Skocz do zawartości
Gość rafbud1986

Poziom paliwa- Niedziała

Rekomendowane odpowiedzi

Gość rafbud1986

Mam problem i niewiem czy to z mojej winy czy tez nie.

 

Zamówilem na allegro biale tarcze do zegarów i zamontowałem je jest super ale...ale przestał działac mi wskaznik poziomu paliwa. przyznam sie ze zdejmowalem wskazówki.

przed wczoraj rozebrałem jeszcze raz zegary i wydaje sie ok wskazówka o nic nieobciera i wskaznik chodzi lużno. jest jeszcze jedno od czasu zrobienie gaznika smigam tylko na benzynie moze paliwomierz sie zurzyl.

 

 

Jak to sprawdzic?? :confused:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zwróć uwagę czy działa Ci wskaźnik temperatury. Jeżeli nie masz wskazania temperatury i paliwa to przy rozbieraniu licznika mógł poluzować się stabilizator napięcia znajdujący się w podstawce wlutowanej w płytkę licznika. W" szukajce" wpisz zimne luty znajdziesz tam dużo informacji na temat zaniku wskazań poziomu paliwa i temperatury.

Edytowane przez kajaru
korekta

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość rafbud1986

Temperatura działa i jest ok. ja nierozbieralem całych zegarow zdejmowałem tylko ta pierwsza plastikowa oslone no i te nieszczesne wskazowki. ale jak znajde chwile wolnego czasu to sprawdze wszystkie lutowania. w nowszych autach takie rzeczy sie dzieja to czemu nie w moim.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wskaźnik temperatury i poziomu paliwa, o ile dobrze pamiętam jest wciskany w zaciski na płytce licznika, może przy wymianie tarcz poruszyłeś na tyle mocno wskaźnikiem, że zaciski straciły styk i na wskaźnik paliwa nie dochodzi napięcie.Tutaj znajdziesz jak wyglądają styki wskaźnika paliwa i temperatury- strona 3, zdjęcie MVC-445F.JPG:

http://oskamp.dyndns.org/gallery/Kombiinstrument

Edytowane przez kajaru
dodanie odno?nika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość rafbud1986

oki jutro mam wolne to wyjme licznik i posprawdzam wszystko. wrazie czego dam znac jak efekty... Dziekuje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość wlodzio

najlepiej sprawdz jaki masz opor na wskazniku w baku - w bagazniku jest wtyczka na podlodze pod pokrywka ktora jest na 3 sruby, odkrec pokrywke, odlacz wtyczke, sprawdz opor w gniezdzie, wlacz stacyjke i do wtyczki wetknij jakis opornik - moze byc okolo 50 omow ale moze byc i wiekszy i wtedy zerknij czy wskazowka sie podnosi - jak nie to wina zegorow jak inaczej to wskaznik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość rafbud1986

a ta klapka w ktorym jest miejscu? bo ja mam po prawej stronie butle gazową i niewiem czy to niebedzie wadziło??? widziałem w poprzedniej robocie jak mój szef sprawdzał tak paliwomierz w w124 , krosował te dwa konektorki i wskazówka wędrowała na max do góry

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość rafbud1986

Chcial bym oświerzyc temat sytuacja z tym pierniczonym paliwomierzem znowu sie pojawila....tylko z racji tego ze mam gaz i butle po prawej stronie bagaznika to niemoge dotrzec do tej klapki...wiecie ktorendy biegna i jakie ew. kolory maja te kable do paliwomierza.....prosze oo pomoc bo wkoncu na stacji okarze sie ze po nalaniu 5 litrów juz mam pełen zbiornik bo niewyjeżdzilem poprzednich tankowan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odkopuję temat,"najbardziej tytuł mi podpasował".

Interesuje mnie oporność jaką podaje pływak-potencjometr w baku na wskaźnik poziomu paliwa na zegarach.

Dedukuję że przy pełnym baku oporność będzie zerowa ,tylko jaka jest przy pustym baku.

Od dawna korci mnie podłączenie czujnika poziomu LPG pod zegary, wiem jak to obejść aby wskaźnik pokazywał poziom paliwa z którego właśnie sie korzysta..tylko ta rezystancja.

 

 

p.s.

Wstyd się przyznać ale nie chce mi się dłubać w bagażniku , ale jeśli nikt nie udzieli mi konkretnej odpowiedzi to w końcu będę musiał tam zajrzeć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wstyd się przyznać ale nie chce mi się dłubać w bagażniku , ale jeśli nikt nie udzieli mi konkretnej odpowiedzi to w końcu będę musiał tam zajrzeć.

jak mi się spali pompka (odpukać w niemalowane) to zmierzę Ci rezystancję pływaka ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
(odpukać w niemalowane)

Nie kuś losu....;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie kuś losu....
dawno mi w passku nic nie padło, a widzę po przebiegu że czas na wydatki niedługo przyjdzie... ;) kiedyś w poprzednim passku zmieniałem pompę ale mnie wtedy jeszcze na forum nie było...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś w technikum robiłem pomiar pływaka, nie wiem czy pomogę bo nie wiem z jakiego auta on był ale może akurat się przyda: Pełny-2ohm Pusty-325ohm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam podpinam się pod temat i mam pytanko czy ktoś ma może jakieś wiadomości jak znaleźć potencjometr o symbolu VDO 630 jest on przy pływaku przy pompie paliwa w B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF) 4x4? w aso maja całą pompę koszt 1200 zł. na szrotach brak w okolicach radomia i samym radomiu. pomocy. na alegro nie pokazują całych zdjęć pomp lub mówią że ich pompa pasuje do wszystkich. zależy mi tylko na potencjimetrze reszta jest bez znaczenia.

pod zły temat się podpiąłeś...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Od dawna korci mnie podłączenie czujnika poziomu LPG pod zegary, wiem jak to obejść aby wskaźnik pokazywał poziom paliwa z którego właśnie sie korzysta..tylko ta rezystancja.

mogę Ci zmierzyć rezystancję na pływaku od gazu bo mam wyjęty właśnie jeden (nie z mojego pasia)

Wstyd się przyznać ale nie chce mi się dłubać w bagażniku , ale jeśli nikt nie udzieli mi konkretnej odpowiedzi to w końcu będę musiał tam zajrzeć.

jak Ci się nie śpieszy to chyba możesz pomierzyć przy pełnym i pustym zbiorniku na wtyczce od pompki.. nie mam dojścia do swojej bo butla nad nią siedzi bo bym Ci zmierzył

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
to chyba możesz pomierzyć przy pełnym

Pełen bak to ten samochód miał w ubiegłym wieku ;).

Ale dzięki za chęci.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Pełen bak to ten samochód miał w ubiegłym wieku .

Ale dzięki za chęci.

to zmierz przy pustym skoro masz przypuszczenia jak jest z pełnym ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności