killer666 Zgłoś #1 Napisano 4 Listopada 2008 Wiem, że trzeba pozdejmować wszystkie paski (altek, klima), ale nie wiem, jak ustawić koła rozrządu przy wymianie, żeby później, po założeniu nowego paska, silnik zechciał chodzić Dzięki za pomoc! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
multi Zgłoś #2 Napisano 4 Listopada 2008 (edytowane) tu masz jeden link zaraz podam ci drugi z rysunkami jak znajde http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=13758&page=2 tu masz rysunek http://img152.imageshack.us/img152/4066/obraz049uz3.jpg ten jest czytelniejszy Edytowane 4 Listopada 2008 przez multi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #3 Napisano 4 Listopada 2008 killer666 Wymiana rozrządu w silniku ABS. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
multi Zgłoś #4 Napisano 5 Listopada 2008 tylko pamietaj ze przed zdjeciem starego paska rozrzadu najwazniejsze ustawienie jest znakow na kole zamachowym silnika i obudowa sprzegla to ustawienie gwarantuje ze tlok bedzie w GMP i przy okazji zobaczysz czy u ciebie byl dobrze ustawiony rozrzad Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach