swoje prywatne zdanie, a co do tuningu to po 10 latach spedzonych z samochodami zrozumialem jedno, co ciagle powtarzam: chcesz miec mocne auto to sobie takie kup!! :D

 

Podobne zdanie mam o "chipach", wydechach, magnetyzerach, swiecach itp... Jak dla mnie jest to kolejny sposob na zarobienie na naiwnych klientach, ktorzy z zamilowaniem czytaja rozne bzdury w gazetach tuningowych....

 

W sieci, prasie czesto mozna znalezc wypowiedzi inzynierow zajmujacych sie tuningiem, i nawet oni mowia ze opowiesci o dodatowych 300 KM z magnetyzera sa mocno przesadzone :D

 

Do wszystkiego trzeba podchodzic z dystansem, a jak juz serio mialbym za duzo kasy to zainwestowalbym ja w taki tuning:

1. Nowe fajne oponki

2. Hamulce

3. Zawieszenie

5. Audio i multimedia (ale nie wies-beat)

4. Itp.itd

 

Reasumujac: najlepszy tuning to doprowadzenie auta do stanu w jakim z fabryki wyjechal :D

 

Ale jak juz mowilem, nie madrze sie tylko mowie jak mysle :D i wiem ze tylulowe stozki maja tylu zwolennikow co przeciwnikow :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Najlepszy tuning to doprowadzenie auta do stanu w jakim z fabryki wyjechało

I z tym się całkowicie zgadzam i to popieram.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość mefyoo

popieram również

Dobrze jak masz przepływomierz bo silnik automatycznie dostarczy Ci więcej paliwa jak dostanie więcej powietrza, ale gorzej mają ci co niemają przepływomierza, wtedy chyba trzeba w komputerze przestawiać dawke albo niewiem :647: Wsumie jakiejś dobrej firmie tuningowej jak by mi pokazali wykres z hamowni że dostałem np. 1,6499 km więcej :) to bym się skusił na montarz stożka, ale sam to raczej nie. No chyba że koledze który ma taki sam silnik założyła firma i podpatrzył bym co i jak :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności