Gość Dynia... Zgłoś #1 Napisano 1 Listopada 2008 Zauważyłem ostatnio, że przy dość dużej wilgotności powierza, mam delikatnie (ok.1cm) zaparowane przednie reflektory w narożnikach od strony grila. Rano, gdy było słonecznie widziałem, że już są czyste, ale wieczorem znów pojawiła się delikatna mgiełka w narożniku. Czy ktoś może ma podobne doświadczenia? Czy jest normalne czy to raczej nieszczelność? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #2 Napisano 1 Listopada 2008 to raczej nieszczelność Sam sobie odpowiedziałeś. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Dynia... Zgłoś #3 Napisano 1 Listopada 2008 Zastanawiałem się tylko czy jest dopuszczalne takie delikatne parowanie. Gdzieś słyszałem, że reflektor nie może być w 100% szczelny, stąd moje pytanie. Czyli rozumiem, że to niedopuszczalna usterka, która może być groźna w skutkach? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #4 Napisano 2 Listopada 2008 Zastanawiałem się tylko czy jest dopuszczalne takie delikatne parowanie.Gdzieś słyszałem, że reflektor nie może być w 100% szczelny, stąd moje pytanie. Czyli rozumiem, że to niedopuszczalna usterka, która może być groźna w skutkach? Reflektor nie powinien być zaparowany , może masz niedokładnie założony gumowy kapturek z tyłu obudowy lampy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rprzemek Zgłoś #5 Napisano 2 Listopada 2008 U mnie też zauważyłem to samo, czyli lekko zaparowane reflektory. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Dynia... Zgłoś #6 Napisano 2 Listopada 2008 Czyli może to jednak normalne i dopuszcalne przy dużej wilgotności? Wiem, że była jakaś akcja fabryczna związana z ksenonami, ale nie wiem co miała na celu. Dziś rano było OK, ale pod wieczór znowu zauważyłem delikatne zaparwanie (ok 1cm) w dolnych narożnikach lamp od strony grila. Z tyłu oglądałem, ale widziałem tylko plastikową osłonkę na zatrzask, która wyglądała na prawidłowo przytwierdzoną, niestety żadnego gumowego kapturka nie widziałem chyba, że jest pod plastikową osłonką. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość bartek72 Zgłoś #7 Napisano 2 Listopada 2008 Mam dokładnie to samo i to chyba jednak jest normalne. W instrukcji obsługi pisze czarno na białym, że niewielkie zaparowanie może się zdarzyć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blade13 Zgłoś #8 Napisano 19 Grudnia 2009 Również mam problem z przednimi reflektorami w Passacie B5. Są to lampy firmy Depo D2S/H7. Wszystko zakładane w ogrzewanym garażu, lampy uszczelnione dodatkowo silikonem w koło (schneły z otwartymi gumkami/dekielkami cala noc na grzejniku) no i niestety dalej sie parują. Na początku tylko w dolnych rogach od strony grilla a teraz juz po calości idzie... (Są zacieki od srodka, myslicie ze zejdą same? Jakies sposoby?) Teraz nie wiem czy mozna jakos zaślepic dolny odpowietrznik (na zalaczonym rysunku). Czy aby ta zaslepka plastikowa ktora tam sie wklada nie zaslania tego odpowietrznika? Jesli zaslania to moze ja wyjąć... Dodam, ze zaslepki zaorwek dobrze leza, kable od ksenonow dobrze uszczelnione... Juz nie mam pomyslu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mibi Zgłoś #9 Napisano 19 Grudnia 2009 Miałem to samo na początku użytkowania Tourana. Trochę zaparowane reflektory tylne i przednie ksenony. Przy okazji wizyty w serwisie zgłosiłem to i powiedzieli mi że to normalne, że dopóki zaparowanie jest małe i nie zasłania promienia światła to jest w normie. Ale jak zacząłem myć samochód na podwórku i nie lałem strumienia bezpośrednio na lampy to problem zniknął i od pół roku mam spokój. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dee_jay Zgłoś #10 Napisano 19 Grudnia 2009 lampy wedlug mnie zdecydowanie nie powinny parowac jesli jest w 100% sprawna, osobiscie nigdy mi sie to nie przytrafilo. Odstepstwem od normy byly tylko auta ktore mialy np klejone lampy (po stloczkach) takie lampy posiadaja mikropekniecia ktore bardzo trudno namierzyc i paruja... paruja... paruja... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Moro Zgłoś #11 Napisano 19 Grudnia 2009 lampy wedlug mnie zdecydowanie nie powinny parowac jesli jest w 100% sprawna, osobiscie nigdy mi sie to nie przytrafilo. Odstepstwem od normy byly tylko auta ktore mialy np klejone lampy (po stloczkach) takie lampy posiadaja mikropekniecia ktore bardzo trudno namierzyc i paruja... paruja... paruja... ja mam w b6 zwykłe lampy znaczy hidy;) i jest oki z tego co widziałem w bixenonach to raczej standardzik kilka sztuk zaparowanych lekko w narożniku od grilla ,wiec może ten typ tak ma ,ale szczerze powiem że chyba być tak nie powinno Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #12 Napisano 19 Grudnia 2009 Również mam problem z przednimi reflektorami w Passacie B5. Są to lampy firmy Depo D2S/H7. Wszystko zakładane w ogrzewanym garażu, lampy uszczelnione dodatkowo silikonem w koło (schneły z otwartymi gumkami/dekielkami cala noc na grzejniku) no i niestety dalej sie parują. Na początku tylko w dolnych rogach od strony grilla a teraz juz po calości idzie... (Są zacieki od srodka, myslicie ze zejdą same? Jakies sposoby?) Teraz nie wiem czy mozna jakos zaślepic dolny odpowietrznik (na zalaczonym rysunku). Czy aby ta zaslepka plastikowa ktora tam sie wklada nie zaslania tego odpowietrznika? Jesli zaslania to moze ja wyjąć... Dodam, ze zaslepki zaorwek dobrze leza, kable od ksenonow dobrze uszczelnione... Juz nie mam pomyslu. Nie powinno parować-pomyślcie co dzieje się z odbłyśnikami jak są zaparowane a temperatura jest w środku reflektora dość wysoka... Zacieki nie zejdą same niestety.Możesz ewentualnie wyczyścić środek reflektora(było na forum)oczywiście jak masz w miarę nowe lampy(i koniecznie woda destylowana-żeby nie pozostawiała zacieków i plamek),w przeciwnym razie powłoka z odbłyśnika po prostu zejdzie...Pzdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blade13 Zgłoś #13 Napisano 19 Grudnia 2009 Ok, ale co z ta zaslepka od odpowietrznika? Teraz nie wiem czy mozna jakos zaślepic dolny odpowietrznik (na zalaczonym rysunku). Czy aby ta zaslepka plastikowa ktora tam sie wklada nie zaslania tego odpowietrznika? Jesli zaslania to moze ja wyjąć... Dodam, ze zaslepki zaorwek dobrze leza, kable od ksenonow dobrze uszczelnione... Juz nie mam pomyslu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #14 Napisano 19 Grudnia 2009 Krystian,a masz jakiś odpowietrznik na górze klosza?Co do tego dolnego-jak na górze niema to ma być otwarty Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blade13 Zgłoś #15 Napisano 20 Grudnia 2009 Na gorze tez jest i jest drozny ale dolny z tego co pamietam to chyba jest jakos zatkany tą zaslepką jak na rys. Nie jestem tylko pewny na 100% dlatego pytam co z tym zrobic... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal.Enter Zgłoś #16 Napisano 20 Grudnia 2009 Może taki głupi pomysł. jakby przykleic takie woreczki pochłaniające wilgoc(takie jak do butów i plecaków dokładają). Można by to przykleic na tylnej obudowie. Co sądzićie ? Ją akurat mam problem z jedną tylną (od przecimglowych). Ale u mnie to ewidentnie wiem że jest pękniętą Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blade13 Zgłoś #17 Napisano 20 Grudnia 2009 Tez juz o tym myslelem, ale jak juz jest wilgoc to itak bede musial zapewne rozklejac reflektory. No ale to na lato, co zrobic teraz? Jak to wyglada u was w reflektorach Depo? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adrianos Zgłoś #18 Napisano 2 Stycznia 2010 ja miałem ten sam problem w mojej nowej kii cee'd. W serwisie powiedzieli żebym włączył pozycyjne, krótkie, długie, czystko co się da i zostawił tak auto na ok. 1 godz. Pomogło. No i jeszcze jedno. Jak myjecie autko to nie kierujcie strumienia wody bezpośrednio w szpary między lampą a: -zderzakiem -błotnikiem -maską Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #19 Napisano 2 Stycznia 2010 ja miałem ten sam problem w mojej nowej kii cee'd. W serwisie powiedzieli żebym włączył pozycyjne, krótkie, długie, czystko co się da i zostawił tak auto na ok. 1 godz. Pomogło. No i jeszcze jedno. Jak myjecie autko to nie kierujcie strumienia wody bezpośrednio w szpary między lampą a:-zderzakiem -błotnikiem -maską Pogratuluj serwisowi Wyschło-i co masz zamiar z tym fantem dalej robić,suszyć tak samo? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Moro Zgłoś #20 Napisano 2 Stycznia 2010 no nie powinno tak być lampa ma być szczelna wiec po prostu zostałeś spławiony Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach