pepito82 Zgłoś #21 Napisano 8 Maja 2012 (edytowane) Zasysałem ten wężyk ustami i zero reakcji ze strony klapy, do zaworu podciśnienie dociera, a sam zawór też jest ok, bo pod napięciem przekierowuje ruch powietrza. Pozostała sama klapa i jej siłownik, stąd pytanie jak się do tego dogrzebać. Spróbuję odpiąć ten wężyk, jak radzisz, od strony siłownika i sprawdzić jego drożność, mam nadzieję, że tylko będzie zapchany. Czy ten siłownik do klapy to jakaś membrana? Oglądałem do dziś dokładnie i okazało się, że siłownik działa poprawnie, przy podciśnieniu wysuwa się, ale jego ruch nie przenosi się na ruch klapy. Niestety nie ma tam praktycznie dojścia i wymontować tego też nie można. Ma ktoś pomysł jak to naprawić ? Edytowane 15 Maja 2012 przez pepito82 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pepito82 Zgłoś #22 Napisano 31 Maja 2012 Po raz kolejny zwracam się do Was o pomoc. Przedwczoraj siedziałem przy tym 3 godziny i zero postępu. Czy ktoś z Was orientuje się którędy można dostać się do tego siłownika. Próbowałem wymontowując poduszkę pasażera, ale mimo to nie umiem wyjąć silnika z nadmuchu. Co mogło się stać, że siłownik działa (wsuwa i wysuwa), a klapka praktycznie ani nie drgnie. Jedyne co mi jeszcze przychodzi do głowy to zdemontować nadkole, ale nie wiem czy to ma sens. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #23 Napisano 31 Maja 2012 Jedyne co mi jeszcze przychodzi do głowy to zdemontować nadkole Nadkole ...ale po co... Jeśli masz poduchę to i dolną półkę też, zdemontuj ją, silnik nadmuchu wyjmiesz ale musisz odkręcić śruby które trzymają dechę -dwie z boku--naprzeciw drzwi..wtedy cała dechę można odgiąć do wewnątrz i silnik wychodzi..po prawej od silnika jest siłownik obiegu...śruby które go mocują do dechy chyba są pionowe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matizos Zgłoś #24 Napisano 9 Lutego 2014 Odgrzeję kotleta:) Ten zaworek obiegu zamkniętego występuje tylko w wersji z klimą w 1.9 tdi 1z? Jest podlączony jednym krućcem wężykiem z pompą vacum a drugim z wężykiem idącym ze ściany grodziowej? Dobrze myśle? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #25 Napisano 9 Lutego 2014 Dobrze myśle? Dobrze, zasilanie to z pompy vacum pod nadkolem jest trójnik a przed trójnikiem powinien być zaworek zwrotny ale nie wiem czy w dieslu też....trójnik bo jedno wyjście na zawór obiegu- drugie na akumulator podciśnienia ale też nie wiem czy jest on potrzebny w dieslu a wyjście z zaworu jest na króciec między wężami nagrzewnicy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach