Skocz do zawartości
PiotrekJ85

Podejdą takie alusy?

Rekomendowane odpowiedzi

a jakie felgi beda najlepsze do tych opon chodzi tu o parametry

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wez sobie takie jakie masz w brief'ie i ci trzec nie powinno tam jest bodajze ET 38, badz 45 nie jestem pewien, jednak wszystko zalezy od zawieszenia. Pamietajcie ze w oryginale passaty do sierpnia 92r byly nizsze od tych wypuszczanych pozniej, co widac na ulicach zresztą, wiec nalezy to wziac pod uwagę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam i odgrzewam .

Mam jedno zasadnicze pytanie - chodzi o dystanse 10mm 4x100, czy mogą być te z otworami przelotowymi dokręcane razem z kołem do piasty , czy może przykręcane do piasty osobno i do nich dopiero koło. Rzecz cała jest w tym ,że załozyłem felunek o rozmiarze ET45 i przy pełnym skręcie felga ociera rantem o końcówkę drążka kierowniczego - przypuszczam że te 10mm dystansu powinno załatwić sprawę, tylko tak jak napisałem wcześniej - jakie zastosować?

 

27042011380.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z ciekawości co to za felga? Mam 14" też ET45 i nic nie obciera

 

---------- Post added at 15:58 ---------- Previous post was at 15:57 ----------

 

Chyba że ciężarek, u mnie są naklejane.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Obciera tylko przy pełnym skręcie w prawo.

alu fel1.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
przy pełnym skręcie felga ociera rantem o końcówkę drążka kierowniczego

Na obu kołach się tak dzieje?

Obciera tylko przy pełnym skręcie w prawo.

Jedank tylko na jednym zatem masz żle ustawione drążki..inny promień skrętu w lewo i prawo, skorygowanie drążków zlikwiduje obcieranie.

Policz obroty kierownicą w lewo i wprawo do oporu to się przekonasz.

 

Dystanse 10 milimetrowe można na upartego wpakować na przód, ważne aby miały zatoczony rant do felg jak i przetoczenie do piasty w przeciwnym wypadku kola po jakimś czasie zaczną bić a śruby zaczną się krzywic, na tylnej osi takie coś można zastosować nawet bez zatoczeń w dystansie...miałem w innym aucie (przód napęd) takie na tyle i nic się ze śrubami ani z biciem kół nie działo.

Edytowane przez lebow

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Policz obroty kierownicą w lewo i wprawo do oporu to się przekonasz.

 

Tak też zrobiłem dzisiaj .. i jasna cholera.. miałeś rację. w zeszłym roku wymieniałem drążki i pilnowałem wymiaru (tego stałego) na lewym drążku , a na prawym robiona regulacja- z tym że później jeszce raz była robiona zbieżność i może mechanior coś poręcił (nie zwróciłem uwagi bo miałem wtedy załozone stalówki ET38)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
pilnowałem wymiaru (tego stałego)

Chrzań ten niby stały wymiar...to nic nie daje....najważniejsze to to aby promienie skrętu w obu kierunkach były jednakowe.

Ten stały wymiar odnosi się do drążka który nie ma regulacji...zdarzały sie takie...widziałem coś takiego w Gofie MK2...skoro oba drązki są rgulowane to i regulujemy zbieżność na obu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Chrzań ten niby stały wymiar

 

Tak też zrobię , tylko szkoda mi trochę znowu wyłozyć kasę na ponowne ustawianie zbieżności, może poczekam aż się któraś końcówka drążka wypierniczy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tak też zrobię , tylko szkoda mi trochę znowu wyłozyć kasę na ponowne ustawianie zbieżności, może poczekam aż się któraś końcówka drążka wypierniczy.

prędzej opony się zetną ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ylko szkoda mi trochę znowu wyłozyć kasę na ponowne ustawianie zbieżności

Jeśli zbieżność masz dobrze to tylko popuszczasz nakrętki kontrujące końcówkę drążka i o tyle samo obrotów jeden drążek skracasz a drugi wydłużasz....aby lekko sie wszystko kręciło to przed warto szczotką druciana oczyścić gwint drążka i psiknąć odrdzewiaczem potem zakonserwować smarem.

Po całej operacji wyrównania promieni skrętu zdejmujemy kierownicę i przestawiamy ja na wieloklinie bo niestety sie w którąś stronę przekręci.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam!! Chciałbym kupić felgi ATS cup 7jx15 et 20 4x100 do mojego passata. Czy te felgi do niego wejdą?? Najbardziej boje się o ET, bo fabrycznie mam 38.

 

_scalone

Edytowane przez GURAL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności