bart_71 Zgłoś #21 Napisano 15 Października 2011 W moim AWX mam to samo, już nie wiem co robić, wymienione swiece, czujnik temperatury i dalej to samo. dzieje się to tylko przy zimnym silniku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
weak_michael Zgłoś #22 Napisano 15 Października 2011 Tylko VAG,z czujnikami cieczy bywa rozmaicie,poza tym kąt wtrysku.Różnie bywa... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bart_71 Zgłoś #23 Napisano 15 Października 2011 no właśnie na vagu pusto, żadnych błędów. Czujnik temperatury zmieniony na oryginalny.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
weak_michael Zgłoś #24 Napisano 15 Października 2011 Czujnik niestety nie zawsze błędy ukazuje,zerkałeś jaką temperaturę pokazuje o poranku?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kopisek Zgłoś #25 Napisano 15 Grudnia 2011 Panowie pisze o tym trochę późno bo temacik trochę ucichł ale może jakoś i jeszcze pomogę... Z problemem borykałem się od zeszłego roku ale teraz sie zawziąłem i postanowiłem nie odpuścić. Sprawa wygląda tak ze całym winowajcą tych wysokich obrotów był jednak czujnik temperatury. W ubiegłym roku ponieważ miałem błąd z tego fabrycznego ( czarny wtyk) kupiłem oryginał ale już z zielonym wtykiem. Z tego czujnika błędów nie było ale okazało się ze pojawił się problem z tymi obrotami a, że był nowy oryginalny to przecież musiał być dobry aczkolwiek nie koniecznie. Zdobyłem czujnik oryginalny używany z czarnym wtykiem założyłem i narazie jest ok żadnych błędów i problemów z odpalaniem... Dodam jeszcze, ze za ten używany zapłaciłem 10 zł ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Meon Zgłoś #26 Napisano 1 Stycznia 2012 Ja mam niestety w AVB podobny problem, tylko że nie zupełnie na zimnym silniku. Rano zawsze bez problemu odpala po 1 strzale, świece się podgrzewają jak w każdym, ok 3sek. Samochód z pewnym przebiegiem ok 160tys. Po odpaleniu wszystko ok, jednak po przejechaniu kilku KM, postoju(tak, że silnik nie ostygnie do końca, ale ma mniej niż powiedzmy 70st.), ponownym odpaleniu dzieje się coś takiego. Obroty podwyższone, przy odpalaniu na krótką chwilę nawet do 2ys. dochodzą. Długo są podwyższony nie wiem, bo jak na razie zawsze jechałem nie zwracając na to uwagi. Dzisiaj doszedł kolejny objaw - nie gasnąca kontrolka świec żarowych na liczniku. Jak tylko dojdę do VAG'a, zobaczę błędy. Może to być też jakiś czujnik? Boję się o coś poważniejszego, jak popmpowtryski. Pozdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Meon Zgłoś #27 Napisano 2 Stycznia 2012 Błąd: 17664 engine coolant temp sensor g62 open or short to plus p1256 - 35 - 10 intermittent Wymieniam czujnik:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość dzida 83 Zgłoś #28 Napisano 3 Stycznia 2012 witam ja mialem podobny objaw tylko jak temperatura byla ponizej 5 stopni to jak zapalilem silnik to mi nierowno chodził i kopcił na bialo najpierw zmieniłem swiece zarowe to samo i potem dalej szukałem jak odpialem wtyczke z czujnika temp wtrysku to sie pojawialo dopiero grzanie na swiecach [efekt długiego grzania jak czujnik odłaczysz] kupilem czujnik i autko teraz chodzi nawet przy minusowych temperaturach:dobrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WojtasTDI Zgłoś #29 Napisano 5 Stycznia 2012 Dzisiaj jak auto chodziło chwilę na wolnych obrotach to zaczęła mi mrygać kontrolka od świec żarowych. Zgasiłem samochód po chwili odpaliłem ponownie ruszyłem i po ujechaniu kilku metrów kontrolka zaczęła mrugać i po chwili zgasła. Co to może być?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
weak_michael Zgłoś #30 Napisano 5 Stycznia 2012 Dzisiaj jak auto chodziło chwilę na wolnych obrotach to zaczęła mi mrygać kontrolka od świec żarowych. Zgasiłem samochód po chwili odpaliłem ponownie ruszyłem i po ujechaniu kilku metrów kontrolka zaczęła mrugać i po chwili zgasła. Co to może być?? Wojtku,wróżę z kuli,że to może być wszystko albo nic.Na poważnie zaś,podepnij VAG,jakiś błąd w sterowaniu silnika się pojawił,wypadałoby sprawdzić... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bora01 Zgłoś #31 Napisano 6 Stycznia 2012 Dzisiaj jak auto chodziło chwilę na wolnych obrotach to zaczęła mi mrygać kontrolka od świec żarowych. Zgasiłem samochód po chwili odpaliłem ponownie ruszyłem i po ujechaniu kilku metrów kontrolka zaczęła mrugać i po chwili zgasła. Co to może być?? Prawdopodobnie czujnik świateł stopu nie łączy, ten przy pedale. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bmateuszd Zgłoś #32 Napisano 6 Czerwca 2012 Witam W moim pasku 1,9 110 afn po dłuszym postoju świece żarowe grzeją około 5 sekund mimo że za oknem 20C i po odpaleniu ma obroty okło 1100 więc pracuje jak podczas mrozów, po chwili obroty się normują i jest dobrze, kiedyś przy tej temperaturze tylko mrugneła kontrolka. Z tematu wnioskuje że wine za to ponosi jakiś czujnik temp. ale nie wiem jaki i nie mam VAGa aby być tego pewnym. Prosze więc o podanie numeru czujnika abym mógł bym go zamówić i jeszcze najlepiej podanie jakiegoś zdjęcia gdzie on jest (może rys. z etki). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
weak_michael Zgłoś #33 Napisano 6 Czerwca 2012 Witam W moim pasku 1,9 110 afn po dłuszym postoju świece żarowe grzeją około 5 sekund mimo że za oknem 20C i po odpaleniu ma obroty okło 1100 więc pracuje jak podczas mrozów, po chwili obroty się normują i jest dobrze, kiedyś przy tej temperaturze tylko mrugneła kontrolka. Z tematu wnioskuje że wine za to ponosi jakiś czujnik temp. ale nie wiem jaki i nie mam VAGa aby być tego pewnym. Prosze więc o podanie numeru czujnika abym mógł bym go zamówić i jeszcze najlepiej podanie jakiegoś zdjęcia gdzie on jest (może rys. z etki). Proszszsz...... http://allegro.pl/czujnik-temperatury-audi-a4-seat-ibiza-vw-passatb5-i2384552638.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bmateuszd Zgłoś #34 Napisano 7 Czerwca 2012 Proszszsz......http://allegro.pl/czujnik-temperatury-audi-a4-seat-ibiza-vw-passatb5-i2384552638.html Dość tani ten czujnik, wręcz jak za darmo.Wsumie nic do stracenia, zamówie go i zobacze co jest wart i czy auto zmieni zachowanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xpamer Zgłoś #35 Napisano 13 Grudnia 2016 No i ja się dorobiłem takiego problemu, jak przedmówcy. Mam Passata AJM 115 KM i tu prośba ... o czujnik temp. Podesłał by mi ktoś linka do używki z allegro ? Nie chciał by kupić jakieś lipy, która nie pasuje do mojego modelu. Zanim kupie nowy, chciał by sprawdzić coś tańszego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kolec Zgłoś #36 Napisano 13 Grudnia 2016 Podesłał by mi ktoś linka do używki z allegro ? Nie chciał by kupić jakieś lipy, która nie pasuje do mojego modelu.Zanim kupie nowy, chciał by sprawdzić coś tańszego Gwarantuję Ci nowy nie znaczy drogi, ja wymieniałem u siebie i zapłaciłem kilkadziesiąt złotych, i mam pewność, że dobry więc po co ładować się w używki. Dla przykładu http://www.motocentrum.pl/czujnik-temperatury-plynu-chlodzacego-vemo-v10720955,vw,passat-3b2,1-9-tdi-115km,121-1568-10055-100334-0-183-v10720955,pr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach