kfysiu1 Zgłoś #1 Napisano 17 Listopada 2008 Witam znajomy tokarz proponuje mi zrobienie dystansów (gr 15 mm) czy można zrobić metalowe dystanse?? niby pare osób tak jeździ ale czy nie będą zbyt ciężkie?? muszą być aluminiowe?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
beetle Zgłoś #2 Napisano 17 Listopada 2008 pol kilo roznicy to nie problem bo samo kolo wazy kilkanascie kilo. a co do korozji to sam nie wiem co jest gorsze - puchniecie i wzery od soli w aluminiowych czy rdza w stalowych. namow tokarza aby wykonal dodatkowe otwory 5x100 obok 5x112, dystanse beda lzejsze i latwiej "sprzedawalne" no i powodzenia w zrobieniu pierscienia centrujacego, na 15 mm to moze sie nie udac. a jak zrobisz przelotowe to klopoty z wywazeniem kol murowane. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Hudzior Zgłoś #3 Napisano 17 Listopada 2008 czy można zrobić metalowe dystanse?? Kumpel w Audi A4 mial stalowe i bylo ok roznica tych paru kilogramow niema wielkiego znaczenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Doc Zgłoś #4 Napisano 18 Listopada 2008 Dystansy powoduję dłuższą dźwignię dla wahaczy. Auto wcale nie musi wówczas prowadzić się lepiej. Ja bym nie kombinował w ten sposób. Pomijam fakt bicia kół. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kfysiu1 Zgłoś #5 Napisano 18 Listopada 2008 ja wcale się do takich kombinacji nie spieszę, poprostu kupiłem na lato 17'' felgi od nowego leona i mają et 54 i co tu dużo mówić jak dla mnie za bardzo się chowają w nadkolach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #6 Napisano 18 Listopada 2008 Kumpel w Audi A4 mial stalowe i bylo ok roznica tych paru kilogramow niema wielkiego znaczenia. mylisz sie kolego bo ma.. dystanse naleza do masy nieresorowalnej i po to sie stosuje lzejsze fele zeby to ograniczyc a nie dokaldac 2 kilo dystansem... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuse Zgłoś #7 Napisano 18 Listopada 2008 PO primo !! dystanse na kola napedowe musza byc specjalne !! dystanse przykrecone do osi a dopiero do dystansow fela..inaczej obetniesz sruby !! przy ostrym ruszaniu fela zetnie sruby !! PO ultimo !! MASA NIERESOROWANA wzrosnie..to po cholere pakujesz alusy ?? a zachwilke je dociazasz ?? pomijam fakt ze dystanse na kolach tylnych poprawiaja znaczaco zachowanie samochodu (ja mam alu 20mm) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #8 Napisano 18 Listopada 2008 dystanse na kola napedowe musza byc specjalne !! dystanse przykrecone do osi a dopiero do dystansow fela..inaczej obetniesz sruby !! przy ostrym ruszaniu fela zetnie sruby !! chyba nie wiesz co piszesz... sorki ale glupota... bez urazy kolego czy bedzie przelotowka czy przykrecany to to samo i mozna stosowac na obu osiach sprzedaje to juz troche a moj kolega juz ladnych pare lat... nawet w sportach sa stosowane przelotowe... a przykrecane sa wtedy jak nie starcza srub na przelot... lub zmienia sie rozstaw Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
.Michz. Zgłoś #9 Napisano 9 Lutego 2016 A posiada ktoś rysunek techniczny bo chce dorobić w pracy a na necie akurat do Passata b5 fl nic nie umiałem znaleźć taki na 20mm mocowany do piasty Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rodzyn889 Zgłoś #10 Napisano 1 Czerwca 2016 Witam, w leonie miałem dystanse 20mm do et 35 , w A4 miałem 20mm do et 43 . W cc mam 17mm do et 41. Żadne auto nie miało problemów z biciem, nigdy nie było problemów ze śrubami, a każdorazowo prowadzenie auta poprawiło się na plus. W leonie jednak samochód wolniej reagował na ruchy kierownica. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach