Gość pawel.korycki Zgłoś #1 Napisano 20 Października 2008 (edytowane) Witam. Ostatnio wpadlem na szatanski pomysl i doszedlem do wniosku ze 170 kucykow to za malo. Podjechalem sobie do firmy ktora zajmuje sie tuningiem i pokazalem mojego paska 2.3 V5 170 KM. Byla godzina 14:00. Pogadalem, obejrzeli i powiedzieli ze moga mi zapodac spokojnie 200 KM albo 230 jak sobie zycze, ale juz nie dzisiaj, jutro mam wpasc.. Do wymiany dolot, wydech i ECU. W sumie ma sie zamknac w kwocie 900 funtow. Pomyslalem sobie ze 230 KM to juz troche przesada na przednia os(moj blad, chcialem paska z 4motion ale sie pospieszylem). Zakladamy wyciagniecie 200 KM i 260 - 270 NM. Teraz pytanko, ktos cos takiego juz swojemu zrobil (w takim motorze)? Rozumiem ze moge smialo od razu sprzeglo grzebac - jakie wstawic? Jakies podpowiedzi? Pomysly? Moze nie warto, tylko sprzedac i kupic V6 4motion? Z gory dzieki //Edit: Nie jestem przekonany czy maja hamownie... Tak mnie zakrecilo ze sie nie zapytalem. Ale jak na moj gust to nalezy autko zhamowac przed zeby zobaczyc czy motor zyje... Bo jak ma 140 KM to raczej chyba nie ruszac... Prawda li to? Edytowane 20 Października 2008 przez pawel.korycki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #2 Napisano 20 Października 2008 normalnie kijem w mrowisko... seryjne sprzęgło bez problemu przeniesie 300 Nm o ile jest zdrowe i nie upalałeś go w jakiś dziwny sposób. Ciekaw jestem efektów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiek 528 Zgłoś #3 Napisano 20 Października 2008 (edytowane) upewnij się że mają hamownie , pomiar przed i po , i że te wartości nie są z kosmosu hamowałem swojego u jednego szpeca na hamowni z dokładnością +-1Hp wyszło 198 ,dwa tygodnie pużniej na innej 172 powodzenia - dzwięk sie zmieni napewno Edytowane 21 Października 2008 przez artmin Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość mrozik Zgłoś #4 Napisano 20 Października 2008 tylko sprzedac i kupic V6 4motion? i tak właśnie zrób Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #5 Napisano 20 Października 2008 i tak właśnie zrób zależy do czego ma być auto używane... jeśli ma to być bardzo wygodny dupowóz bez aspiracji sportowych, to 4motion jak najbardziej... ale z V6 już dużo się zrobić nie da . <przemyślenia> Idealnie byłoby kupić V6 4x4 i zmienić silnik na jakieś świeże 1.8T... rozdłubać to na 300-350 koni i mieć radochę z jazdy... od razu nasuwa się jednak pytanie czy za te same pieniądze nie pójść w inną stronę - np. evo czy subaraka - koszta te same, a jednak auto przygotowane od dziecka do znoszenia trudów ulicznych i torowych przeciążeń... W obydwu przypadkach trzeba też mieć drugie auto do jazdy na codzień Może passata TDI? Bo na kompromisy tu liczyć nie ma co... </przemyślenia> Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiek 528 Zgłoś #6 Napisano 20 Października 2008 <przemyślenia>Idealnie byłoby kupić V6 4x4 i zmienić silnik na jakieś świeże 1.8T... rozdłubać to na 300-350 koni i mieć radochę z jazdy... a nie lepiej troszeczke mniej mocy a spalanie prawie o połowe mniejsze i jeżdzić gdzie się chce i jak się chce.......... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #7 Napisano 20 Października 2008 pokazalem mojego paska 2.3 V5 170 KM. Byla godzina 14:00. Pogadalem, obejrzeli i powiedzieli ze moga mi zapodac spokojnie 200 KM albo 230 jak sobie zycze, ale juz nie dzisiaj, jutro mam wpasc.. text roku:) poprosze 2x230km i raz frytki.... stary jesli silnik trzyma serie to za 900 funtow dociagna Ci do max 190km... a moim zdaniem nawet nie. 180 bedzie super. Idealnie byłoby kupić V6 4x4 i zmienić silnik na jakieś świeże 1.8T... rozdłubać to na 300-350 koni i mieć radochę z jazdy... od razu nasuwa się jednak pytanie czy za te same pieniądze nie pójść w inną stronę - np. evo czy subaraka - koszta te same, a jednak auto przygotowane od dziecka do znoszenia trudów ulicznych i torowych przeciążeń... swiete slowa Marku, swiete slowa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość pawel.korycki Zgłoś #8 Napisano 21 Października 2008 text roku:) poprosze 2x230km i raz frytki.... A wiesz ze mialem identyczne wrazenie? Goscie niezli sa... 2 x 230 koni, raz frytki na wynos prosze, hehehe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość hezek Zgłoś #9 Napisano 21 Października 2008 ja miałem na tym silniku 175KM po ABT i też wchodzili na jakies 190 i trochę wątpię w te 230KM ale może sie wykażą Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość pawel.korycki Zgłoś #10 Napisano 21 Października 2008 Opcja 230 KM mnie nie kreci. Chodzi o to ze chce mu trosze dodac wigoru a nie zajezdzic. I tak 200 KM z 2.3 L bez dmuchawy to bedzie niezly wynik. Ale caly czas sie zastanawiam czy jest sens... Narazie spokojnie jeszcze czytam, ogladam i pytam. Kase zdarze wydac... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #11 Napisano 21 Października 2008 no to uwierz ze nie bedziesz mial 200km. nie ma takiej opcji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #12 Napisano 21 Października 2008 ...oj może się uda Samym programem wg reklamy robi się 187 (albo 186.99, nie widać dokładnie LOL ), a plus wydech to paaaaaanie... Na paliwie 99+ i ze zrobionym wydechem powinien pójść do 190... tyle w teorii. http://www.hs-elektronik.com/datenblatt-e/vw-beetle-23v5-170ps-220nm.html generalnie mało odczuwalne to będzie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość pawel.korycki Zgłoś #13 Napisano 21 Października 2008 Normalnie podjade jeszcze sie wypytac. Bo nie chce topic prawie tysiaka Elzbiet po to zeby mi na hamowni ladnie wykres wygladal. Swoja droga, to czy to prawda ze paski W8 sa ociezale?? Bo moze cos takiego? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arturoski Zgłoś #14 Napisano 21 Października 2008 Kup sobie audi a4 1.8t quattro i bedziesz zadowolony i dlubac mozna do woli. Zapytaj sie o jaka moc im chodzilo czy na silniku czy na kolach itd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #15 Napisano 21 Października 2008 passek W8 to raczej ciekawostka techniczna niż auto z perspektywami na rozwój. Dobijają szczególnie problemy z ceną podstawowych części zamiennych, których po prostu nie ma nigdzie indziej, niż w salonie i to na zamówienie (słynne tarcze 335x45 mm kosztujące w granicach "tałzena elżbiet" - temat był na forum). A 1.8T quattro to bezawaryjnie jeżdżące 180...200...250...300 koni - w zależności od dyspozycji finansowych Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #16 Napisano 21 Października 2008 przyjedz do polski to GTO ci zdlubie lekko to auto, zeby chociaz charakterystyka silnika byla inna i przyjemniej jezdzilo. mocy po wolnossaku nie oczekuj, aczkolwiek moze pare kuni by to dalo [nieodczuwalne w zasadzie]. tylko ciurbo panie waldku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #17 Napisano 21 Października 2008 dobrze Ci sie wydaje. W8 to muł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Mad_Mac Zgłoś #18 Napisano 24 Października 2008 Wejdz na http://www.golfv5.co.uk i poczytaj. Jest koles robiacy ecu dla klubowiczow po 150f. Wszyscy na maxa zadowoleni. 200 koni to mysle ze jak zrobisz wydech z kolektorem+program+dolot. Na youtubeie sa filmiki z moim dolotem a na forum znajdziesz jak samemu go zrobic wic za to bym nie placil ciezkich pieniedzy. Ja znalazlem inny sposob. V5 pozostaje wygodnym szybkim dupowozem a robie prawko na motor i kupuje scigacza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marios Zgłoś #19 Napisano 24 Października 2008 No 200KM to jak najbardzie realne ale jak grubo podłubią z wydechem i dolotem - napewno sam program nie da takiego przyrostu ... 220KM ze 170KM (o ile to zdrowa seria) to tylko z turbo, bo napewno nie na wolnossaku ... pojechałbym na niezależną hamownie przed i po modyfikacji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość hezek Zgłoś #20 Napisano 24 Października 2008 ja na tym silniku miałem 175KM z wydechem i bym 2 raz w to nie wszedł! za mało pod butem zbyt mało w kieszeni 2.3 spalanie dużo wyżej niż teraz moje 2.8 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach