goldi Zgłoś #21 Napisano 3 Lutego 2010 a jakie felgi beda najlepsze do tych opon chodzi tu o parametry Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arth Zgłoś #22 Napisano 3 Lutego 2010 Wez sobie takie jakie masz w brief'ie i ci trzec nie powinno tam jest bodajze ET 38, badz 45 nie jestem pewien, jednak wszystko zalezy od zawieszenia. Pamietajcie ze w oryginale passaty do sierpnia 92r byly nizsze od tych wypuszczanych pozniej, co widac na ulicach zresztą, wiec nalezy to wziac pod uwagę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kris Zgłoś #23 Napisano 29 Czerwca 2011 Witam i odgrzewam . Mam jedno zasadnicze pytanie - chodzi o dystanse 10mm 4x100, czy mogą być te z otworami przelotowymi dokręcane razem z kołem do piasty , czy może przykręcane do piasty osobno i do nich dopiero koło. Rzecz cała jest w tym ,że załozyłem felunek o rozmiarze ET45 i przy pełnym skręcie felga ociera rantem o końcówkę drążka kierowniczego - przypuszczam że te 10mm dystansu powinno załatwić sprawę, tylko tak jak napisałem wcześniej - jakie zastosować? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #24 Napisano 29 Czerwca 2011 Z ciekawości co to za felga? Mam 14" też ET45 i nic nie obciera ---------- Post added at 15:58 ---------- Previous post was at 15:57 ---------- Chyba że ciężarek, u mnie są naklejane. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kris Zgłoś #25 Napisano 29 Czerwca 2011 Obciera tylko przy pełnym skręcie w prawo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #26 Napisano 29 Czerwca 2011 (edytowane) przy pełnym skręcie felga ociera rantem o końcówkę drążka kierowniczego Na obu kołach się tak dzieje? Obciera tylko przy pełnym skręcie w prawo. Jedank tylko na jednym zatem masz żle ustawione drążki..inny promień skrętu w lewo i prawo, skorygowanie drążków zlikwiduje obcieranie. Policz obroty kierownicą w lewo i wprawo do oporu to się przekonasz. Dystanse 10 milimetrowe można na upartego wpakować na przód, ważne aby miały zatoczony rant do felg jak i przetoczenie do piasty w przeciwnym wypadku kola po jakimś czasie zaczną bić a śruby zaczną się krzywic, na tylnej osi takie coś można zastosować nawet bez zatoczeń w dystansie...miałem w innym aucie (przód napęd) takie na tyle i nic się ze śrubami ani z biciem kół nie działo. Edytowane 29 Czerwca 2011 przez lebow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kris Zgłoś #27 Napisano 30 Czerwca 2011 Policz obroty kierownicą w lewo i wprawo do oporu to się przekonasz. Tak też zrobiłem dzisiaj .. i jasna cholera.. miałeś rację. w zeszłym roku wymieniałem drążki i pilnowałem wymiaru (tego stałego) na lewym drążku , a na prawym robiona regulacja- z tym że później jeszce raz była robiona zbieżność i może mechanior coś poręcił (nie zwróciłem uwagi bo miałem wtedy załozone stalówki ET38) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #28 Napisano 30 Czerwca 2011 pilnowałem wymiaru (tego stałego) Chrzań ten niby stały wymiar...to nic nie daje....najważniejsze to to aby promienie skrętu w obu kierunkach były jednakowe. Ten stały wymiar odnosi się do drążka który nie ma regulacji...zdarzały sie takie...widziałem coś takiego w Gofie MK2...skoro oba drązki są rgulowane to i regulujemy zbieżność na obu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kris Zgłoś #29 Napisano 1 Lipca 2011 Chrzań ten niby stały wymiar Tak też zrobię , tylko szkoda mi trochę znowu wyłozyć kasę na ponowne ustawianie zbieżności, może poczekam aż się któraś końcówka drążka wypierniczy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #30 Napisano 1 Lipca 2011 Tak też zrobię , tylko szkoda mi trochę znowu wyłozyć kasę na ponowne ustawianie zbieżności, może poczekam aż się któraś końcówka drążka wypierniczy. prędzej opony się zetną Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #31 Napisano 1 Lipca 2011 ylko szkoda mi trochę znowu wyłozyć kasę na ponowne ustawianie zbieżności Jeśli zbieżność masz dobrze to tylko popuszczasz nakrętki kontrujące końcówkę drążka i o tyle samo obrotów jeden drążek skracasz a drugi wydłużasz....aby lekko sie wszystko kręciło to przed warto szczotką druciana oczyścić gwint drążka i psiknąć odrdzewiaczem potem zakonserwować smarem. Po całej operacji wyrównania promieni skrętu zdejmujemy kierownicę i przestawiamy ja na wieloklinie bo niestety sie w którąś stronę przekręci. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin92passat Zgłoś #32 Napisano 3 Lipca 2011 (edytowane) Witam!! Chciałbym kupić felgi ATS cup 7jx15 et 20 4x100 do mojego passata. Czy te felgi do niego wejdą?? Najbardziej boje się o ET, bo fabrycznie mam 38. _scalone Edytowane 3 Lipca 2011 przez GURAL Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach