Skocz do zawartości
wasyllo007

półoś przednia prawa i przegub

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie

Mam pytanie dotyczące fachowości naprawy a mianowicie 2 tygodnie temu mechanik wymieniał osłony przegubów i prawą końcówkę drążka kierowniczego w Passacie b5 1.6 2000r a dziś samochód stanął.:) jechałem w korku i nagle brak napędu. Odholowałem auto do tego samego mechanika a on stwierdził, że padła prawa półoś i przegub i że tak się często może stać w korku!? Czy to faktycznie możliwe czy po prostu on najprawdopodobniej czegoś "nie dopilnował"? I jeszcze prośba o adres i telefon dobrego sklepu z częściami do VW w Krakowie. Dziękuję za fachową odpowiedź i pomoc bo nie znam się na tym!

Pozdrawiam Paweł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
padła prawa półoś i przegub i że tak się często może stać w korku!?

 

Hehehe, dobry tekst. Niech oglada co spapral i niech robi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
że padła prawa półoś i przegub

Tylko co się rzadko zdarza przy wjeździe w głęboką dziurę i raczej tylko przy szybkiej jeździe, (tak miałem we Wrocławiu parę lat temu na ul. Legnickiej gdzie starałem się szybko przejechać skrzyżowanie za którym była wyrwa w jezdni) a nie w korku przy wolnej jeździe

jechałem w korku i nagle brak napędu
. Poza tym przegub tak szybko się nie rozpada. Ja na rozpadającym przegubie w golfie jeździłem przez pół roku, ale wiedziałem że to się stanie gdyż stukał najpierw przy zakrętach (dźwięk grzechotki). Gdy zaczął grzechotać przy jeździe prosto pojechałem do mechanika na wymianę. Od momentu gdy zaczął grzechotać w czasie jazdy prosto przejechałem ok. 1400 km tj. ze Szczecina do Gołdapi i z powrotem. Zmień mechanika robi cię w bambuko Edytowane przez J@ceq

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

często się tak może stać w korku?

dość dziwne że nie stało się to przed jego robotą ja bym go przycisną

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzięki za pomoc bo mnie też jego teksty wydały się grubymi nićmi szyte!:) może ktoś jeszcze napisze co myśli żebym miał pewność jak będę go "przyciskał"?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
może ktoś jeszcze napisze co myśli żebym miał pewność jak będę go "przyciskał"?

Ja ci mogę napisać co o nim myślę ale modzi i tak by wywalili tego posta. Dlatego przemilczę. *&+%^$##@!~?) .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wasyllo007

 

Piszesz, że padła półoś i przegub ( który: zewnętrzny czy wewnętrzny?)a z półośką co się stało? Akurat ten element jest odporny na natychmiastowe uszkodzenie - musi się to wcześniej objawiać jakimś nienaturalnym dźwiękiem np. przy skręcaniu; tak jak to wcześniej napisał Jacek.Faktycznie lepiej zmień mechanika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

2 tygodnie wcześniej samochód przechodził przegląd techniczny i wszystko było Oki poza osłonami przegubów zewn i prawą końcówką drążka. Wspomniany mechanik dokonał naprawy przy okazji wymiany oleju itd. Przez 2 tygodnie od naprawy nie było żadnych stuków, zgrzytów - nic. Stałem w korku przez godzinę i przy kolejnej próbie podjechania po prostu nie ruszył. Nie było słychać żadnych niepokojących dźwięków.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności