Skocz do zawartości

proximuss

  • Liczba zawartości

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O proximuss

  • Urodziny 18.07.1981

Informacje osobiste

  • Imię
    Marcin
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Sosnowiec

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9TDI-PD 131KM (AWX)
  • Rok produkcji
    2002
  1. czesc!!! lewa tylna lampa nie swiecila poniewaz bezpiecznik sie przepalil. Dokladnie bezpiecznik nr 23, kolor zolty, 5 [A]. Wymienilem i wszystko jest ok. pozdrawiam.dzieki za wskazowki.
  2. dziekuje za wskazowki. jutro cos bede probowal zrobic, oby to tylko bezpiecznik! ale to troche dziwne bo prawa lampa swieci normalnie, chyba ze sa osobne bezpieczniki do dwoch lamp tylnik.pozdrawiam.
  3. Czesc! Dzisiaj chcialem wymienic zarowke od lewego tylnego stopu bo od kilku dobrych dni jezdze ze spalona. wyciagnalem caly wklad wraz z zarowkami, zarowka od stopu byla faktycznie przepalona. podczas wpinania nowej zarowki stopu reszta zarowek (stop, postoj a takze jak sie okazalo pozniej przeciwmglowa) przestaly swiecic. teraz nic nie swieci w lewym tylnym kloszu tylko kierunkowskaz dziala. nie wiem co z lampa wstecznego bo nie sprawdzalem. prosze o pomoc.ruszalem cala wiazka i calym wkladem na ktorym sa zarowki ale nic. prawa tylna lampa swieci normalnie. moze bezpiecznik??? POMOCY:dolamam
  4. Czesc! Dzisiaj chcialem wymienic zarowke od lewego tylnego stopu bo od kilku dobrych dni jezdze ze spalona. wyciagnalem caly wklad wraz z zarowkami, zarowka od stopu byla faktycznie przepalona. podczas wpinania nowej zarowki nagle wszystkie zarowki (stop, postoj a takze jak sie okazalo pozniej przeciwmglowa) przestaly swiecic.teraz nic nie swieci w lewym tylnym kloszu tylko kierunkowskaz dziala. nie wiem co z lampa wstecznego bo nie sprawdzalem. prosze o pomoc.ruszalem cala wiazka i calym wkladem na ktorym sa zarowki ale nic.prawa tylna lampa swieci normalnie.
  5. czesc!!!!! u mnie jest podobnie, drgania pojawiaja sie przy ruszaniu i w momencie gdy dodaje gaz po zmianie biegu z pierwszego na drugi - z drugiego na trzeci (ogolnie podczas przyspieszania). Drgania dochodza od spodu, mam wrazenie ze to wydech. wszystko bylo idealnie ale pare dni temu wymienialem olej, filtry itp. w tym takze filtr paliwa. czytalem ze to moze byc poczatek konca wtryskiwaczy lub ktoregos wtryskiwacza ze wzgledu na to ze nie dostarczona jest odpowiednia ilosc paliwa podczas dodawania gazu ale na 100% nie wiem. U mnie drgania pojawiaja sie na niskich obrotach podczas przyspieszania, czasem delikatnie buda zaczyna drzec (1500-2000 obr) powyzej jest ok. strasznie mnie to denerwuje i mam cicha nadzieje ze to nie wtryskiwacze ani nic podobnego bo bedzie spory wydatek.pozdrawiam!!! gdyby ktos wiedzial co jest przyczyna tych drgan prosze pisac. z gory dziekuje
  6. panowie jeszcze raz bardzo prosze o jakies wskazowki w sparwie tej kontrolki swiec zarowych, szukam na forum podobnych tematow i nic. moze ktos ma jakis pomysl co zrobic, czy to bedzie na 100% ten czujnik cieczy chlodzacej??? dziekuje za jakas podpowiedz i z gory dziekuje.pozdro
  7. nie wiem dokladnie o ktora rolke ci chodzi ale jesli chodzi o napinacz i rolke paska wielorowkowego to nie trzeba sciagac calego przodu, w miare sprytny mechanik odkreci sruby i delikatnie wyjedzie (opusci) przod na tyle zeby byl dostep. chyba ze masz na mysli rolke alternatora to musisz zaopatrzyc sie w specjalny klucz - trox czy jakos tak. samemu raczej bedzie ciezko!!!!
  8. Dodam tylko ze znalazlem chwilowe obejscie tego zeby auto nie wchodzilo na wysokie obroty od razu po odpaleniu tzn. gdy przekrecam zaplon na zimnym silniku i widze ze kontrolka swiec zarowych nie gasnie po chwili tylko pali sie przez te pare sekund, to jest to oznaka ze przy starcie wskocza wysokie obroty (przynajmniej jest tak u mnie) wiec wyciagam kluczyk ze stacyjki i ponownie wkladam, przekrecam zaplon i kontrolka gasnie szybko. Czasami taka operacje powtarzam 3 razy i skutkuje, jednak nie zawsze.
  9. Witam serdecznie!!! od czasu do czasu po nocy, na zimnym silniku (temp od 5 do 15 stopni C) kontrolka swiec zarowych pali sie okolo 5 - 7 sekund, gdy odpalam silnik wskakuja wysokie obroty (1200 do 2000). Nigdy nie mam problemow gdy silnik jest cieply. problem ten zaczal pojawiac mi sie teraz czesciej dlatego zwracam sie na forum o pomoc. Szukalem podobnych tematow ale roznia sie objawami od moich. Nie jestem pewny ale wyglada na to ze albo: 1.swiece zarowe sie koncza, 2.czujnik cieczy chlodzacej jest walniety. bardzo prosze o pomoc moze ktos mial podobny przypadek i wie jak temu zaradzic, pozdrawiam!!!
  10. dziekuje za odpowiedz sprawdze!!! pozdro
  11. Witam wszystkich!!! Dzisiaj wieczorem stojac w korku zauwazylem ze moje swiatla mijania migaja (mrugaja), swiatla byly skierowane na tyl samochodu ktory stal przede mna i akurat zwrocilem na to uwage. Miesiac temu wymienialem pasek wielorowkowy, kolo pasowe na alternatorze i napinacz paska wielorowkowego. Moze ktos wie co moze byc przyczyna migajacych swiatel. Dodam ze dzisiaj mocno padal deszcz jak jechalem wiec moze to przez wilgoc na pasku lub albo alternator????. prosze o pomoc, z gory bardzo dziekuje!!!pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności