Gość rafbud1986 Zgłoś #1 Napisano 24 Października 2008 Mam problem i niewiem czy to z mojej winy czy tez nie. Zamówilem na allegro biale tarcze do zegarów i zamontowałem je jest super ale...ale przestał działac mi wskaznik poziomu paliwa. przyznam sie ze zdejmowalem wskazówki. przed wczoraj rozebrałem jeszcze raz zegary i wydaje sie ok wskazówka o nic nieobciera i wskaznik chodzi lużno. jest jeszcze jedno od czasu zrobienie gaznika smigam tylko na benzynie moze paliwomierz sie zurzyl. Jak to sprawdzic?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajaru Zgłoś #2 Napisano 24 Października 2008 (edytowane) Zwróć uwagę czy działa Ci wskaźnik temperatury. Jeżeli nie masz wskazania temperatury i paliwa to przy rozbieraniu licznika mógł poluzować się stabilizator napięcia znajdujący się w podstawce wlutowanej w płytkę licznika. W" szukajce" wpisz zimne luty znajdziesz tam dużo informacji na temat zaniku wskazań poziomu paliwa i temperatury. Edytowane 24 Października 2008 przez kajaru korekta Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość rafbud1986 Zgłoś #3 Napisano 24 Października 2008 Temperatura działa i jest ok. ja nierozbieralem całych zegarow zdejmowałem tylko ta pierwsza plastikowa oslone no i te nieszczesne wskazowki. ale jak znajde chwile wolnego czasu to sprawdze wszystkie lutowania. w nowszych autach takie rzeczy sie dzieja to czemu nie w moim. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajaru Zgłoś #4 Napisano 24 Października 2008 (edytowane) Wskaźnik temperatury i poziomu paliwa, o ile dobrze pamiętam jest wciskany w zaciski na płytce licznika, może przy wymianie tarcz poruszyłeś na tyle mocno wskaźnikiem, że zaciski straciły styk i na wskaźnik paliwa nie dochodzi napięcie.Tutaj znajdziesz jak wyglądają styki wskaźnika paliwa i temperatury- strona 3, zdjęcie MVC-445F.JPG: http://oskamp.dyndns.org/gallery/Kombiinstrument Edytowane 24 Października 2008 przez kajaru dodanie odno?nika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość rafbud1986 Zgłoś #5 Napisano 24 Października 2008 oki jutro mam wolne to wyjme licznik i posprawdzam wszystko. wrazie czego dam znac jak efekty... Dziekuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość wlodzio Zgłoś #6 Napisano 24 Października 2008 najlepiej sprawdz jaki masz opor na wskazniku w baku - w bagazniku jest wtyczka na podlodze pod pokrywka ktora jest na 3 sruby, odkrec pokrywke, odlacz wtyczke, sprawdz opor w gniezdzie, wlacz stacyjke i do wtyczki wetknij jakis opornik - moze byc okolo 50 omow ale moze byc i wiekszy i wtedy zerknij czy wskazowka sie podnosi - jak nie to wina zegorow jak inaczej to wskaznik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość rafbud1986 Zgłoś #7 Napisano 24 Października 2008 a ta klapka w ktorym jest miejscu? bo ja mam po prawej stronie butle gazową i niewiem czy to niebedzie wadziło??? widziałem w poprzedniej robocie jak mój szef sprawdzał tak paliwomierz w w124 , krosował te dwa konektorki i wskazówka wędrowała na max do góry Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość rafbud1986 Zgłoś #8 Napisano 14 Grudnia 2008 Chcial bym oświerzyc temat sytuacja z tym pierniczonym paliwomierzem znowu sie pojawila....tylko z racji tego ze mam gaz i butle po prawej stronie bagaznika to niemoge dotrzec do tej klapki...wiecie ktorendy biegna i jakie ew. kolory maja te kable do paliwomierza.....prosze oo pomoc bo wkoncu na stacji okarze sie ze po nalaniu 5 litrów juz mam pełen zbiornik bo niewyjeżdzilem poprzednich tankowan Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #9 Napisano 8 Listopada 2010 Odkopuję temat,"najbardziej tytuł mi podpasował". Interesuje mnie oporność jaką podaje pływak-potencjometr w baku na wskaźnik poziomu paliwa na zegarach. Dedukuję że przy pełnym baku oporność będzie zerowa ,tylko jaka jest przy pustym baku. Od dawna korci mnie podłączenie czujnika poziomu LPG pod zegary, wiem jak to obejść aby wskaźnik pokazywał poziom paliwa z którego właśnie sie korzysta..tylko ta rezystancja. p.s. Wstyd się przyznać ale nie chce mi się dłubać w bagażniku , ale jeśli nikt nie udzieli mi konkretnej odpowiedzi to w końcu będę musiał tam zajrzeć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #10 Napisano 8 Listopada 2010 Wstyd się przyznać ale nie chce mi się dłubać w bagażniku , ale jeśli nikt nie udzieli mi konkretnej odpowiedzi to w końcu będę musiał tam zajrzeć. jak mi się spali pompka (odpukać w niemalowane) to zmierzę Ci rezystancję pływaka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #11 Napisano 8 Listopada 2010 (odpukać w niemalowane) Nie kuś losu.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #12 Napisano 8 Listopada 2010 Nie kuś losu....dawno mi w passku nic nie padło, a widzę po przebiegu że czas na wydatki niedługo przyjdzie... kiedyś w poprzednim passku zmieniałem pompę ale mnie wtedy jeszcze na forum nie było... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sadus Zgłoś #13 Napisano 8 Listopada 2010 Kiedyś w technikum robiłem pomiar pływaka, nie wiem czy pomogę bo nie wiem z jakiego auta on był ale może akurat się przyda: Pełny-2ohm Pusty-325ohm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #14 Napisano 8 Listopada 2010 witam podpinam się pod temat i mam pytanko czy ktoś ma może jakieś wiadomości jak znaleźć potencjometr o symbolu VDO 630 jest on przy pływaku przy pompie paliwa w B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF) 4x4? w aso maja całą pompę koszt 1200 zł. na szrotach brak w okolicach radomia i samym radomiu. pomocy. na alegro nie pokazują całych zdjęć pomp lub mówią że ich pompa pasuje do wszystkich. zależy mi tylko na potencjimetrze reszta jest bez znaczenia. pod zły temat się podpiąłeś... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #15 Napisano 12 Listopada 2010 Od dawna korci mnie podłączenie czujnika poziomu LPG pod zegary, wiem jak to obejść aby wskaźnik pokazywał poziom paliwa z którego właśnie sie korzysta..tylko ta rezystancja. mogę Ci zmierzyć rezystancję na pływaku od gazu bo mam wyjęty właśnie jeden (nie z mojego pasia) Wstyd się przyznać ale nie chce mi się dłubać w bagażniku , ale jeśli nikt nie udzieli mi konkretnej odpowiedzi to w końcu będę musiał tam zajrzeć. jak Ci się nie śpieszy to chyba możesz pomierzyć przy pełnym i pustym zbiorniku na wtyczce od pompki.. nie mam dojścia do swojej bo butla nad nią siedzi bo bym Ci zmierzył Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #16 Napisano 12 Listopada 2010 to chyba możesz pomierzyć przy pełnym Pełen bak to ten samochód miał w ubiegłym wieku . Ale dzięki za chęci. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #17 Napisano 12 Listopada 2010 Pełen bak to ten samochód miał w ubiegłym wieku .Ale dzięki za chęci. to zmierz przy pustym skoro masz przypuszczenia jak jest z pełnym Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach