Skocz do zawartości
Gość nowak_darek

buczenie po wyłączeniu zapłonu

Rekomendowane odpowiedzi

Gość nowak_darek

Czesc wszystkim od 4 misięcy jestem posiadaczem paska i ostatnio dopadł mnie problem mianowicie po wyłączeniu silnika wylaczeniu zapłonu cały czas buczy cichutko pompa paliwa czym to moze byc spowodowane obawiam sie ze ostatnio mechanik mnie skroil za naprawe alternatora a to nie jest wina alternatora tylko wlasnie nie wylanczania sie pompy paliwa co jest tego przyczyna i jak to naprawic autko chodzi sprawnie dzis pierwszy raz nie moglem uruchomic autka akumulator wyczerpany :) zdaje mi sie własnie ze przez pompe paliwa myslałem ze po paru minutach sie wylancza sama ale chyba bylem w błedzie prosze o jakies wskazowki i pomoc w znalezieniu usterki

 

Z góry DZIEKUJE za odpowiedzi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Piszesz w sposób niezrozumiały, aczkolwiek wiem, o co Tobie chodzi.

Pisz poprawną polszczyzną. Przeczytaj regulamin jeszcze raz i stosuj się do niego korzystając z opcji "Pisownia" przed wysłaniem posta.

 

 

=====

Zdaje się, że sterownik silnika odpowiedzialny jest za włączanie i wyłączanie pompy.

Albo podaje on cały czas sygnał do przekaźnika pompy paliwowej, albo ktoś podpiął pompę na krótko, albo przekaźnik pompy padł i podaje na nią napięcie.

Przekaźnik pompy z opisem 167 jest w prawym dolnym rogu tablicy z przekaźnikami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość nowak_darek

napewno się poprawie w następnych postach rzeczywiście troszke niezrozumiale to napisałem

 

 

======

ostatnie pytanie jak sprawdzić że przekaźnik jest uszkodzony i wrazie czego gdzie go moge zakupić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
napewno się poprawie w następnych postach żeczywiście troszke niezrozumiale to napisałem

Rzeczywiście, włącz interpunkcję i ortografię. Używanie przycisku "pisownia"pomaga :626:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej będzie, jak podczas pracy pompy paliwa na wyłączonym silniku wyjmiesz ten przekaźnik. Jeśli pompa zatrzyma się, to wtedy pożycz od kogoś taki sam przekaźnik (167) i załóż u siebie. Jeśli Będzie już ok, to przekaźnik do wymiany. Jeśli dalej będzie pracowała, to musisz sprawdzić, czy po wyłączeniu napięcia przekaźnik dostaje kompletne zasilanie na styki swojej cewki. W tym przypadku dostaje i trzeba sprawdzić skąd tak naprawdę zasilany jest ten przekaźnik. Być może coś wcześniej go zasila.

Niestety trudno jest pisać w ciemno nie widząc efektów.

 

Do roboty.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość aro_i

A może to buczy pompka od zamka centralnego, ma gdzieś małą nieszczelnośc i cały czas dobija ciśnienie.

Tak mi przyszło do głowy :611:

 

A tak nawiasem mówiąc to ta pisownia jeszcze działa, bo coś niechce mi podkreślać :638:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość nowak_darek

mi też coś nie podkreśla

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności