sadus Zgłoś #1501 Napisano 23 Lipca 2010 Przyjedź do Cito Auto na górce:D 149zł nabicie. Mam tam właśnie praktyki:D Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MeCeNaS Zgłoś #1502 Napisano 23 Lipca 2010 149zł nabicie bez względu na to ile czynnika będzie brakowało ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sadus Zgłoś #1503 Napisano 23 Lipca 2010 Bez względu:) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Majcin Zgłoś #1504 Napisano 23 Lipca 2010 Sławek, swojego starego parcha wyrejestrowałeś Ciągle widzę go na LKS Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skcrack Zgłoś #1505 Napisano 24 Lipca 2010 Sławek, swojego starego parcha wyrejestrowałeś Ciągle widzę go na LKS Łoo masz, to padło jeszcze jeździ? U mnie zgłoszony, a kiedy on przerejestruje to mnie wisi Tylko szkoda że ramek nie było jak zdjąć Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vpuchaty Zgłoś #1506 Napisano 24 Lipca 2010 Panowie, jest taki motyw... Poszukuję jakiegoś serwisu klimy gdzie można uzupełnić czynnik Może ktoś polecić jakiś zakład gdzie nie wołają jak za mokre zboże?Przykładowo dowiedziałem się w jednym miejscu i koleś mi powiedział ok. 220-230, w innym 180. Pozdro http://www.zumi.pl/536936,Auto_Spec_Naprawa._Piotr_Laszcz,Motycz,firma.html Ja u niego robiłem klime. 150 PLN w tym nabicie ok 550g środka, dokładnie oczyszczone wszystko, łącznie z parownikiem i sprawdzenie szczelności. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lsw Zgłoś #1507 Napisano 24 Lipca 2010 witam panowie potrzebuje pomocy dzisiaj podczas ulewy moj "madry"brat wjechał moim paskiem w naprawde głeboka wode silnik zgasł i nie da sie go teraz odpalic i moje pytanie brzmi co teraz robic z tym fantem ?? narazie czekam az wszystko wyschnie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wilczak Zgłoś #1508 Napisano 24 Lipca 2010 jak zassał wody to może być buba Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szkielo82 Zgłoś #1509 Napisano 24 Lipca 2010 Może tylko coś z elektryką. Sprawdź czy masz w ogóle iskrę. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lsw Zgłoś #1510 Napisano 24 Lipca 2010 probowałem go odpalic i na chwile załapał a potem zgasl i zostawiełm go zeby wszystko przesechlo Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MeCeNaS Zgłoś #1511 Napisano 24 Lipca 2010 Zobacz filtr powietrza czy bardzo mokry. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skcrack Zgłoś #1512 Napisano 24 Lipca 2010 Może tylko coś z elektryką. Sprawdź czy masz w ogóle iskrę. Wnioskuję, że chodzi o diesla Jak MeC napisał - sprawdź f. powietrza. Jeśli mokry, to mógł zassać wody na cylindry a wtedy może być buba Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szkielo82 Zgłoś #1513 Napisano 24 Lipca 2010 Wnioskuję, że chodzi o diesla Sorki, nie zwróciłem uwagi na ten drobny szczegół Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lsw Zgłoś #1514 Napisano 24 Lipca 2010 a jesli zassał wode to co wtedy ?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skcrack Zgłoś #1515 Napisano 24 Lipca 2010 a jesli zassał wode to co wtedy ?? Odpowiem cytatem z AutoŚwiata znalezione gdzieś w sieci: Jeżeli w czasie przejeżdżania przez głęboką kałużę silnik zassie wodę, należy nastawić się na bardzo duże wydatki. W przeciwieństwie do lotnej mieszaniny paliwa z powietrzem, wody nie można sprężyć. Kiedy więc do silnika trafi więcej niż kilka kropli wody, to nawet najsolidniejsza konstrukcja zostanie zdemolowana – pogną się korbowody, może też dojść do uszkodzenia głowicy. Czasem udaje się odjechać z miejsca awarii, ale jednostka napędowa wyraźnie traci moc i głośno stuka. W większości aut fabryczne wloty powietrza zamontowano na tyle wysoko, że zassanie wody grozi tylko w przypadku wjechania w kałużę z bardzo dużą prędkością. Gorzej mają posiadacze aut po tuningu, z niefabrycznym osprzętem silnika – są one zwykle bardziej narażone na tego typu szkody. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lsw Zgłoś #1516 Napisano 24 Lipca 2010 filtr powietrza jest wilgotyny Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skcrack Zgłoś #1517 Napisano 24 Lipca 2010 filtr powietrza jest wilgotyny Rozbieraj po kolei, i sprawdzaj czy dalej nie jest mokro/wilgotno. Papier wchłonie wodę, a nie wiadomo ile wody przeszło dalej... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lsw Zgłoś #1518 Napisano 24 Lipca 2010 (edytowane) dzisiaj juz nic nei zrobie musi poczekac do jutra a jutro sciagne kogos bardzie kumatego zeby zerknał mi pod maske mzoe cos doradzi. probowałem odpalic silnik jakos załapał pochodzil przez chwile a potem zgasł Edytowane 24 Lipca 2010 przez lsw Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Majcin Zgłoś #1519 Napisano 24 Lipca 2010 mec a co Ty motostata z poprzedniegfo paska dales do podpisu?? czy juz go na emeryture odstawiles:D Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MeCeNaS Zgłoś #1520 Napisano 25 Lipca 2010 Co Ty, motostat liczy z AJM'a, tylko dawno nie miałem czasu uzupełniać, ale dobry wynik, prawda ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach