Skocz do zawartości
Gość bobo9675

cewka

Rekomendowane odpowiedzi

Gość bobo9675

Witam!Potrzebuje informacji na szybko.Jak najlepiej i najlatwiej sprawdzic czy cewka daje iskre?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ściągnąć przewód WN z kopułki i przyłożyć końcem gdzieś do silnika, druga osoba niech zakręci silnikiem. Powinna być widoczna przeskakująca iskra. Nie trzymać przewodu bezpośrednio reką bo może pożądnie pomerdać, naklepjej uzyć dobrze izolowanych kombinerek.

 

Inny sposób to np zdjąć przewód WN ze śwecy przyłożyć do silnika(może być ze świecą) i odpalić samochód, tylko że w tym przypadku przyczyną braku iskry może być np awaria jakigoś elementu po drodze między cewką a świecą. No ale jeżeli jest iskra to znaczy że cewka jest ok.

Edytowane przez cysiokysio

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość bobo9675

A co to jest moduł?Juz byl kiedys niby wymieniany.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Macie koledzy wszystko dla silnika 2e w dziale dokumentacja, tylko jakos niewiele furmowiczów zadaje sobie trudu i chce uzyć szukajki. Naprawdę opisywać to co już jest specjalnie wrzucone na Forum się nie chce, chyba zeby nabić sobie postów. Link do posta http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=27650

Moze ktoś to przeniesie w inne bardziej widoczne miejsce, co zmniejszy ilość pytań na które odpowiedź lezy już na Forum.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A co to jest moduł?Juz byl kiedys niby wymieniany.

Powiedz co się dzieje to postaramy sie pomóc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość bobo9675

Jechalem samochodem nagle przerwalzgasl i cisza.Zakrecil na chwile zaskoczyl i znowu umarl.I tak do dnia dzisiejszego kreci ale nie zaskakuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

CKP - bardziej po ludzku Hall, a jeszcze bardziej czujnik położenia w aparacie zapłonowym na schematach i VAG-u jako G40.

Podanego linku pewnie nie czytałeś bo wiedziałbyś co to takiego CKP.

Masz tu gotowca.

Czujnik CKP.doc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czy silnik sterowany z aparatu można przerobić na sterowanie z cewki i czy dużo jest przeróbek?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czy silnik sterowany z aparatu można przerobić na sterowanie z cewki i czy dużo jest przeróbek?

:confused::confused:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności