Gość bobo9675 Zgłoś #1 Napisano 28 Października 2008 Witam!Potrzebuje informacji na szybko.Jak najlepiej i najlatwiej sprawdzic czy cewka daje iskre? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cysiokysio Zgłoś #2 Napisano 28 Października 2008 (edytowane) Ściągnąć przewód WN z kopułki i przyłożyć końcem gdzieś do silnika, druga osoba niech zakręci silnikiem. Powinna być widoczna przeskakująca iskra. Nie trzymać przewodu bezpośrednio reką bo może pożądnie pomerdać, naklepjej uzyć dobrze izolowanych kombinerek. Inny sposób to np zdjąć przewód WN ze śwecy przyłożyć do silnika(może być ze świecą) i odpalić samochód, tylko że w tym przypadku przyczyną braku iskry może być np awaria jakigoś elementu po drodze między cewką a świecą. No ale jeżeli jest iskra to znaczy że cewka jest ok. Edytowane 28 Października 2008 przez cysiokysio Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość bobo9675 Zgłoś #3 Napisano 28 Października 2008 A co to jest moduł?Juz byl kiedys niby wymieniany. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
toldek1 Zgłoś #4 Napisano 28 Października 2008 Macie koledzy wszystko dla silnika 2e w dziale dokumentacja, tylko jakos niewiele furmowiczów zadaje sobie trudu i chce uzyć szukajki. Naprawdę opisywać to co już jest specjalnie wrzucone na Forum się nie chce, chyba zeby nabić sobie postów. Link do posta http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=27650 Moze ktoś to przeniesie w inne bardziej widoczne miejsce, co zmniejszy ilość pytań na które odpowiedź lezy już na Forum. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cysiokysio Zgłoś #5 Napisano 28 Października 2008 A co to jest moduł?Juz byl kiedys niby wymieniany. Powiedz co się dzieje to postaramy sie pomóc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość bobo9675 Zgłoś #6 Napisano 28 Października 2008 Jechalem samochodem nagle przerwalzgasl i cisza.Zakrecil na chwile zaskoczyl i znowu umarl.I tak do dnia dzisiejszego kreci ale nie zaskakuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
toldek1 Zgłoś #7 Napisano 28 Października 2008 Sygnał z CKP jest? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość bobo9675 Zgłoś #8 Napisano 28 Października 2008 A co to jest? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
toldek1 Zgłoś #9 Napisano 28 Października 2008 CKP - bardziej po ludzku Hall, a jeszcze bardziej czujnik położenia w aparacie zapłonowym na schematach i VAG-u jako G40. Podanego linku pewnie nie czytałeś bo wiedziałbyś co to takiego CKP. Masz tu gotowca. Czujnik CKP.doc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomala75 Zgłoś #10 Napisano 28 Października 2008 czy silnik sterowany z aparatu można przerobić na sterowanie z cewki i czy dużo jest przeróbek? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
toldek1 Zgłoś #11 Napisano 29 Października 2008 czy silnik sterowany z aparatu można przerobić na sterowanie z cewki i czy dużo jest przeróbek? :confused: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach