Skocz do zawartości
rysiek19

obieg zamknięty w B4

Rekomendowane odpowiedzi

Witam kolegów z forum ,temat jak wyżej mam problem ponieważ u mnie klapka nie zamyka dolotu zewnętrznego otwierając się tylko trochę,sprawdziłem przewody wszystko OK' i myślę że to może być

siłownik przy wentylatorze ale on widać że pracuje gdy załanczam obieg zam.a klapka unosi się z pięć centymetrów i nie mam pojęcia co morze być popsute może ktoś przerabiał ten problem.

 

na szukaj nic nie było o tym...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Climatronik czy zwykła klima ?

Jak zwykła to sprawdź elektrozaworek przy akumulatorze (wyczyść, przedmuchaj, pryśnij wd40)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

monter-klimka zwykła ,jak już pisałem wszystko działa tylko klapka od zamykania ta co jest przed wentylatorem nie zamyka zewnętrznego dolotu powietrza tylko trochę się unosi i najgorsze jest to że jak jedziesz za jakimś kopciuchem to musisz wąchać jego smrody.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A sprawdziłeś ten elektrozaworek?? On jest odpowiedzialny za podnoszenie tej klapki ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a jak klimatronik to co wtedy? tez wydaje mi sie ze ta klapka sie rusza ale nie do konca:(

Edytowane przez uszek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

monter, mogłbyś dać zdjęcie gdzie ten elektrozaworek jest ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Uszek, jak jest klimatronik to tak ma być, klapka pod filtrem nie zamyka się do końca, pod nią jest druga-właściwa klapka do obiegu wewnętrznego.

MeCeNaS, na zdjęciu zaznaczony zaworek klapki obiegu wewnętrznego. Zdjęcie zapożyczone z naszego forum ;)

 

obiegwbx3.jpg

w1024.png

Edytowane przez monter

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A sprawdziłeś ten elektrozaworek?? On jest odpowiedzialny za podnoszenie tej klapki ;)

 

 

elektrozawór działa inaczej wogóle klapka by się nie podnosiła, próbowałem na sucho i tak samo tylko trochę

się unosi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
elektrozawór działa inaczej wogóle klapka by się nie podnosiła

Robiłem auto w którym ta klapka otwierała się właśnie do połowy, czasami w ogóle się nie otwierała, po podłączeniu bez zaworka (na krótko) otwierała się do końca. Zaworek był zapchany (zardzewiały), po wyczyszczeniu działa jak powinno ;)

Ale jak piszesz że zaworek jest sprawny to masz 2 możliwości.. Coś blokuje klapkę lub nieszczelny siłownik (pęknięta membrana).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

klapka podnosi się bez oporu pewno membrana walnięta ,morze wiesz jak wykręcić sam siłownik bez ruszania

wentylatora próbowałem ale czarno to widzę .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, a ja mam pytanie trochę z innej beczki ale chyba pasuje do tematu: czy jak w climatronicu włączycie obieg zamknięty to możecie razem z nim włączyć nawiew na szybę, bo jak ja włączę obieg zamknięty i jak chcę włączyć na szybę to wyłancza mi obieg zamknięty, a jak mam na szybę ustawione ito nie dam rady włączyć obiegu zamkniętego,

 

z góry dziękuję za pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Krzysrys - tak jest w każdym climatroniku i tak musi być ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

monter - dzięki za odpowiedź bo nie byłem pewny i myślałem że mam coś nie ten teges :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy, gdzie się znajduje ta klapka od zamykania/otwierania dolotu powietrza(jakieś dokładniejsze instrukcje jak jej szukać)? U mnie też chyba nie działa obieg. Elektrozaworek wiem gdzie jest ale gdzie ta klapka?? :632: :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pod filtrem kabinowym, po rawej stronie w podszybiu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Uszek, jak jest klimatronik to tak ma być, klapka pod filtrem nie zamyka się do końca, pod nią jest druga-właściwa klapka do obiegu wewnętrznego.

MeCeNaS, na zdjęciu zaznaczony zaworek klapki obiegu wewnętrznego. Zdjęcie zapożyczone z naszego forum ;)

 

obiegwbx3.jpg

w1024.png

Koledzy szukam takiego zaworka! Gdzie można dostać ma ktoś może?:confused:

 

---------- Post added at 16:23 ---------- Previous post was at 11:15 ----------

 

Koledzy szukam takiego zaworka! Gdzie można dostać ma ktoś może?:confused:

elektrozaworekpassat001ko0.jpg

 

Czy ten elektrozawór podciśnienia serwa może być przyczyną wybijania się i łamania węża podciśnienia?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam kolegów,

odgrzeję kotleta, bo nie ma sensu zakładać nowego posta. Do rzeczy:

jakie jest prawidłowe działanie klapki przy nogach pasażera przy włączonym przycisku obiegu zamkniętego? U mnie jest tak, że jak wcisnę ten przycisk to klapka pod nogami pasażera się zamyka. jak przycisk nie jest wciśnięty to klapka jest otwarta. Czy to jest prawidłowe działanie? Jak to wygląda w waszych autach? Proszę o wyjaśnienie, bo coś mi się wydaje że powinno być inaczej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego o jakom klapę ci chodzi ,to jest tylko od nawiewu zewnętrznego lub wewnętrzny ,a jak wciśniesz guzik od wewnętrznego to klapka się zamyka i wentylator zasysa powietrze które jest w aucie , a jak masz wyłączony to wentylator ciągnie z zewnątrz i cała filozofia .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odgrzeję kotleta po raz kolejny. Nie włącza mi się obieg wewnętrzny, zaworek sprawdziłem i działa ok, podciśnienie w układzie jest, moje pytanie: jak dobrać się do tej klapki? Od strony silnika nie bardzo jest jak, próbowałem w kabinie, zdjąłem osłonę, a potem odkręciłem silnik wentylatora, ale nie mogłem go wyjąć, bo przeszkadzała poduszka powietrzna pasażera. Ktoś to rozbierał i może podzielić się uwagami?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jak dobrać się do tej klapki?

Trochę gmerania jest, wężyk odepniesz bez żadnego rozbierania jest on wpięty pionowo pod plastikami schowka zaraz przy drzwiach, od silnika trzeba wyjąć plastik osłaniający wlot na nadmuch ewentualnie filtr pyłkowy i widać klapę, i....nim zaczniesz rozbierać to odłącz wężyk przy zaworze w nadkolu i zassij powietrze, jak wtedy klapa nie ruszy to trzeba by sprawdzić siłownik.

Mógł się któryś z wężyków zasklepić syfem i dlatego klapa się nie otwiera.

Udrożnij wszystkie wężyki i dopiero zacznij rozbierać.

Siłownik jest tam gdzie wpięty jest wężyk.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności