Skocz do zawartości
wiktor133

silnik pracuje tylko na wolnych obrotach ??

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, dziś zmieniłem silnik w moim pasku na 1.6 diesel i znowu problemy ;/. Po założeniu silnik zapalił za pierwszym razem bez żadnego kręcenia nawet i wszedł na bardzo wysokie obroty ( na około 3 sek ) po czym zgasiłem go i ponownie odpaliłem niestety po tym zabiegu już w ogóle nie reagował na dodawanie gazu chodził ledwo co, drgając na wolnych obrotach na dodatek przy wyciągniętym ssaniu. Aby sprawdzic co może byc przyczyną podłączyłem wąż doprowadzający paliwo do pompy bezpośrednio do butelki z ropą po czym nastąpiła niewielka poprawa , silnik wchodził na wyższe obroty ale nadal nie były to obroty takie jak byc powinny. Nie wiem co na tej podstawie wnioskowac, co mogę jeszcze sprawdzic ? pozdrawiam i dzięki wielkie za każdą podpowiedź

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sprawdz ustawienie rozrzadu koniecznie

poza tym moze byc uszkodzona pompa wtryskowa...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozrząd nie był ruszany, a silnik podobno chodził do końca bez zarzutów , sam wyciągałem go z rozbitego golfa w niemczech więc chyba nie był trefny , silnik cały czas pali na tyk czy zimny czy ciepły tylko te obroty , mam nadzieje że to nie pompka ;/ A jeszcze ma pytanie czy w razie stwierdzenia usterki pompy mogę przełożyc górę z pompy od zwykłego diesla do pompy od turbo diesla ? ( doły tych pomp wyglądają tak samo ) pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

po zdjęciu dekla z pompy okazało się że w środku zrobił się delikatny rdzawy nalot, i chyba przez to pompa nie ciągnęła paliwa , próbowałem przekładac dół z pompy od turbodiesla a dekiel od zwyklego, na owej pompie silnik zapalał z trudem i chodził tylko na najwyższych obrotach :/ , musiałem zakupic oryginalną pompe , po jej montażu silniczek pracuje elegancko, i jest bardzo mocny (mocniejszy niż mój dobity turbodieselek, 130 km/h bez problemu). Mam jedno pytanie , ponieważ po zmianie pompy, gdy silnik pracuje na wolnych obrotach tuż po zapaleniu ( bez ssania ), to wszystko bardzo drga w środku , gdy się rozgrzeje wszystko jest w pożądku . Przy starym silniku tuż po zapaleniu nie było takich takich drgań ( może minimalne ) chociaż zawsze zapalał bez ssania. Próbowałem te drgania zniwelowac śrubą od regulacji obrotów ale nie pomaga , ponieważ gdy podkręce delikatnie obroty później na ciepłym silniku ma za wysokie :/ , czy jest jeszcze coś do regulacji przy pompie co pomoże mi zniwelowac duże drgania na zimnym silniku ??? Jak wy palicie swoje dieselki przy temp w granicach zera , ze ssaniem czy bez ? pozdrawiam i dzięki za wszelkie wskazówki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ze ssaniem czy bez

Zawsze z ssaniem. Jak odpalam bez, to samochód dostaje drgawek niczym alkoholik po tygodniowym odwyku...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bez przyspieszacza, na zimno ma obroty rzędu 700 ale niespecjalnie sie trzęsie...

calkiem OK jest jesli potrzymam 1000rpm przez 5-10 sekund po odpaleniu :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności