fakamada Zgłoś #1 Napisano 17 Listopada 2008 Witam. Szukałem ale nie znalazlem więc zakładam Czy ktoś wie czy można kupić spręzyny -20mm ? Takie jak montowali w wersji Sport. Oczywiście chodzi mi otańszą alternatywę dla ori. Chcę lekko obniżyć passka ale zachowując praktyczność samochodu na polskich drogach, a dwa że nie chcę zmieniać amortyzatorów. No więc czy ktoś coś wie, słyszał, widział ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamil1890 Zgłoś #2 Napisano 17 Listopada 2008 kolego masz tu takie -40mm http://www.allegro.pl/item482159319_vw_passat_b5_sedan_97_00_sportowe_sprezyny_40_40mm.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #3 Napisano 17 Listopada 2008 kolego masz tu takie -40mm http://www.allegro.pl/item482159319_vw_passat_b5_sedan_97_00_sportowe_sprezyny_40_40mm.html Kolega pyta o -20 mm. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomas Zgłoś #4 Napisano 17 Listopada 2008 Kolego fakamada mam do sprzedania sprężyny które były montowane seryjnie z zawieszeniem sportowym.Jeżeli o takie ci chodzi i jesteś zainteresowany to mogę ci przesłać fotkę.Są to sprężyny czarne z oznaczeniami: przód trzy kropki niebieskie i jedna pomarańczowa a tył jedna niebieska i jedna pomarańczowa.Jeżeli masz dostęp do etki to możesz to sobie sprawdzić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jsxx Zgłoś #5 Napisano 17 Listopada 2008 ale po co zakladac -20 ? wczesniej mialem normalna wersje paska teraz mam sport. nie ma specjalnej roznicy ani w komforcie ani w wygladzie... badziej widziac roznice miedzy 15' a 16' bo wersja sport na 16' siedzi... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fakamada Zgłoś #6 Napisano 17 Listopada 2008 sens jest taki że nie chcę zajechać swoich seryjnych amortyzatorów i dklatego decyduje sie tylko na minimalne obniżenie. A jeśli chodzi o felgi to będą 17" A kolega Tomas może mi powiedzieć co oznaczaja te kropki ? Bo ja tego nie ograniam. I jeszcze jedno: Jaki przebieg zrobiły te spręzyny i dlaczego były zmieniane. No i cena. Może być na PW. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kostia Zgłoś #7 Napisano 20 Listopada 2008 -20mm to tylko 2cm w dół wzgledem serii więc chyba nie zauważysz różnicy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jsxx Zgłoś #8 Napisano 20 Listopada 2008 tez wlasnie to samo mowilem najlepiej min -35mm, amory seryjne na pewno nie ucierpia a roznica bedzie widoczna.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #9 Napisano 20 Listopada 2008 najlepiej min -35mm Jeśli zależy mu na komforcie to -30mm Eibach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kostia Zgłoś #10 Napisano 20 Listopada 2008 storm w b5 zakładał -30 i wyglądało to tak: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fakamada Zgłoś #11 Napisano 20 Listopada 2008 Dzięki chłopaki za komentarze. Na -30mm mi się baaaardzo podoba, ale podobno i mniejsze obniże nie tym seryjne amory dostają mniej w dupe. Poza tym spójżcie jak nisko jest przód u STORMA. Jak ja tym podjadę pod krawężnik ? Bo o to mi najbardziej chodzi. Derlysy - dlaczego mówiąc o komforcie mówisz Eibach ? Chodzi Ci tylko o wysokość czy charakterystyke samych sprężyn ? I w zwiazku z tym kolejne pytanie. Jak na charakterystykę zawieszenia, komfort, prowadzenie wpływa amortyzator a jak sprężyna ? Czy po wstawieniu krótszej sprężyny auto robi się twardsze ? Myslałem że to zalezy od amorów. Pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #12 Napisano 20 Listopada 2008 Derlysy - dlaczego mówiąc o komforcie mówisz Eibach ? Bo to najbardziej komfortowa obniżająca sprężyna do passata. Jakbyś użył wyszukiwarki i poczytał zasoby forum sam byś do tego doszedł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fakamada Zgłoś #13 Napisano 20 Listopada 2008 O. Widzę że online jesteś. Co możesz mi poweidziec o pozostałych kwestiach o które pytałem w ostatnim poście ? Pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bimbol Zgłoś #14 Napisano 20 Listopada 2008 Dzięki chłopaki za komentarze. Na -30mm mi się baaaardzo podoba, ale podobno i mniejsze obniże nie tym seryjne amory dostają mniej w dupe. Poza tym spójżcie jak nisko jest przód u STORMA. Jak ja tym podjadę pod krawężnik ? Bo o to mi najbardziej chodzi.Derlysy - dlaczego mówiąc o komforcie mówisz Eibach ? Chodzi Ci tylko o wysokość czy charakterystyke samych sprężyn ? I w zwiazku z tym kolejne pytanie. Jak na charakterystykę zawieszenia, komfort, prowadzenie wpływa amortyzator a jak sprężyna ? Czy po wstawieniu krótszej sprężyny auto robi się twardsze ? Myslałem że to zalezy od amorów Eibach jest najbardziej komfortowy ze wszystkich springów w podobnej cenie. np.H&R są dość twarde i zauważysz różnice pomiędzy nimi, a Eibachami.Same sprężyny poprawią ogólne prowadzenie samochodu-w ostrych zakrętach najbardziej to odczujesz. Jeśli możesz sobie pozwolić na większy wydatek to kupno sport.amortyzatorów +springi -30 -40 będą bardzo dobrym wyborem....odp. na pytanie. Tak, same spreżyny utwardzają samochód-ja latam już 7 miesiąc na zestawie -40 + 225/40/18 i zdecydowałbym sie ponownie na taki wybór.Prowadzenie kosztem komfortu zwycięża. Krawężniki niestety musisz sobie odpuścić, bynajmniej takie jak zastajesz pod blokowiskami(ja staje 5-10cm przed nimi, aby nie szurać zderzakiem:633:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fakamada Zgłoś #15 Napisano 21 Listopada 2008 Dzieki za odp. W związku z tym że mam jeszcze bardzo sprawne amory cieszy mnie że auto się utwardza od samych sprężyn. Tylko trochę się boję wsadzać te -30mm. Jednak kusisz mnie... Na pewno na wiosnę dochodzą 225/45/17 lub 215/50/17 myślę że w komplecie ze sprężynami fajnie to zagra Niestety w tej chwili na fabrycznym zawieszeniu (nie sport) i 15" jeździ jak stary TAPCZAN !! Jak pojeździłem trochę B6 na standardowym zawieszeniu i 16" to opuściłem szczęke. To się dopiero fajnie trzyma i przede wszystkim nie buja jak u mnie.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bimbol Zgłoś #16 Napisano 21 Listopada 2008 bujać będzie, ale to z utwardzenia zawieszenia, a nie jak jak teraz...pływanie po asfalcie Co Cię nie zabije, to Cię wzmocni Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aras86 Zgłoś #17 Napisano 21 Listopada 2008 u mnie tez buja i mam jeszcze 18 zalozone i tez decyduje sie na kupno jakis sprezyn ale max -30mm.fakamada daj znac jakie kupisz.poozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fakamada Zgłoś #18 Napisano 21 Listopada 2008 (edytowane) Ty też daj znac koledzy załozyłem nowy temat o zawieszeniu w dziale ogólnym (3B 3BG). Zapraszam do dyskusji. Edytowane 21 Listopada 2008 przez fakamada Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach